Emilia

Keskustele sarjan henkilöhahmoista

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja Setämies:) » Pe Elo 01, 2008 1:39

MyChem kirjoitti:Hei, tiedättekö lähtikö nyt Emilia kokonaan, vai tuleeko vielä takaisin?


Emilia lähti pois sarjasta, eikä enää siis nähdä/nähty uudemmissa jaksoissa.
Setämies:)
 

ViestiKirjoittaja TeteCapdevila » Ma Elo 04, 2008 2:03

Setämies:) kirjoitti:
MyChem kirjoitti:Hei, tiedättekö lähtikö nyt Emilia kokonaan, vai tuleeko vielä takaisin?


Emilia lähti pois sarjasta, eikä enää siis nähdä/nähty uudemmissa jaksoissa.


Ok. Kiitos tiedosta! :)
Kuva
Kuva
Avatar
TeteCapdevila
Maria Teresa Capdevila Gómez
 
Viestit: 562
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 8:57

ViestiKirjoittaja Shelle » Ma Elo 04, 2008 5:09

Emilia on ainaki kivempi ku hänen tyttärensä Su.
♥ Let your colors burst
you're a firework
Shelle
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022
 
Viestit: 461590
Liittynyt: Su Touko 04, 2008 5:43
Paikkakunta: Etelä-Suomi

ViestiKirjoittaja SerranoFani » Ma Elo 04, 2008 9:39

Emilia oli jotenkin mielestäni muuttunut "kovemmaksi" sen puolivuotisen aikana, joka sarjassa hypättiin eteenpäin.
Avatar
SerranoFani
África Sanz
 
Viestit: 110
Liittynyt: Pe Maalis 07, 2008 10:35

ViestiKirjoittaja MyChem » Ma Elo 04, 2008 9:57

TeteCapdevila kirjoitti:
Setämies:) kirjoitti:
MyChem kirjoitti:Hei, tiedättekö lähtikö nyt Emilia kokonaan, vai tuleeko vielä takaisin?


Emilia lähti pois sarjasta, eikä enää siis nähdä/nähty uudemmissa jaksoissa.


Ok. Kiitos tiedosta! :)


Juu, kiitos siis tiedosta!
Kuva
Avatar
MyChem
TuplaDiego
 
Viestit: 2477
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 12:24
Paikkakunta: Oulu..

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Ti Elo 05, 2008 2:17

Minua ei haittaa, että Emilia lähti, koska se ei ollut kovinkaan tärkeässä osassa ja niin edelleen. Mua ärsytti se kun Emilia halusi muokata tavernaa (silloin kun vielä omisti sen) huonompaan suuntaan. Tai ehkä ei huonompaan, mutta paljon kauemmas Serrano-tyylistä.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 16140
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 5:38
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja TeteCapdevila » Ke Elo 06, 2008 1:23

Kolmen kopla kirjoitti:Minua ei haittaa, että Emilia lähti, koska se ei ollut kovinkaan tärkeässä osassa ja niin edelleen. Mua ärsytti se kun Emilia halusi muokata tavernaa (silloin kun vielä omisti sen) huonompaan suuntaan. Tai ehkä ei huonompaan, mutta paljon kauemmas Serrano-tyylistä.


Niinpä, mutta oli ne Jose Luisinki muokkaukset aika älyttömiä, varsinkin se juliste, joka oli pistetty Santin ja Diegon isän kuvan tilalle :lol:
Kuva
Kuva
Avatar
TeteCapdevila
Maria Teresa Capdevila Gómez
 
Viestit: 562
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 8:57

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » To Elo 07, 2008 1:14

TeteCapdevila kirjoitti:
Kolmen kopla kirjoitti:Minua ei haittaa, että Emilia lähti, koska se ei ollut kovinkaan tärkeässä osassa ja niin edelleen. Mua ärsytti se kun Emilia halusi muokata tavernaa (silloin kun vielä omisti sen) huonompaan suuntaan. Tai ehkä ei huonompaan, mutta paljon kauemmas Serrano-tyylistä.


Niinpä, mutta oli ne Jose Luisinki muokkaukset aika älyttömiä, varsinkin se juliste, joka oli pistetty Santin ja Diegon isän kuvan tilalle :lol:


No siinä mentiin vielä enemmän älyttömyyksiin. Sen verran liikaa eläydyn sarjaan, että kun näen isän kuvan korvattavan jollain muulla tai poistettavan kokokaan, raivostun melkein yhtä paljon kuin Santi. No, ei nyt sentään!
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 16140
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 5:38
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja TeteCapdevila » To Elo 07, 2008 2:38

Kolmen kopla kirjoitti:
TeteCapdevila kirjoitti:
Kolmen kopla kirjoitti:Minua ei haittaa, että Emilia lähti, koska se ei ollut kovinkaan tärkeässä osassa ja niin edelleen. Mua ärsytti se kun Emilia halusi muokata tavernaa (silloin kun vielä omisti sen) huonompaan suuntaan. Tai ehkä ei huonompaan, mutta paljon kauemmas Serrano-tyylistä.


Niinpä, mutta oli ne Jose Luisinki muokkaukset aika älyttömiä, varsinkin se juliste, joka oli pistetty Santin ja Diegon isän kuvan tilalle :lol:


No siinä mentiin vielä enemmän älyttömyyksiin. Sen verran liikaa eläydyn sarjaan, että kun näen isän kuvan korvattavan jollain muulla tai poistettavan kokokaan, raivostun melkein yhtä paljon kuin Santi. No, ei nyt sentään!


:D
Kuva
Kuva
Avatar
TeteCapdevila
Maria Teresa Capdevila Gómez
 
Viestit: 562
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 8:57

ViestiKirjoittaja MyChem » To Elo 07, 2008 5:14

Kolmen kopla kirjoitti:No siinä mentiin vielä enemmän älyttömyyksiin. Sen verran liikaa eläydyn sarjaan, että kun näen isän kuvan korvattavan jollain muulla tai poistettavan kokokaan, raivostun melkein yhtä paljon kuin Santi. No, ei nyt sentään!


Sama juttu minulla :D Aina, kun isä lähtee/korvataan, suutun ja huudan kuin Santi :)
Kuva
Avatar
MyChem
TuplaDiego
 
Viestit: 2477
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 12:24
Paikkakunta: Oulu..

ViestiKirjoittaja RealMadrid » Pe Elo 08, 2008 7:17

Muuten, ei ole Emilia ainoa näyttelijä joak on kahta hahmoa esittänyt;
mielestäni 3x03 jaksossa oleva Garcilason musiikkiraadin jäsen, eli joku Marcosin ja Evan rinnakkaisluokkalainen oli ihan samannäkönen kun se Jaime joka täs vähänaika sitten oli kuviois...
Avatar
RealMadrid
TuplaDiego
 
Viestit: 2282
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 10:11

ViestiKirjoittaja Daevos » Pe Elo 08, 2008 7:23

RealMadrid kirjoitti:Muuten, ei ole Emilia ainoa näyttelijä joak on kahta hahmoa esittänyt;
mielestäni 3x03 jaksossa oleva Garcilason musiikkiraadin jäsen, eli joku Marcosin ja Evan rinnakkaisluokkalainen oli ihan samannäkönen kun se Jaime joka täs vähänaika sitten oli kuviois...

Jepjep, itsekin huomasin tämän äskettäin ;)
Avatar
Daevos
TriplaDiego
 
Viestit: 3940
Liittynyt: Ti Huhti 29, 2008 1:30

ViestiKirjoittaja TeteCapdevila » Pe Elo 08, 2008 8:02

Daevos kirjoitti:
RealMadrid kirjoitti:Muuten, ei ole Emilia ainoa näyttelijä joak on kahta hahmoa esittänyt;
mielestäni 3x03 jaksossa oleva Garcilason musiikkiraadin jäsen, eli joku Marcosin ja Evan rinnakkaisluokkalainen oli ihan samannäkönen kun se Jaime joka täs vähänaika sitten oli kuviois...

Jepjep, itsekin huomasin tämän äskettäin ;)


Minä en ole tällaista huomannut :)
Kuva
Kuva
Avatar
TeteCapdevila
Maria Teresa Capdevila Gómez
 
Viestit: 562
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 8:57

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Pe Elo 08, 2008 8:46

TeteCapdevila kirjoitti:
Daevos kirjoitti:
RealMadrid kirjoitti:Muuten, ei ole Emilia ainoa näyttelijä joak on kahta hahmoa esittänyt;
mielestäni 3x03 jaksossa oleva Garcilason musiikkiraadin jäsen, eli joku Marcosin ja Evan rinnakkaisluokkalainen oli ihan samannäkönen kun se Jaime joka täs vähänaika sitten oli kuviois...

Jepjep, itsekin huomasin tämän äskettäin ;)


Minä en ole tällaista huomannut :)


Hyvin huomattu!
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 16140
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 5:38
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja Juuso » La Elo 09, 2008 9:56

María Teresa Capdevila kirjoitti:Emilia vaikuttaa ihan mukavalta tyypiltä..
Huomasitteko muuten että Emiliaa näyttelevä henkilö on näytellyt ennenkin Serranoissa.. Jaksossa "Valkoinen Valhe". :wink:


Olen huomannut. Se ns. ilotyttö 8)

Harmi kun Fitillä ja Emilialla meni poikki.. mutta parasta oli siinä 2. tuotantokauden viimeisessä jaksossa, kun Santiago oikein sanoi
"Jos joskus vaihdat alaa, poikkea tavernaan!" tai jotain tommosta...
Ja Sehän tulee sinne ja ostaa koko hökkelin pois :wink:
Avatar
Juuso
Chuky Salas
 
Viestit: 48
Liittynyt: La Elo 09, 2008 9:46

EdellinenSeuraava

Paluu Henkilöt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa