Naapureina Madridissa vs Serranon perhe?

Keskustelua espanjalaisesta Aqui no hay quien viva -televisiosarjasta

Valvoja: zapoing

Kumpi parempi; Naapureina Madridissa vai Serranon perhe?

Naapureina Madridissa
2
5%
Serranon perhe
38
88%
Yhtä hyviä sarjoja
3
7%
 
Ääniä yhteensä : 43

ViestiKirjoittaja Jennaa » Ma Elo 09, 2010 11:53

Serranon perhe

Kyllä se vaan niin on että NM ei yllä lähellekkään Serranojen tasolle mun mielestä ;)
Kuva
Avatar
Jennaa
HYPERDIEGO
 
Viestit: 43851
Liittynyt: To Heinä 24, 2008 9:01

ViestiKirjoittaja Tselios » Su Marras 28, 2010 4:33

Serranon Perhe

NM on hyvä sarja ja sitä kyllä katseli silloin tällöin kesällä, mutta ei siinä fiilistä tullut, että pakko katsoa huominen jakso, kuten serranoissa sellainen tuli !
Kuva
Kuva
Avatar
Tselios
HYPERDIEGO
 
Viestit: 33997
Liittynyt: La Syys 25, 2010 10:22

ViestiKirjoittaja Fermin » Ke Tammi 19, 2011 12:53

Miten tollasta edes voi kysyä ? : D

Tietenkin Serranon Perhe. Katoin tota Naapurein Madridissa noin puolen jakson verran, enkä tykänny ollenkaan.
I ate his liver with some fava beans and nice Chianti
Fermin
Queen Hysteria
 
Viestit: 7802
Liittynyt: La Tammi 15, 2011 1:45

ViestiKirjoittaja RAIDON » Su Huhti 03, 2011 8:07

Kyllä se Serranon perhe on :)
Paljon paremmin suunnitellut juonet ja ihanemmat roolihenkilöt!
Kuva
Avatar
RAIDON
Raúl Martínez Blanco
 
Viestit: 334
Liittynyt: La Huhti 02, 2011 6:13
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja zapoing » Pe Huhti 22, 2011 11:47

SERRANON PERHE mut on nmki ihan hyvä
Kuva
Kuva
Avatar
zapoing
Moderaattori I (va)
 
Viestit: 116207
Liittynyt: La Tammi 15, 2011 10:31

ViestiKirjoittaja JJL » Ke Kesä 01, 2011 10:57

Serranon perhe ehdottomasti, ei kahta sanaa asian suhteen! Serranon perhe on paras sarja mitä televisiosta on ikinä tullut, se on sekä naurattanut että myös itkettänyt minua, välillä myös tuottanut molemmat tunteet samaan aikaan (suomeksi olen nauranut niin paljon, että alkaa jo itkettää :D) Serranon perheessä on sekä draamaa että myös komediaa. Nämä kaksi tyylisuuntaa parhaimmillaan muodostavat täydellisen sarjan, kuten Serranon perheen tapauksessa on käynytkin! Sarja vetää mukaansa heti ensimmäisestä katselukerrasta lähtien eikä sen katsomista voi lopettaa, koska siitä aiheutuu niin suuri riippuvuus! Naapureina Madridissa, eli lyhyemmin NM:ssä noin 10-15 jaksoa katsoneena voisin sanoa, että komediaa riittää siinä sarjassa paljon, mutta toinen tärkeä osa, eli draama jää puuttumaan. Nauranut olen NM:lle paljonkin kun viime kesänä sitä tuli katsottua, mutta se ei tuottanut lähellekkään samanlaisia tunteita mitä Serranon Perhe minulle on tuottanut. Toiseksi NM ei ole niin koukuttava sarja kuin Serranon Perhe, itse en ainakaan missään vaiheessa tuntenut tulleeni riippuvaiseksi siitä. Ehdottomasti jos Naapureina Madridissa tulee kesällä Yleltä niin seuraan sarjaa silloin tällöin, jos satun televisiota siihen aikaan katsomaan, mutta mikään välttämättömyys se ei ole.

Serranon Perhe siis vie tämän homman suvereeniin tyyliin!
Avatar
JJL
HYPERDIEGO
 
Viestit: 30294
Liittynyt: Su Kesä 01, 2008 12:38

ViestiKirjoittaja S-T » Su Syys 29, 2013 10:28

En ollut näköjään itse edes vielä äänestänyt tässä äänestyksessäni, joten nyt on asenkin aika! :D

Olen tosiaan oppositiossa ja vähemmistössä tämän osalta, mutta vastaukseni oli, kuten kahdella muullakin rohkealla, että: Yhtä hyviä sarjoja

Tämä siksi, että vaikka draamakomediallisesti Serrano vetää voiton, niin puhtaasti komediallisesti voiton vie totta kai taas NM. Tämän takia mielestäni vaihtoehto "Yhtä hyviä sarjoja" on passeli tähän, vaikka en kyllä sen syvällisemmin edes halua etsiä eroja ja paremmuutta näistä kahdesta mahtisarjasta! 8)
JUMALA ARMAHTAA, PALSTAMESTARI EI!!!
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
S-T
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
 
Viestit: 289102
Liittynyt: La Joulu 08, 2007 3:56

ViestiKirjoittaja Teté92 » La Loka 19, 2013 1:33

Flowers kirjoitti:Serranon perhe

Katson molenpia, mutta Naapureina Madridissa ei yllä serranoiden tasolle.
Sama :)
Kuva
Kuva
Kuva
Pahoin teet, jos kiität ja pahemmin, jos moitit sellaista asiaa, jota et hyvin ymmärrä. Nuhtele ystävääsi salaisuudessa. Kiitä häntä julkisesti. Puhu hitaasti. Ajattele nopeasti.
Avatar
Teté92
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
 
Viestit: 47320
Liittynyt: Ke Kesä 05, 2013 4:01
Paikkakunta: Espoo

Re: Naapureina Madridissa vs Serranon perhe?

ViestiKirjoittaja Natyyh » Ma Marras 04, 2013 2:47

Ehdottomasti Serranon perhe on parempi.
Kuva
Kuva
You know that I can't
Show you me, give you me
Chorahan moseub boyeojul sun eopseo
Tto gamyeoneul sseugo neol mannareo ga
But I still want you
Avatar
Natyyh
Global Moderator
Global Moderator
 
Viestit: 106803
Liittynyt: Pe Tammi 16, 2009 9:57

Re:

ViestiKirjoittaja Teté92 » Ti Heinä 08, 2014 2:14

RinU kirjoitti:Serranon perhe Siinä vain on sitä jotain. Kyllä NM:kin on hyvä sarja, mutta ei se ole sama kuin Serranon perhe. Serranon perhettä on tullut katsottua niin kauan, joten se on lähempänä sydäntä. Todennäköisesti jos NM olisi tullut yhtä kauan kuin Serrano, voisi NM olla samalla tasolla kuin Serrano, mutta ei todellakaan nyt kun sarja on tullut noin vähän aikaa.

Vastaan tähän uudestaan, vähän on ajatukset muuttuneet, ja nyt menen pitkälti RinUn kanssa samalla linjalla, mutta NM on toki mahtavan upea sarja, sitä en kiistä. :)
Kuva
Kuva
Kuva
Pahoin teet, jos kiität ja pahemmin, jos moitit sellaista asiaa, jota et hyvin ymmärrä. Nuhtele ystävääsi salaisuudessa. Kiitä häntä julkisesti. Puhu hitaasti. Ajattele nopeasti.
Avatar
Teté92
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
 
Viestit: 47320
Liittynyt: Ke Kesä 05, 2013 4:01
Paikkakunta: Espoo

Edellinen

Paluu Naapureina Madridissa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa