Kenen kaveri olisit?

Serranoaiheisia kyselyjä, galluppeja ja äänestyksiä

Valvoja: zapoing

Re:

ViestiKirjoittaja Teté92 » La Syys 08, 2018 12:30

Teté92 kirjoitti:Kenen kaveri olisin: Yolí, Lourditas, Teté.

Yoli on kiltti ja hiljainen, eli täydellisen samanlainen kuin minä, joten ystävystyisimme varmasti pian.
Lourditas osaisi kuunnella, ja osaisi antaa järkeviä neuvoja.
Teté olisi erilainen kuin minä, mutta hänen kanssaan olisi silti mukava jutella.

Henkilöt, joden kanssa en tulisi toimeen: Candela, Ana, Joan Manuel, Santiago
Candela, no, iteltä taitaisivat hermot mennä "Harakan" komennossa ennekuin ehtisin sanoa päivää.
Ana, sama kuin ylemmän kanssa.
Joan Manuel taas kuuluu niihin ihmisiin, joita inhoan ensinäkemältä.
Santiago, no, häneltä taitaisivat palaa hermot minun kömpelyyteen harvase päivä. [uushymy]

serranofani2011 kirjoitti:Ehkäpä Raulin &Chuky.Saisi varmaan parhaat naurut,voisi toki joutua myös hankaluuksiinkin mutta näitten kavereitten puheenlahjojen ansiosta niistä selvittäisiin helposti[uushymy]

tai sitten Marcos takoisi Raúlin ja Chukyn taulapäihin älliä tai estäisi kaistat ideat, jossa saattaisin "vahingossa" itsekin olla arkkitehtina :lolzz:
Valdano ja Curro kuuluisivat varmaan myös kavereihini.
Kuva
Kuva
Kuva
Pahoin teet, jos kiität ja pahemmin, jos moitit sellaista asiaa, jota et hyvin ymmärrä. Nuhtele ystävääsi salaisuudessa. Kiitä häntä julkisesti. Puhu hitaasti. Ajattele nopeasti.
Avatar
Teté92
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
 
Viestit: 47320
Liittynyt: Ke Kesä 05, 2013 4:01
Paikkakunta: Espoo

Re: Kenen kaveri olisit?

ViestiKirjoittaja Eva_ » Ti Syys 11, 2018 12:07

Varmaan Evan tai Afrin kanssa
Kuva
Avatar
Eva_
Päämoderaattori | Viikon VIP 25, 2023 & VAK II 2022 & SPK -Gaala 2022 -yksilömestari & PAK 2022 -suunnittelumestari & PB 2022 -suunnittelumestari & Kolmiottelija 2022 & Joulun johtaja 2022 & Viikon ahkerin kirjoittaja (SST)
Päämoderaattori | Viikon VIP 25, 2023 & VAK II 2022 & SPK -Gaala 2022 -yksilömestari & PAK 2022 -suunnittelumestari & PB 2022 -suunnittelumestari & Kolmiottelija 2022 & Joulun johtaja 2022 & Viikon ahkerin kirjoittaja (SST)
 
Viestit: 464967
Liittynyt: Pe Huhti 15, 2016 11:19
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kenen kaveri olisit?

ViestiKirjoittaja Fiti Martinez » Su Marras 04, 2018 10:19

Marcos, Eva, Raul? (pohii) Fiti?? :DD
Kuva
Kuva
Kuva
Mayormente soy un administrador de Campo! (-: 8-) [mustatlasit] [perushymy] [alkupFM]
Avatar
Fiti Martinez
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
 
Viestit: 150416
Liittynyt: Su Marras 25, 2007 7:34
Paikkakunta: E-Suomi

Re: Kenen kaveri olisit?

ViestiKirjoittaja Rride » Ti Marras 27, 2018 8:13

Afri on kuin ilmetty minä, mitäs me sekopäät! [lollottelija] Fitin kanssa tulis mahtavia keskusteluja, kun en itte autoista tai niitten rassaamisesta mitään ymmärrä. Höpöteltäis sitte vaikka oluesta, jotka on nekin mulle ihan utopiaa. Vaikuttaa vaan niin symppikseltä ja ihanalta herkkikseltä, että ois varmasti antoisa suhde.
Rride
SUPERDIEGO
 
Viestit: 11063
Liittynyt: La Heinä 16, 2011 1:59

Edellinen

Paluu Kyselyt ja gallupit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa