Guille & Teté

Keskustele sarjan henkilöhahmoista

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja Shipsu » To Heinä 02, 2009 3:26

Kyllä Teté ja Guille minun mielestä sopii yhteen.
Kuva
Kuva
Avatar
Shipsu
Raúl Martínez Blanco
 
Viestit: 343
Liittynyt: La Tammi 24, 2009 8:49
Paikkakunta: Hamina

ViestiKirjoittaja Elle » To Heinä 09, 2009 1:42

Mä oon aina sillee ''aww'' kun tulee joku semmonen söpö Guille y Teté kohtaus. :''D Eiku oikeesti, ne on niin söpö pari. <3
Elle
Raúl Martínez Blanco
 
Viestit: 327
Liittynyt: Ke Heinä 08, 2009 10:46

ViestiKirjoittaja Susna » To Heinä 09, 2009 2:23

RinU kirjoitti:
René kirjoitti:
RinU kirjoitti:
guille-tete kirjoitti:Kyllähän Evan ja Marcosin suhde on rakennettu paljon paremmin, mutta kyllähän guille ja tete vie silti voiton :D .
Toivoisin vaan, että heidän suhdetoimintaa näytettäisiin enemmän tulevissa jaksoissa...
Samaa mieltä. Ehdottomasti paras pari. Eva ja Marcos on jotenkin sillee "Luetaan runoja ja keitetään teetä" ihmisiä, ja Guille ja Teté on "Mennäänkö discoon parille oluelle" ihmisiä.. G&T on paras pari ;D :lol:


Jep :D
Ja Evan ja Marcosin suhde... Oli vähän semmone. "Nyyh, pussaillaan! Anna mulle kahvia" :D
Niinpä! Eikä niiden suhdeees oo mielenkiintonen, toisin kun G&T. Se on mielenkiintosta, ja voisin kattoa sitä kokoajan :D


Yhdyn tohon. :)
Kuva
Kuva
Avatar
Susna
Diego Serrano
 
Viestit: 1395
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 7:38
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Churro » To Heinä 09, 2009 5:00

Ääh ne voisivat jo mennä takaisin yhteen. Jos vastaani tulisi Guillen näköinen ja luonteinen poika, en epäröisi hetkeäkään! Sitäpaitsi loistava pari muutenkin :)
Kuva
Kuva
Avatar
Churro
TuplaDiego
 
Viestit: 2816
Liittynyt: To Tammi 01, 2009 6:25
Paikkakunta: Jossain Etelä-Suomessa

ViestiKirjoittaja Nipsu » Pe Elo 07, 2009 11:57

Susna kirjoitti:
RinU kirjoitti:
René kirjoitti:
RinU kirjoitti:
guille-tete kirjoitti:Kyllähän Evan ja Marcosin suhde on rakennettu paljon paremmin, mutta kyllähän guille ja tete vie silti voiton :D .
Toivoisin vaan, että heidän suhdetoimintaa näytettäisiin enemmän tulevissa jaksoissa...
Samaa mieltä. Ehdottomasti paras pari. Eva ja Marcos on jotenkin sillee "Luetaan runoja ja keitetään teetä" ihmisiä, ja Guille ja Teté on "Mennäänkö discoon parille oluelle" ihmisiä.. G&T on paras pari ;D :lol:


Jep :D
Ja Evan ja Marcosin suhde... Oli vähän semmone. "Nyyh, pussaillaan! Anna mulle kahvia" :D
Niinpä! Eikä niiden suhdeees oo mielenkiintonen, toisin kun G&T. Se on mielenkiintosta, ja voisin kattoa sitä kokoajan :D


Yhdyn tohon. :)


Juuri näin.
Nipsu
 
Viestit: 13
Liittynyt: Pe Elo 07, 2009 5:16

ViestiKirjoittaja -Summer- » La Elo 08, 2009 7:35

Elle kirjoitti:Mä oon aina sillee ''aww'' kun tulee joku semmonen söpö Guille y Teté kohtaus. :''D Eiku oikeesti, ne on niin söpö pari. <3

Näin.
Kuva
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.
-Summer-
Diego Serrano
 
Viestit: 1715
Liittynyt: Ma Syys 01, 2008 5:19

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Su Elo 09, 2009 12:00

-Summer- kirjoitti:
Elle kirjoitti:Mä oon aina sillee ''aww'' kun tulee joku semmonen söpö Guille y Teté kohtaus. :''D Eiku oikeesti, ne on niin söpö pari. <3

Näin.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Guille-FAN
KvinttiDiego
 
Viestit: 7136
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 8:22
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja diego-jámon » Su Elo 09, 2009 10:50

Paras pari<3 Molemmat ovat ihania :)
Kuva
Kuva
Kuva

LOS SERRANO - HASTA SIEMPRE<3
Avatar
diego-jámon
Maria Teresa Capdevila Gómez
 
Viestit: 565
Liittynyt: To Elo 21, 2008 10:01
Paikkakunta: Vaasa

ViestiKirjoittaja natyy » Ti Elo 11, 2009 3:08

Ehdottomasti sarjan paras pari ja lempihahmoni , ovat niin suloisii yhdessä (: Vihdoinkin sitten alkoivat seurustelemaan! Oisivat voineet mennä aikaisemminkin yhteen. ♥
Mutta sopivat toisilleen loistavasti, en edes tykännyt hirveesti M&E:stä.
Kuva

Victor Elías
Avatar
natyy
Diego Serrano
 
Viestit: 1079
Liittynyt: Ke Elo 06, 2008 1:40

ViestiKirjoittaja diego-jámon » Ti Elo 11, 2009 5:54

Tänään ihana jakso näillä kahdella :) ;) ! <3
Kuva
Kuva
Kuva

LOS SERRANO - HASTA SIEMPRE<3
Avatar
diego-jámon
Maria Teresa Capdevila Gómez
 
Viestit: 565
Liittynyt: To Elo 21, 2008 10:01
Paikkakunta: Vaasa

ViestiKirjoittaja Jassie » Ti Elo 11, 2009 7:20

tykkään tästä parista sopii toisilleen tosi hyvin :Dja tykään heistä myös hahmoina
Avatar
Jassie
 
Viestit: 17
Liittynyt: To Kesä 04, 2009 1:36
Paikkakunta: Kemi

ViestiKirjoittaja helu- » Ti Elo 11, 2009 10:28

ne on kun luotu toisilleen toivottavasti on loppuun saakka yhessä!! :D
helu-
 
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Elo 11, 2009 10:18

ViestiKirjoittaja helu- » Ti Elo 11, 2009 10:31

tänään tosiaan oli ihana jakso<33
helu-
 
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Elo 11, 2009 10:18

ViestiKirjoittaja Osku » Ke Elo 12, 2009 11:06

Loistava pari, mutta ei kuitenkaan sarjan paras :wink:


Tämän viestin on kirjoittanut käyttäjä Savulohi alkuperäisellä käyttäjätunnuksellaan (Osku), joka tuomittiin poistettavaksi foorumilta sääntöjen vastaisesti tehdyn toisen käyttäjätunnuksen luonnin havaitsemisen jälkeen.

Viestiä muokannut eli Johtokunnan tiedonannon viestiin 14.08.2009, kello 19:59 lisännyt Moderaattoritarkkailija katy.
Osku
África Sanz
 
Viestit: 125
Liittynyt: La Heinä 19, 2008 6:13

ViestiKirjoittaja Glaymore » Ma Elo 17, 2009 11:34

Nipsu kirjoitti:
Susna kirjoitti:
RinU kirjoitti:
René kirjoitti:
RinU kirjoitti:
guille-tete kirjoitti:Kyllähän Evan ja Marcosin suhde on rakennettu paljon paremmin, mutta kyllähän guille ja tete vie silti voiton :D .
Toivoisin vaan, että heidän suhdetoimintaa näytettäisiin enemmän tulevissa jaksoissa...
Samaa mieltä. Ehdottomasti paras pari. Eva ja Marcos on jotenkin sillee "Luetaan runoja ja keitetään teetä" ihmisiä, ja Guille ja Teté on "Mennäänkö discoon parille oluelle" ihmisiä.. G&T on paras pari ;D :lol:


Jep :D
Ja Evan ja Marcosin suhde... Oli vähän semmone. "Nyyh, pussaillaan! Anna mulle kahvia" :D
Niinpä! Eikä niiden suhdeees oo mielenkiintonen, toisin kun G&T. Se on mielenkiintosta, ja voisin kattoa sitä kokoajan :D


Yhdyn tohon. :)


Juuri näin.


Ja letka jatkuu...
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Glaymore
Raúl Martínez Blanco
 
Viestit: 386
Liittynyt: To Elo 07, 2008 7:04

EdellinenSeuraava

Paluu Henkilöt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa