teten hiukset

Keskustele sarjan henkilöhahmoista

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja m_oona » Su Tammi 25, 2009 1:38

mulla on aika pitkät hiukset , melkei yhtä pitkät ku natylla, mut ne on "VAALEET" ja haluisin ruskeet, mut en niiku värjättyjä ruskeita. natalialla on myös tosi hyväkuntoiset hiukset!!
Kuva
Avatar
m_oona
KvarttiDiego
 
Viestit: 4401
Liittynyt: Pe Elo 22, 2008 2:00
Paikkakunta: Mikkeli

ViestiKirjoittaja neeamoi » La Helmi 07, 2009 12:45

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Tottakai Naty on kasvattanut hiuksensa itse, sehän nyt on päivänselvää. Näteiksi ne kyllä laitetaan sarjan kuvauksiin 8) Kiharat/laineet - mitkä nyt ovatkaan - sopivat hyvin tuollaisiin hiuksiin kuten Tetéllä on.. Voi että, kuinka olenkaan "kateellinen" Natalialle ja tämän hiuksille.. :)<3


Aivan samaa mieltä olen minäkin. Kadehdin Natalian kiiltäviä, upean pitkiä hiuksia. <3
Kuva
Kuva
Avatar
neeamoi
Raúl Martínez Blanco
 
Viestit: 373
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 10:37

ViestiKirjoittaja Belén » Su Helmi 15, 2009 5:49

neeamoi kirjoitti:
NataliaSanchez-fan kirjoitti:Tottakai Naty on kasvattanut hiuksensa itse, sehän nyt on päivänselvää. Näteiksi ne kyllä laitetaan sarjan kuvauksiin 8) Kiharat/laineet - mitkä nyt ovatkaan - sopivat hyvin tuollaisiin hiuksiin kuten Tetéllä on.. Voi että, kuinka olenkaan "kateellinen" Natalialle ja tämän hiuksille.. :)<3


Aivan samaa mieltä olen minäkin. Kadehdin Natalian kiiltäviä, upean pitkiä hiuksia. <3


Minäkin... <3
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Belén
Eva Capdevila Gómez
 
Viestit: 727
Liittynyt: To Kesä 26, 2008 11:18

ViestiKirjoittaja Januska » Su Helmi 15, 2009 7:57

Belén kirjoitti:
neeamoi kirjoitti:
NataliaSanchez-fan kirjoitti:Tottakai Naty on kasvattanut hiuksensa itse, sehän nyt on päivänselvää. Näteiksi ne kyllä laitetaan sarjan kuvauksiin 8) Kiharat/laineet - mitkä nyt ovatkaan - sopivat hyvin tuollaisiin hiuksiin kuten Tetéllä on.. Voi että, kuinka olenkaan "kateellinen" Natalialle ja tämän hiuksille.. :)<3


Aivan samaa mieltä olen minäkin. Kadehdin Natalian kiiltäviä, upean pitkiä hiuksia. <3


Minäkin... <3


Sama täällä
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Januska
SUPERDIEGO
 
Viestit: 13524
Liittynyt: To Syys 11, 2008 4:08

ViestiKirjoittaja Julia » Su Helmi 15, 2009 9:02

Januska kirjoitti:
Belén kirjoitti:
neeamoi kirjoitti:
NataliaSanchez-fan kirjoitti:Tottakai Naty on kasvattanut hiuksensa itse, sehän nyt on päivänselvää. Näteiksi ne kyllä laitetaan sarjan kuvauksiin 8) Kiharat/laineet - mitkä nyt ovatkaan - sopivat hyvin tuollaisiin hiuksiin kuten Tetéllä on.. Voi että, kuinka olenkaan "kateellinen" Natalialle ja tämän hiuksille.. :)<3


Aivan samaa mieltä olen minäkin. Kadehdin Natalian kiiltäviä, upean pitkiä hiuksia. <3


Minäkin... <3


Sama täällä
Liityn joukkoonne. ;)
Kuva Kuva
Avatar
Julia
Diego Serrano
 
Viestit: 1637
Liittynyt: La Tammi 17, 2009 6:27
Paikkakunta: Seinäjoki

ViestiKirjoittaja Januska » Su Helmi 15, 2009 11:08

Mä tykkään nykyään eniten teten hiuksista kiharina, esim. nämä: http://nataliasanchezmolina.webs.com/ap ... 093&prev=1 on aivan ihanat! Mutta suoristakin tykkään.

edit: niin ja noi mun ylimmäisen bannerin hiukset on aivan ihanat!!
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Januska
SUPERDIEGO
 
Viestit: 13524
Liittynyt: To Syys 11, 2008 4:08

ViestiKirjoittaja Viola » La Maalis 07, 2009 12:53

Täälläkin kyllä ollaan samoilla linjoilla. Natalialla aivan ihanat hiukset, kauniit tollasina kiharrettuina. Tykkään! :mrgreen:
Viola
 
Viestit: 18
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 11:08

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » La Maalis 07, 2009 1:57

Januska kirjoitti:Mä tykkään nykyään eniten teten hiuksista kiharina, esim. nämä: http://nataliasanchezmolina.webs.com/ap ... 093&prev=1 on aivan ihanat! Mutta suoristakin tykkään.

edit: niin ja noi mun ylimmäisen bannerin hiukset on aivan ihanat!!


Mäkin tykkään enemmän noista kiharista. (; Suoratkin on ihan älyttömän upeat silti<3
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja natyy » La Maalis 14, 2009 4:40

Natalialla on upeat hiukset (: Itse ainakin olen kateellinen, haluaisin sellaiset, mutta pitäis kasvattaa aika kauan ja mulla on vaaleet hiukset,..
Kuva

Victor Elías
Avatar
natyy
Diego Serrano
 
Viestit: 1079
Liittynyt: Ke Elo 06, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja Nann » Su Kesä 28, 2009 10:10

Choni kirjoitti:Natalian hiukset saa kun kasvattaa hiukset pitkiksi ja menee kampaajalle ja näyttää sille Natalian kuvaa niin se leikkaa semmoset:D


Mulla ei hiukset kasva kovin pitkiksi, oon monta vuotta yrittänyt mut ei vaan kasva. Sillä on tuuheet hiukset mulla taas just vastakohta. Et ei se oo niin helppo mitä sä saat sen kuullostaan, tai joillekkin onnekkaille on, mut ei oo mulle. Paitsi jos ottais pidennykset. :)
Kuva
Avatar
Nann
 
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Kesä 16, 2009 5:20

ViestiKirjoittaja Januska » Ma Kesä 29, 2009 11:27

Nann kirjoitti:
Choni kirjoitti:Natalian hiukset saa kun kasvattaa hiukset pitkiksi ja menee kampaajalle ja näyttää sille Natalian kuvaa niin se leikkaa semmoset:D


Mulla ei hiukset kasva kovin pitkiksi, oon monta vuotta yrittänyt mut ei vaan kasva. Sillä on tuuheet hiukset mulla taas just vastakohta. Et ei se oo niin helppo mitä sä saat sen kuullostaan, tai joillekkin onnekkaille on, mut ei oo mulle. Paitsi jos ottais pidennykset. :)


Mä leikkautin kerran hiukseni Natalian mallin mukaan. Niiltä ajoilta ku Natylla on otsatukka. Mut mulla on silti paljon lyhyemmät!
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Januska
SUPERDIEGO
 
Viestit: 13524
Liittynyt: To Syys 11, 2008 4:08

ViestiKirjoittaja ^Ninni__ » To Heinä 09, 2009 5:35

Voi, kyllä mullekin kelpais Natyn hiukset, aivan ihanat on <3 Mulla on vaan tämmöset jotka pysyy ehkä viis minuuttia hyvin extravoimakkaan hiuslakan avulla ja sitten ne on taas ihan kun oisin vasta heränny.
Kuva
Avatar
^Ninni__
Candela Blanco
 
Viestit: 177
Liittynyt: Su Helmi 08, 2009 8:57

ViestiKirjoittaja Handee » Su Heinä 12, 2009 9:15

Joo mullekkin kelpais kyllä natyn hiukset ei siinä mitään. Ne on ihanat ja ne ei oo sellaset hassut vaan sellaset kivat laineet voih ! Ja kun ne on niiiiiiin hyvin voidetun näköset ainakin ! :D
Kuva
Avatar
Handee
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29847
Liittynyt: Pe Heinä 11, 2008 8:16

ViestiKirjoittaja natyy » Pe Heinä 16, 2010 8:01

Jepp, ihanat hiukset Tetéllä! Erityisesti 6. kaudesta lähtien, musta sille ei oikein sopinu otsatukka :) mutta suorat ja kiharat näyttää kummatki hienoilta.
Kuva

Victor Elías
Avatar
natyy
Diego Serrano
 
Viestit: 1079
Liittynyt: Ke Elo 06, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja Fermin » Pe Helmi 04, 2011 3:51

Ne on vikoilla kausilla tosi kivat, kun en ekalla/tokalla/kolmannella yms ku oli ne sen ylipitkät hiukset. :roll: mut joo. On kivat ja kauniit hiukset.
I ate his liver with some fava beans and nice Chianti
Fermin
Queen Hysteria
 
Viestit: 7802
Liittynyt: La Tammi 15, 2011 1:45

EdellinenSeuraava

Paluu Henkilöt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron