Otetaampas näyttämölle Choni Martínez

Keskustele sarjan henkilöhahmoista

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja Severi » Pe Syys 27, 2013 6:17

Tässä kohtaa missä menenkään Serranon perhettä, eli seuraava jakso on numero 90, niin olen sitä mieltä Choni että José Luis ovat erittäin ärsyttäviä ja raivostuttavia. Choni kun varsinkin on todella tekopyhä, rasittava persoona tässä. Toivottavasti meininki muuttuu tässä edetessä..
Kuva
Kuva
Avatar
Severi
Fructuoso Martínez
 
Viestit: 776
Liittynyt: Ma Syys 23, 2013 8:11
Paikkakunta: Tampere

Re:

ViestiKirjoittaja Teté92 » Pe Kesä 06, 2014 5:31

Choni kirjoitti:Luin joltain keskustelupalstalta. että Chonin tultua sarjaan Pepa Aniorten kotikaupungin Murcian joku hallitus tai sen tyyppinen teki hahmosta valituksia,koska Chonihan oli alussa elämässään epäonnistunut ja semmonen niiin ne murciassa ajatteli että se kuvaa jotenkin yleisesti murcialaisia, koska Pepa puhui vahvaa Murcian murretta.

Toivottavasti tajusin jutun oikein,kun espanjasta suomensin. :D

Tiätäiskö joku asiasta enemmän? :)


Kiinitin kyllä itekin huomiota siihen, että näyttelijä puhui vahvaa murretta, mutta tuo uutinen on jotenkin livahtanut ohi minulta. Mahtaisikohan lisätietoa löytyä jostain arkistojen kätköistä, kun viestien päiväyksestä päättelen uutisen olleen ajankohtainen joskus 2009? :)
Teté92 kirjoitti:Choni ei kuulu mielestäni hyviin eikä huonoihin hahmohin. Tavallinen hahmo, jonka lauluista en kyllä oikein pitänyt, enkä varmaan tule pitämäänkään.

Aiemmin olin tuota mieltä.
Tigre kirjoitti:En aluksi tykännyt Chonista yhtään, mutta ajan ja jaksojen kuluessa häneen tottui ja hän on ihan ok persoona ja hyvä lisämauste sarjaan. Ei kuitenkaan yhtä hyvä kuin alkuperäiset hahmot, mutta menettelee.

Nyt olen kuitenkin samoilla linjoilla Tigren kanssa, kun rupesin muistelemaan sarjaa iltani kuluksi. :)
Kuva
Kuva
Kuva
Pahoin teet, jos kiität ja pahemmin, jos moitit sellaista asiaa, jota et hyvin ymmärrä. Nuhtele ystävääsi salaisuudessa. Kiitä häntä julkisesti. Puhu hitaasti. Ajattele nopeasti.
Avatar
Teté92
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
 
Viestit: 47189
Liittynyt: Ke Kesä 05, 2013 4:01
Paikkakunta: Espoo

Re: Otetaampas näyttämölle Choni Martínez

ViestiKirjoittaja Shelle » Pe Heinä 22, 2016 3:13

Olen jonnekin kommentoinut jotain Chonista, mutta en näköjään tänne.

Aluksi oli hyvin ärsyttävä kun pyöri Diegon kimpussa koko ajan. José Luisin kanssa Choni muuttui vähän rauhallisemmaksi, ja hänestä tuli siedettävä. Ei silti ikinä ollu mikään lemppari hahmo.
♥ Let your colors burst
you're a firework
Shelle
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022
 
Viestit: 461590
Liittynyt: Su Touko 04, 2008 5:43
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Otetaampas näyttämölle Choni Martínez

ViestiKirjoittaja Rride » Ma Joulu 31, 2018 3:24

Aivan kamala ilmestys! Miten voi olla noin rasittava ja omahyväisen tuntunen nainen? Miten käyttäyty Diegoa kohtaan, oli mun mielestä pöyristyttävää. Miten kehtaa naimisissa olevan miehen kanssa ruveta väkisin touhuilemaan, yäk.
Rride
SUPERDIEGO
 
Viestit: 11063
Liittynyt: La Heinä 16, 2011 1:59

Edellinen

Paluu Henkilöt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa