Kuka Serranon perheen henkilö mielestäsi olet ja miksi hän?

Serranoaiheisia kyselyjä, galluppeja ja äänestyksiä

Valvoja: zapoing

Kuka henkilö mielestäsi olet?

Diego
2
2%
Lucía
4
4%
Marcos
11
12%
Eva
11
12%
Guille
7
8%
Teté
14
15%
Curro
5
5%
Carmen
0
Ei ääniä
Fití
4
4%
Candela
0
Ei ääniä
Raúl
9
10%
Africá
10
11%
Santiago
4
4%
Lourditas
0
Ei ääniä
Fernando
0
Ei ääniä
Boltsi
2
2%
Yolí
4
4%
Mustafa
0
Ei ääniä
joku muu, kuka?
6
6%
 
Ääniä yhteensä : 93

ViestiKirjoittaja Lollipop- » Su Heinä 12, 2009 11:02

Edellisestä testistä selvisi, että muistutan eniten Santiagoa :D olemme ihan samanlaisia.
Kuva
Kuva
"Beauty begins the moment you decide to be yourself." - Coco Chanel
Avatar
Lollipop-
HYPERDIEGO
 
Viestit: 30773
Liittynyt: Ma Elo 04, 2008 5:03

ViestiKirjoittaja roo. » Pe Heinä 17, 2009 3:28

Heh, tässä kyllä kesti hetki kun mietin. :)
mutta, muistutan ehkä eniten anaa. (en siksi että se on mun lempihahmo....)
Mutta ulkonäöltäni muistutan anaa (lyhyet hiukset, ana on on lyhyt niinkuin minäkin).
Ana on myös hölmö luonteeltaan ja aina kateellinen celialle diegosta. Itsekkin tuppaan hölmöilemään ja olen usein muille kateellinen erilaisista asioista. Sotken myös asiat yleensä aina mallikkaasti, kuten anakin taitaa sarjassa tehdä.
Anassa ja minussa on kuitenkin erojakin. Itse en lähtisi pois jonkun miehen takia.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
roo.
África Sanz
 
Viestit: 129
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 2:57

ViestiKirjoittaja GINGA » Pe Heinä 24, 2009 8:18

Santiago, koska oon vähän äkkipikainen ... =D
Avatar
GINGA
Doña Carmen
 
Viestit: 209
Liittynyt: Su Huhti 12, 2009 6:29

ViestiKirjoittaja Handee » La Heinä 25, 2009 11:43

Ehkä eniten anaa, noin niinku luonteeltani.. yleensä oon vähän sellanen urpo ja hölmöilen ja oon vähän sellanen jännä :D
Eniten se Ana sopii. :D
Kuva
Avatar
Handee
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29847
Liittynyt: Pe Heinä 11, 2008 8:16

ViestiKirjoittaja Savulohi » Ma Heinä 27, 2009 9:24

Vastasin Curro, koska noin yleensä olen aika kiltti, mutta aika usein kapinallinen :)
Savulohi
Santiago Serrano
 
Viestit: 855
Liittynyt: Pe Heinä 24, 2009 2:42

ViestiKirjoittaja serranofani2011 » Ti Helmi 22, 2011 1:25

Nuorempana Raul.mulle kanssa sattui ja tapahtui kaikemoisia kömmähdyksiä ehkä keskimääräistä enemmän,nyt ehkä muistutan jollain tapaa fitiä,autoja en osaa korjata mutta hyviä(ihan oikeesti)neuvoja löytyy :wink:
Avatar
serranofani2011
MESSIASDIEGO
 
Viestit: 66863
Liittynyt: Pe Helmi 11, 2011 1:05
Paikkakunta: Lempäälä

ViestiKirjoittaja Teté92 » Pe Heinä 05, 2013 12:39

Yolïa, olen itsekin ujo, syön suruuni, en tosin churroja ja kaakaota, ja minulla on yksi paras ystävä. Näytän kyllä enemmän Tetéltä, mutta silmälasit eivät oikein sopisi Tetén nenälle. Niin että äänestin Yolí.
Kuva
Kuva
Kuva
Pahoin teet, jos kiität ja pahemmin, jos moitit sellaista asiaa, jota et hyvin ymmärrä. Nuhtele ystävääsi salaisuudessa. Kiitä häntä julkisesti. Puhu hitaasti. Ajattele nopeasti.
Avatar
Teté92
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
 
Viestit: 47320
Liittynyt: Ke Kesä 05, 2013 4:01
Paikkakunta: Espoo

ViestiKirjoittaja moeira » To Syys 19, 2013 4:40

Laitoin ton joku muu ja siihen sitten Valdano:D ihan sen takia vaan, että puhun joskus samantyylisesti (sellaset vähän psykologiset pohdinnat) enkä oo kaveriporukan "ulospäinsuuntautunein" jos niin voi sanoa:)
moeira
 
Viestit: 5
Liittynyt: Su Syys 15, 2013 9:15

ViestiKirjoittaja Teté92 » Pe Tammi 03, 2014 10:20

Teté92 kirjoitti:Yolïa, olen itsekin ujo, syön suruuni, en tosin churroja ja kaakaota, ja minulla on yksi paras ystävä. Näytän kyllä enemmän Tetéltä, mutta silmälasit eivät oikein sopisi Tetén nenälle. Niin että äänestin Yolí.


Kerkesin ajat sitten äänestää "Joku muu", mutta vaihdan nyt näin vastaustani, tällä hetkellä koen Yolímaisuuden koen omaavani piirteitä myös Marcosin, kyllä, luitte ihan oikein, Marcosin luonteesta, sillä laulajan ura on alkanut kiinnostaa minua, en kylläkään osaa soittaa kitaraa, ja variskin laulaa kauniimmin kuin minä, mutta harjoittelemalla opii. :)
Ja olen herkkä ja hiljainen.
Kuva
Kuva
Kuva
Pahoin teet, jos kiität ja pahemmin, jos moitit sellaista asiaa, jota et hyvin ymmärrä. Nuhtele ystävääsi salaisuudessa. Kiitä häntä julkisesti. Puhu hitaasti. Ajattele nopeasti.
Avatar
Teté92
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
 
Viestit: 47320
Liittynyt: Ke Kesä 05, 2013 4:01
Paikkakunta: Espoo

Re: Kuka Serranon perheen henkilö mielestäsi olet ja miksi h

ViestiKirjoittaja Natyyh » La Joulu 19, 2015 9:46

África, koska olen yhtä tempperamenttinen kuin hänkin.
Kuva
Kuva
You know that I can't
Show you me, give you me
Chorahan moseub boyeojul sun eopseo
Tto gamyeoneul sseugo neol mannareo ga
But I still want you
Avatar
Natyyh
Global Moderator
Global Moderator
 
Viestit: 106803
Liittynyt: Pe Tammi 16, 2009 9:57

Re: Kuka Serranon perheen henkilö mielestäsi olet ja miksi h

ViestiKirjoittaja Eva_ » Ke Elo 11, 2021 1:36

Eva, koska hän on herkkä sekä temperamenttinen
Kuva
Avatar
Eva_
Päämoderaattori | Viikon VIP 25, 2023 & VAK II 2022 & SPK -Gaala 2022 -yksilömestari & PAK 2022 -suunnittelumestari & PB 2022 -suunnittelumestari & Kolmiottelija 2022 & Joulun johtaja 2022 & Viikon ahkerin kirjoittaja (SST)
Päämoderaattori | Viikon VIP 25, 2023 & VAK II 2022 & SPK -Gaala 2022 -yksilömestari & PAK 2022 -suunnittelumestari & PB 2022 -suunnittelumestari & Kolmiottelija 2022 & Joulun johtaja 2022 & Viikon ahkerin kirjoittaja (SST)
 
Viestit: 464985
Liittynyt: Pe Huhti 15, 2016 11:19
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re:

ViestiKirjoittaja Teté92 » Ke Elo 11, 2021 9:55

Teté92 kirjoitti:
Teté92 kirjoitti:Yolïa, olen itsekin ujo, syön suruuni, en tosin churroja ja kaakaota, ja minulla on yksi paras ystävä. Näytän kyllä enemmän Tetéltä, mutta silmälasit eivät oikein sopisi Tetén nenälle. Niin että äänestin Yolí.


Kerkesin ajat sitten äänestää "Joku muu", mutta vaihdan nyt näin vastaustani, tällä hetkellä koen Yolímaisuuden koen omaavani piirteitä myös Marcosin, kyllä, luitte ihan oikein, Marcosin luonteesta, sillä laulajan ura on alkanut kiinnostaa minua, en kylläkään osaa soittaa kitaraa, ja variskin laulaa kauniimmin kuin minä, mutta harjoittelemalla opii. :)
Ja olen herkkä ja hiljainen.

Áfrimainenkin olen tarvittaessa. [kupponen]
Kuva
Kuva
Kuva
Pahoin teet, jos kiität ja pahemmin, jos moitit sellaista asiaa, jota et hyvin ymmärrä. Nuhtele ystävääsi salaisuudessa. Kiitä häntä julkisesti. Puhu hitaasti. Ajattele nopeasti.
Avatar
Teté92
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
 
Viestit: 47320
Liittynyt: Ke Kesä 05, 2013 4:01
Paikkakunta: Espoo

Edellinen

Paluu Kyselyt ja gallupit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron