Otetaampas näyttämölle Choni Martínez

Keskustele sarjan henkilöhahmoista

Valvoja: zapoing

Otetaampas näyttämölle Choni Martínez

ViestiKirjoittaja Anniina » Ke Heinä 16, 2008 5:32

Selailin keskusteluja en kä huomannut yhtään Chonille osoitettua topickia, joten tein tämän. Eli, mitäs mieltä olette kyseisestä henkilöstä, Fitin siskosta?

Itse aluksi kirjaimellisesti vihasin Chonia, mutta nykyään ihan pidänkin siitä. Chonilla on persoonallinen lauluääni, ja todella räväkkä luonne. Hyvä näyttelijä. :>
Avatar
Anniina
 
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2008 5:01

ViestiKirjoittaja katte » Ke Heinä 16, 2008 5:46

Hyi oon inhonnu Chonia alusta asti ja tulen aina todennäköisesti inhoamaankin. Se on ihan ylidramaattinen tyyppi. Näyttelijä on kyllä hyvä :)
Avatar
katte
Diego Serrano
 
Viestit: 1554
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 3:28

ViestiKirjoittaja TeteCapdevila » Ke Heinä 16, 2008 5:52

Juu, oon samoilla linjoilla Katten kanssa, eli se oikeasti on ylidramaattinen, mutta hyvä näyttelijä! :D
Avatar
TeteCapdevila
Maria Teresa Capdevila Gómez
 
Viestit: 562
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 8:57

ViestiKirjoittaja René » Ke Heinä 16, 2008 6:13

Choni on hahmona ärsyttävä ja tulen vihaamaan tätä hahmoa aina, luultavasti :) Chonin näyttelijä, Pepa etunimeltään on hyvä näyttelemään :)
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja kkiljun » Ke Heinä 16, 2008 6:17

Alussa en pitänyt, mut nyt on alkamassa löytämään hyviäkin puolia. Pepe aniorte näyttelee kyllä erinomaisesti.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Melissa » Ke Heinä 16, 2008 8:15

Sam kirjoitti:Choni on hahmona ärsyttävä ja tulen vihaamaan tätä hahmoa aina, luultavasti :) Chonin näyttelijä, Pepa etunimeltään on hyvä näyttelemään :)


Meinasin kirjoittaa kanssa tollein, mutta Sam ehtikin (:
Kuva
Kuva
Avatar
Melissa
KvinttiDiego
 
Viestit: 8358
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 1:47

ViestiKirjoittaja hemmo » Ke Heinä 16, 2008 8:16

Mä oikeesti niin vihaan Chonia. Ei se enää ihan yhtä pöljä oo ku aikasemmin, mutta pöljä silti. Ihan hirvee. En sitten yhtään tykkää. Mutta vaan mun mielipide.
Kuva
Avatar
hemmo
Raúl Martínez Blanco
 
Viestit: 335
Liittynyt: La Heinä 12, 2008 7:52
Paikkakunta: Kajaani

ViestiKirjoittaja elina » Ke Heinä 16, 2008 9:31

En oo koskaan pitänyt Chonista. Se vaan on niin ärsyttävä! Alkaa kaikki muukin ärsyttämään ku näkee Chonin. Se on ihan liian räväkkä ja kuvittelee, että kaikki tykkäis siitä ja haluaa itellensä kaiken. Liian itserakas. Sen tän päivän jakson teko oli silti hyvä :) Ehkä se alkaa vähän parantumaan. Hyvä näyttelijä silti.
Kuva
Avatar
elina
Raúl Martínez Blanco
 
Viestit: 323
Liittynyt: La Joulu 08, 2007 7:39
Paikkakunta: Oulu

ViestiKirjoittaja Handee » Ke Heinä 16, 2008 10:15

Aluksi vihasin Chonia paljon. Mutta nyt se ei oo enää niin ärsyttävä ehkä vähän ylidramaattinen kuten sanottiinkin tossa. Mut voi se joskus olla ihan ok. Ei sitä tiie. Mut emmä siitä sen kummemmin tykkää. :)
Kuva
Avatar
Handee
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29847
Liittynyt: Pe Heinä 11, 2008 8:16

ViestiKirjoittaja Álex » Ke Heinä 16, 2008 10:19

Aluks mä en voinu sietää Chonia, koko Serrano oli välillä tuskaa. Nykyään mä enää inhoon sitä. Mut joo näyttelijä osaa kyl :D
Kuva
Avatar
Álex
Santiago Serrano
 
Viestit: 854
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 12:32
Paikkakunta: Espoo

ViestiKirjoittaja TeteCapdevila » To Heinä 17, 2008 6:28

Se varsinkin oli inhottavaa, kun se kiristi Diegoa, että sais sen itselleen. :)
Avatar
TeteCapdevila
Maria Teresa Capdevila Gómez
 
Viestit: 562
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 8:57

ViestiKirjoittaja hemmo » To Heinä 17, 2008 10:16

TeteCapdevila kirjoitti:Se varsinkin oli inhottavaa, kun se kiristi Diegoa, että sais sen itselleen. :)


Niimpä! Se oli tosi pöljää. Sillon teki oikeesti mieli hirttää Choni. :D
Kuva
Avatar
hemmo
Raúl Martínez Blanco
 
Viestit: 335
Liittynyt: La Heinä 12, 2008 7:52
Paikkakunta: Kajaani

ViestiKirjoittaja TeteCapdevila » To Heinä 17, 2008 11:06

hemmo kirjoitti:
TeteCapdevila kirjoitti:Se varsinkin oli inhottavaa, kun se kiristi Diegoa, että sais sen itselleen. :)


Niimpä! Se oli tosi pöljää. Sillon teki oikeesti mieli hirttää Choni. :D


Jep, olin koko ajan silleen, että ''Apuaah! En kestä kattoo! Miks ei Diego tee mitään?'' Onneks se nyt löys sen Jose Luisin. :D
Avatar
TeteCapdevila
Maria Teresa Capdevila Gómez
 
Viestit: 562
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 8:57

ViestiKirjoittaja René » To Heinä 17, 2008 12:13

TeteCapdevila kirjoitti:
hemmo kirjoitti:
TeteCapdevila kirjoitti:Se varsinkin oli inhottavaa, kun se kiristi Diegoa, että sais sen itselleen. :)


Niimpä! Se oli tosi pöljää. Sillon teki oikeesti mieli hirttää Choni. :D


Jep, olin koko ajan silleen, että ''Apuaah! En kestä kattoo! Miks ei Diego tee mitään?'' Onneks se nyt löys sen Jose Luisin. :D


Ette kuule tiedä minkälaisia kohtauksia Sam sai silloin kun Choni piiritti Diegoa ;) Heittelin tyynyjä, puriskelin tyynyjä, hakkasin sohvaa/tyynyjä. Silloinkun Lucia pelasti Diegon, kohtaukset loppu ^^
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja rockyboy » To Heinä 17, 2008 12:59

Aluksi inhoan Chonia, mutta sitten ihastuin häneen, kun häneen tuli vähän järkeä. Nyt hän on yksi parhaista hahmoista. Muutkin hahmot tykkäävät hänestä, esim. Curro näytti surulliselta Chonin puolesta, kun Choni itkeskeli Josen sormus-jutun takia. Onneksi kirjoittajat muokkasivat Chonin hahmoa. Mielenkiintoista nähdä, millainen tulevaisuus hänellä. Ja on hauskaa seurailla, miten hän tekee kärpäsistä härkiksi. :lol:
rockyboy
 
Viestit: 2
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:44

Seuraava

Paluu Henkilöt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron