Serranon perhe ehdottomasti, ei kahta sanaa asian suhteen! Serranon perhe on paras sarja mitä televisiosta on ikinä tullut, se on sekä naurattanut että myös itkettänyt minua, välillä myös tuottanut molemmat tunteet samaan aikaan (suomeksi olen nauranut niin paljon, että alkaa jo itkettää

) Serranon perheessä on sekä draamaa että myös komediaa. Nämä kaksi tyylisuuntaa parhaimmillaan muodostavat täydellisen sarjan, kuten Serranon perheen tapauksessa on käynytkin! Sarja vetää mukaansa heti ensimmäisestä katselukerrasta lähtien eikä sen katsomista voi lopettaa, koska siitä aiheutuu niin suuri riippuvuus! Naapureina Madridissa, eli lyhyemmin NM:ssä noin 10-15 jaksoa katsoneena voisin sanoa, että komediaa riittää siinä sarjassa paljon, mutta toinen tärkeä osa, eli draama jää puuttumaan. Nauranut olen NM:lle paljonkin kun viime kesänä sitä tuli katsottua, mutta se ei tuottanut lähellekkään samanlaisia tunteita mitä Serranon Perhe minulle on tuottanut. Toiseksi NM ei ole niin koukuttava sarja kuin Serranon Perhe, itse en ainakaan missään vaiheessa tuntenut tulleeni riippuvaiseksi siitä. Ehdottomasti jos Naapureina Madridissa tulee kesällä Yleltä niin seuraan sarjaa silloin tällöin, jos satun televisiota siihen aikaan katsomaan, mutta mikään välttämättömyys se ei ole.
Serranon Perhe siis vie tämän homman suvereeniin tyyliin!