Doña Carmen

Keskustele sarjan henkilöhahmoista

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja kkiljun » La Elo 23, 2008 8:23

TeteCapdevila kirjoitti:
Jennaa kirjoitti:
SerranoFani kirjoitti:Olen pitänyt Carmenista koko ajan enemmän ja enemmän. Lucian kuoleman myötä hänen roolinsakin sarjassa on muuttunut ja parempaan suuntaan. Kiva katsoa, että tulevat Diegon kanssa niin hyvin toimeen ja on muutenkin lasten apuna ja korvana jos tarvitsee.


Jep Carmenin rooli on muuttunut Lucian kuoleman myötä.. Ja minustakin parempaan suuntaan! :)


Joo, minusta myös


Samaa mieltä. Varsinkin myös suhde diegoon on muuttunut läheisemmäks. Enää diego ei oo vaan se ei ihan täydellinen vävy. Ihanat ne kohdat diegon kanssa.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja teteFAN » La Elo 23, 2008 8:31

En niin kauheasti Carmenista välitä mutta ilman sitä serrano ei olis serrano. Varsinkin ennen Lucian kuolemaa Carmen tunki aina nokkansa toisten asiohin. :D
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
Avatar
teteFAN
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 23024
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 6:26

ViestiKirjoittaja TeteCapdevila » Su Elo 24, 2008 8:28

teteFAN kirjoitti:En niin kauheasti Carmenista välitä mutta ilman sitä serrano ei olis serrano. Varsinkin ennen Lucian kuolemaa Carmen tunki aina nokkansa toisten asiohin. :D


Joo, se oli kyl hauskaa, kun se aina kyyläs mitä kaikki muut tekee :lol:
Kuva
Kuva
Avatar
TeteCapdevila
Maria Teresa Capdevila Gómez
 
Viestit: 562
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 8:57

ViestiKirjoittaja Coco » Ti Marras 11, 2008 6:02

TeteCapdevila kirjoitti:
teteFAN kirjoitti:En niin kauheasti Carmenista välitä mutta ilman sitä serrano ei olis serrano. Varsinkin ennen Lucian kuolemaa Carmen tunki aina nokkansa toisten asiohin. :D


Joo, se oli kyl hauskaa, kun se aina kyyläs mitä kaikki muut tekee :lol:


Tuosta jutusta tulee mieleen Ulla Taalasmaa :lol:

Eipä hänestä erikoisempaa mielipidettä ole, kun ei oikein ärsytä enkä oikein pidäkkään.. Mut hieman ärsyttävää se, kun on melkein aina jotenkin "dissaa" Santia..
Kuva
Orjatar likainen
Avatar
Coco
FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]
FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]
 
Viestit: 12412
Liittynyt: Ma Marras 03, 2008 3:56

ViestiKirjoittaja Corazón » Pe Marras 14, 2008 1:44

Mulle Carmen on aika neutraali, en tykkää erityisemmin enkä kyllä vihaakkaan. Joskus ihan hauskoja repliikkejä ja tekemisiä Carmenilla on.
Kuva
Corazón
KvinttiDiego
 
Viestit: 9588
Liittynyt: To Loka 23, 2008 5:10

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Pe Marras 14, 2008 10:21

kkiljun kirjoitti:
TeteCapdevila kirjoitti:
Jennaa kirjoitti:
SerranoFani kirjoitti:Olen pitänyt Carmenista koko ajan enemmän ja enemmän. Lucian kuoleman myötä hänen roolinsakin sarjassa on muuttunut ja parempaan suuntaan. Kiva katsoa, että tulevat Diegon kanssa niin hyvin toimeen ja on muutenkin lasten apuna ja korvana jos tarvitsee.


Jep Carmenin rooli on muuttunut Lucian kuoleman myötä.. Ja minustakin parempaan suuntaan! :)


Joo, minusta myös


Samaa mieltä. Varsinkin myös suhde diegoon on muuttunut läheisemmäks. Enää diego ei oo vaan se ei ihan täydellinen vävy. Ihanat ne kohdat diegon kanssa.


Samaa mieltä muiden kanssa. Carmen on siisti tyyppi ja hänen roolinsa on muuttunut parempaan suuntaan Lucían kuoleman jälkeen. Carmenin kommentti ("Diego ei unohda Lucíaa koskaan) oli aivan ihana, nosti tunteet pintaan, jos näin nyt voi sanoa.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 16140
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 5:38
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja Lucia Capdevila Gomez » Pe Joulu 26, 2008 11:56

MyChem kirjoitti:
TeteCapdevila kirjoitti:
ÁFRICA kirjoitti:
Áfrii kirjoitti:mua jotenki säälitti se kun jossain jaksossa joka tuli enmuistamilloin se Carmenin kuulo oli huonontunut ja kaikki kiusas sitä.. ja sit se hankki sen kuulokojeen. :D
Carmen on kyllä nuorekas ! :D


joo se ei kyl ollu kovin kivaa. Sitä kävi kyllä sääliks. :)


Totta, mutta sitten kun se oli hankkinu sen, se kuuli vähän liiankin hyvin! :lol:


mä en muista tätä jaksoa :O


Kyllä minuakin kävi tuo jakso sääliksi, mutta sitten kun se hankki se nii kuuli vähän liiankin hyvin.
Avatar
Lucia Capdevila Gomez
Candela Blanco
 
Viestit: 152
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 8:18

ViestiKirjoittaja Churro » To Tammi 01, 2009 7:26

Áfrii kirjoitti:mua jotenki säälitti se kun jossain jaksossa joka tuli enmuistamilloin se Carmenin kuulo oli huonontunut ja kaikki kiusas sitä.. ja sit se hankki sen kuulokojeen. :D
Carmen on kyllä nuorekas ! :D


Siinä jaksossa muaki säälitti Carmen, mut Curro oli ihana, ku se suostutteli Carmenin ostamaan sen kuulokojeen :P
Avatar
Churro
TuplaDiego
 
Viestit: 2816
Liittynyt: To Tammi 01, 2009 5:25
Paikkakunta: Jossain Etelä-Suomessa

ViestiKirjoittaja E_frica » Pe Tammi 02, 2009 12:44

Nuorekas, kiltti ja avulias, mutta en kuitenkaan tykkää siitä niin paljon. Jotenkin vähän rasittava. Siinä kuulojaksossa kuitenkin säälitti Carmen, koska Guille ja Santi kiusas sitä :(
... y te quiero mucho <3

Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
E_frica
Candela Blanco
 
Viestit: 177
Liittynyt: Ke Marras 05, 2008 6:22

ViestiKirjoittaja Churro » La Tammi 03, 2009 1:06

Carmen on välillä liian utelias Serranoiden puuhista, mutta symppis hahmo kuitenkin! :D
Kuva
Kuva
Avatar
Churro
TuplaDiego
 
Viestit: 2816
Liittynyt: To Tammi 01, 2009 5:25
Paikkakunta: Jossain Etelä-Suomessa

ViestiKirjoittaja Zebah » Ma Tammi 05, 2009 6:26

Carmen on aika hupaisa aina välillä.
Mm. kommentoidessaan Santin puheita.
Tämä isoäti on kyllä -niin kuin kaikki ovatkin todenneet- todella nuorekas mummiksi. Ihana hahmo.
Avatar
Zebah
Francisco "Curro" Serrano
 
Viestit: 296
Liittynyt: To Tammi 01, 2009 9:23
Paikkakunta: Jyväskylä

ViestiKirjoittaja Julia » Ke Tammi 21, 2009 6:03

Carmen on kauheen sellane "hellune" ja viaton yleensä, oon ruvennut pitämään Carmenista jatkuvasti enemmän. Välillä vähän ärsyttää se tuppautuva luonne ja muutenkin koko luonne, mutta yleensä kiva henkilö.
Avatar
Julia
Diego Serrano
 
Viestit: 1637
Liittynyt: La Tammi 17, 2009 6:27
Paikkakunta: Seinäjoki

ViestiKirjoittaja m_oona » Su Tammi 25, 2009 1:52

kyllä carmen on iha kiva tyyppi vaikka välillä puuttuukin muitten asioihi aika paljo ja esim. salakuuntelee jossai oven takana
Kuva
Avatar
m_oona
KvarttiDiego
 
Viestit: 4401
Liittynyt: Pe Elo 22, 2008 2:00
Paikkakunta: Mikkeli

ViestiKirjoittaja Shipsu » Su Tammi 25, 2009 3:05

René kirjoitti:Mä olen tässä viime aikoina miettiny Carmenin sukunimeä. Onko se Capdevila vai Gomez?



Carmenin sukunimi on minun mielestä Gomez.

Carmen ei ole vissiinkään enään 7 ja 8 tuotantokaudella.

Eikös Sergi ole Capdevila? Kun Teté ja Eva ovat Capdeviloja..

Lucian isän sukunimi on minun mielestä Gomez ja myös Carmenin..
Avatar
Shipsu
Raúl Martínez Blanco
 
Viestit: 343
Liittynyt: La Tammi 24, 2009 7:49
Paikkakunta: Hamina

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Su Tammi 25, 2009 4:28

Hauska lisäys sekalaiseen perheeseen, vaikkei olekaan kovin mummimainen, sinänsä. :) On kyllä hauska hahmo ja Julia Gutiérrez Caba sopii Carmenin rooliin hyvin! <: Carmen pysyy sarjassa koko sarjan loppuun minun mielestäni.
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

EdellinenSeuraava

Paluu Henkilöt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa