1. Eva
2. Africa
3. Curro
4. Diego
5. Guille
6, Joku muu, mikä?
Minun mielestä, 6. ja tete. Sen takia, että pidän teten huumorintajusta ja hän on hauska.
![Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)

Make kirjoitti:Minä valitsen myös numeron 6. ja Marcos, koska minusta Marcosilla on todella hyvä huumorintaju, loistavat näyttelijäntaidot ja osaa olla myös dramaattinen tarvittaessa.
Lucia Capdevila Gomez kirjoitti:Minä valitsen myös numeron 6. ja Marcos, koska minusta Marcosilla on todella hyvä huumorintaju, loistavat näyttelijäntaidot ja osaa olla myös dramaattinen tarvittaessa.
Make kirjoitti:Minä valitsen myös numeron 6. ja Marcos, koska minusta Marcosilla on todella hyvä huumorintaju, loistavat näyttelijäntaidot ja osaa olla myös dramaattinen tarvittaessa.
Lucia Capdevila Gomez kirjoitti:Minä valitsen myös numeron 6. ja Marcos, koska minusta Marcosilla on todella hyvä huumorintaju, loistavat näyttelijäntaidot ja osaa olla myös dramaattinen tarvittaessa.
Lucia Capdevila Gomez kirjoitti:Minä valitsen myös numeron 6. ja Diego, koska minusta Diegolla on todella hyvä huumorintaju, loistavat näyttelijäntaidot ja osaa olla myös dramaattinen tarvittaessa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa