Otetaampas näyttämölle Choni Martínez

Keskustele sarjan henkilöhahmoista

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja Nann » Su Heinä 05, 2009 3:42

^Ninni__ kirjoitti:Alussa en tykänny Chonista sitten yhtään ! Mutta nyt kun ollaan menty sarjassa pidemmälle niin siitä on tullut yks mun lempparihahmoista. Osaa sanoa oman mielipiteensä asioista kiertelemättä ja kaartelematta. Joskus toki sen takia saattaa loukata joitain, mutta yleensä aika äkkiä tajuaa mitä on tullut sanottua ja hyvittelee sitten. Choni on pohjimmiltaan hyväsydäminen ihminen :>


Jep! Aluksi toivoin että hän painuisi sinne mistä tulikin, mutta kyllähän sitä ymmärsi jollain tavalla. Mut nykyään se on hyvä tyyppi. Ja sen tyyli on kivan erikoinen. Onko muut pistänyt sitä merkille? =)
Kuva
Avatar
Nann
 
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Kesä 16, 2009 5:20

ViestiKirjoittaja Sawyer » Ke Heinä 08, 2009 5:29

Piristävä hahmo sarjalle ja hauskakin. Kaunis myös! :)
Kuva
Avatar
Sawyer
SUPERDIEGO
 
Viestit: 13251
Liittynyt: Ma Huhti 13, 2009 3:17

ViestiKirjoittaja tsikiita » Ke Heinä 22, 2009 8:54

Aika moni täällä sanoo että ei eka tykänny Chonista mutta oppi sitten myöhemmin tykkäämään. Mielenkiintoista. Minulla oli itsellä sama juttu. Mistähän tuo johtuu. Varmaan aika räikeä persoona mutta kun tutustuu niin kultainen ystävä. :wink:
Kuva
Kuva
Avatar
tsikiita
TuplaDiego
 
Viestit: 2086
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2009 2:43

ViestiKirjoittaja Handee » Ke Heinä 22, 2009 1:25

tsikiita kirjoitti:Aika moni täällä sanoo että ei eka tykänny Chonista mutta oppi sitten myöhemmin tykkäämään. Mielenkiintoista. Minulla oli itsellä sama juttu. Mistähän tuo johtuu. Varmaan aika räikeä persoona mutta kun tutustuu niin kultainen ystävä. :wink:
Jep.. ja ehkä vähän se ku se heitti lusikan soppaan ja sekotti lisää Diego ja Lucían välejä.. Mutta enpä tiedä joku siinä aluks oli kyllä, mutta nyt se on kyllä juu niin loistava:D
Kuva
Avatar
Handee
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29847
Liittynyt: Pe Heinä 11, 2008 8:16

ViestiKirjoittaja tsikiita » Su Heinä 26, 2009 7:46

Handee kirjoitti:
tsikiita kirjoitti:Aika moni täällä sanoo että ei eka tykänny Chonista mutta oppi sitten myöhemmin tykkäämään. Mielenkiintoista. Minulla oli itsellä sama juttu. Mistähän tuo johtuu. Varmaan aika räikeä persoona mutta kun tutustuu niin kultainen ystävä. :wink:
Jep.. ja ehkä vähän se ku se heitti lusikan soppaan ja sekotti lisää Diego ja Lucían välejä.. Mutta enpä tiedä joku siinä aluks oli kyllä, mutta nyt se on kyllä juu niin loistava:D


Niin. Tuosta se varmastikin myös johtuu, siis tuosta että Choni räväkkänä persoonana tuli ja pisti vähän ydinparin,elikkäs juuri Diegon ja Lucían pakkaa sekaisin. Mutta Chonista kun oppii pitämään niin silloin siitä kans tykkää.
Kuva
Kuva
Avatar
tsikiita
TuplaDiego
 
Viestit: 2086
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2009 2:43

ViestiKirjoittaja Handee » Su Heinä 26, 2009 8:04

tsikiita kirjoitti:
Handee kirjoitti:
tsikiita kirjoitti:Aika moni täällä sanoo että ei eka tykänny Chonista mutta oppi sitten myöhemmin tykkäämään. Mielenkiintoista. Minulla oli itsellä sama juttu. Mistähän tuo johtuu. Varmaan aika räikeä persoona mutta kun tutustuu niin kultainen ystävä. :wink:
Jep.. ja ehkä vähän se ku se heitti lusikan soppaan ja sekotti lisää Diego ja Lucían välejä.. Mutta enpä tiedä joku siinä aluks oli kyllä, mutta nyt se on kyllä juu niin loistava:D


Niin. Tuosta se varmastikin myös johtuu, siis tuosta että Choni räväkkänä persoonana tuli ja pisti vähän ydinparin,elikkäs juuri Diegon ja Lucían pakkaa sekaisin. Mutta Chonista kun oppii pitämään niin silloin siitä kans tykkää.
Niinpä ! :D Siit tuli heti paljon kivempi ja ihanampi kun se löys josicon ! :D Niin se jätti Diegon niinku rauhaan.. :lol: En osaa nyt selittää taas mitä tarkotan.
Mut Choni on joka tapauksessa ihanahahmo ! :D
Kuva
Avatar
Handee
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29847
Liittynyt: Pe Heinä 11, 2008 8:16

ViestiKirjoittaja tsikiita » Su Heinä 26, 2009 9:16

Handee kirjoitti:
tsikiita kirjoitti:
Handee kirjoitti:
tsikiita kirjoitti:Aika moni täällä sanoo että ei eka tykänny Chonista mutta oppi sitten myöhemmin tykkäämään. Mielenkiintoista. Minulla oli itsellä sama juttu. Mistähän tuo johtuu. Varmaan aika räikeä persoona mutta kun tutustuu niin kultainen ystävä. :wink:
Jep.. ja ehkä vähän se ku se heitti lusikan soppaan ja sekotti lisää Diego ja Lucían välejä.. Mutta enpä tiedä joku siinä aluks oli kyllä, mutta nyt se on kyllä juu niin loistava:D


Niin. Tuosta se varmastikin myös johtuu, siis tuosta että Choni räväkkänä persoonana tuli ja pisti vähän ydinparin,elikkäs juuri Diegon ja Lucían pakkaa sekaisin. Mutta Chonista kun oppii pitämään niin silloin siitä kans tykkää.
Niinpä ! :D Siit tuli heti paljon kivempi ja ihanampi kun se löys josicon ! :D Niin se jätti Diegon niinku rauhaan.. :lol: En osaa nyt selittää taas mitä tarkotan.
Mut Choni on joka tapauksessa ihanahahmo ! :D


Joo, ymmärrän mitä tarkoitat. Kyllä se tuo rakkaus tekee ihmeitä aikaan. -meissä kaikissa. :D
Kuva
Kuva
Avatar
tsikiita
TuplaDiego
 
Viestit: 2086
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2009 2:43

ViestiKirjoittaja Shipsu » La Elo 01, 2009 12:50

En tykänny aluks oikeen. Nyt se on ihan ok. : D
Kuva
Kuva
Avatar
Shipsu
Raúl Martínez Blanco
 
Viestit: 343
Liittynyt: La Tammi 24, 2009 7:49
Paikkakunta: Hamina

ViestiKirjoittaja -Summer- » Su Elo 09, 2009 3:04

Mua ärsyttää kun nykysin Choni on vaan ihan murehtiva nunna ja sitä kuvataan nykysin ihan liikaaa.

Sit toi Nacho-sekoilu, se oli oikeesti todella vikatikki sarjan tekijöiltä, ja sit vielä pitää kuvata nykysin vaan jotain Chonin itkeskelyä.
Ärsyttää kun Josico häippäsee ja Choni menee heti pettämään.
Kuva
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.
-Summer-
Diego Serrano
 
Viestit: 1715
Liittynyt: Ma Syys 01, 2008 4:19

ViestiKirjoittaja RinU » Su Elo 09, 2009 3:15

Se on jotenkin outo.. Ihan okei :D
Kuva
Avatar
RinU
HYPERDIEGO
 
Viestit: 26018
Liittynyt: To Loka 23, 2008 2:43

ViestiKirjoittaja Joyeux » Su Elo 09, 2009 9:36

-Summer- kirjoitti:Mua ärsyttää kun nykysin Choni on vaan ihan murehtiva nunna ja sitä kuvataan nykysin ihan liikaaa.

Sit toi Nacho-sekoilu, se oli oikeesti todella vikatikki sarjan tekijöiltä, ja sit vielä pitää kuvata nykysin vaan jotain Chonin itkeskelyä.
Ärsyttää kun Josico häippäsee ja Choni menee heti pettämään.


Näinpä. Alussa inhosin Chonia, sitten se alkoi pikkuhiljaa parannella osakkeitaan mun mielessä ja nyt taas alan tajuta miksi se oli mun inhokki, vaikka syyt onkin nyt vallan erit kuin silloin Chonin tullessa...

Mun puolestani Chonia saisi kuvata niin paljon kuin huvittaisi jos tätä rasittavaa Nacho-sotkua ei olisi. Vikatikki tosiaan sarjan tekijöiltä, Josico ja Choni on yksi parhaista ja "persoonallisimmista" pareista ja nyt tulee jotain tällaista, ei näin...
Joyeux
SUPERDIEGO
 
Viestit: 11186
Liittynyt: La Heinä 19, 2008 8:38

ViestiKirjoittaja diego-jámon » Su Elo 09, 2009 9:41

Joo samoin tuli alusssa inhottua, mutta nyt loppuakohden ollut ihan ok näyttelijä, tosin nyt toi Nacho juttu oli rasittava ja niinkun sanottu kun itkikin vielä kokoajan. Ei oikein jaksanut katsella.
Kuva
Kuva
Kuva

LOS SERRANO - HASTA SIEMPRE<3
Avatar
diego-jámon
Maria Teresa Capdevila Gómez
 
Viestit: 565
Liittynyt: To Elo 21, 2008 9:01
Paikkakunta: Vaasa

ViestiKirjoittaja lillye » To Elo 27, 2009 7:54

Aluksi en tosiaan minäkään pitänyt... Mutta kuitenkin tosi kiva tyyppi, ja Chonin jutut olivat hauskoja. Olihan se alkuun aika höpsö, kun halusi kuuluisaksi ja Buscame on oikeasti ihan.. hyvä kappale. Mutta ne Diegon vikittely-yritykset ja kaikki... Josico & Choni sopivat toisilleen niin hyvin.

Mutta sitten tuli Nacho mukaan, hyi Choni, miten saatoit?
Avatar
lillye
Guillermo Serrano
 
Viestit: 408
Liittynyt: Ke Elo 19, 2009 3:36

ViestiKirjoittaja micorazon » Pe Elo 28, 2009 9:00

Aika samoja tuntemuksia kuin muilla, mutta toisaalta on Josicokin sotkeutunut kaikenlaiseen :D Se oli just hyvä kun choni tuli kouluun semmosena nunnana :D Choni on hyvä ihminen, sille nyt vaan sattu vahinko(ja)
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
micorazon
Diego Serrano
 
Viestit: 1414
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2008 11:50

ViestiKirjoittaja Lollipop- » Ti Tammi 12, 2010 9:38

En ole oikeastaan koskaan pitänyt Chonia ärsyttävänä tai vihannut tätä. Mielestäni hahmo on todella hauska, ja melkein joka kerta saa nauraa! :D

Olen yhä enemmän alkanut pitämään Chonista, ja täytyy sanoa, että hahmo kuuluu nykyään kärkisuosikkeihini. (;
Kuva
Kuva
"Beauty begins the moment you decide to be yourself." - Coco Chanel
Avatar
Lollipop-
HYPERDIEGO
 
Viestit: 30773
Liittynyt: Ma Elo 04, 2008 5:03

EdellinenSeuraava

Paluu Henkilöt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron