Mitä mieltä ootte Tetestä?

Keskustele sarjan henkilöhahmoista

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja -Summer- » Ti Touko 05, 2009 1:28

Ei välitä kavereistaan tai Guillesta niin paljon kun näistä ihanista ihmisistä pitäisi välittää.
Aivan liian itsekäs.
Luulee, että ulkonäöllä saa kaiken ja ihastuessaan johonkin poikaan pukeutuu yliseksikkäisiin vaatteisiin, todella rasittavaa.

Ärsyttävä siis, tiivistettynä.
Kuva
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.
-Summer-
Diego Serrano
 
Viestit: 1715
Liittynyt: Ma Syys 01, 2008 4:19

ViestiKirjoittaja Januska » La Touko 09, 2009 8:36

-Summer- kirjoitti:Ei välitä kavereistaan tai Guillesta niin paljon kun näistä ihanista ihmisistä pitäisi välittää.
Aivan liian itsekäs.
Luulee, että ulkonäöllä saa kaiken ja ihastuessaan johonkin poikaan pukeutuu yliseksikkäisiin vaatteisiin, todella rasittavaa.

Ärsyttävä siis, tiivistettynä.


Mun mielestä Tete kyllä välittää Guillesta ja muista Paljonkin! Sitä vaan ei aina huomaa. Kyllä se on tullut esille että Tete välittää Guillesta monessa kuudennen tuotantokauden jaksossakin.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Januska
SUPERDIEGO
 
Viestit: 13524
Liittynyt: To Syys 11, 2008 4:08

ViestiKirjoittaja sotka » La Touko 09, 2009 8:42

Januska kirjoitti:
-Summer- kirjoitti:Ei välitä kavereistaan tai Guillesta niin paljon kun näistä ihanista ihmisistä pitäisi välittää.
Aivan liian itsekäs.
Luulee, että ulkonäöllä saa kaiken ja ihastuessaan johonkin poikaan pukeutuu yliseksikkäisiin vaatteisiin, todella rasittavaa.

Ärsyttävä siis, tiivistettynä.


Mun mielestä Tete kyllä välittää Guillesta ja muista Paljonkin! Sitä vaan ei aina huomaa. Kyllä se on tullut esille että Tete välittää Guillesta monessa kuudennen tuotantokauden jaksossakin.


Munkin mielestä. Katoin tänään 4 kauden jaksoo missä joku laite palo. Ja Guillea syytettiin aiheesta vaikka se oli Teten syy. Guille meinattiin lähettää sisäoppilaitokseen. Tete olis saattanut jättää sanomaata ettei se ollut Guille
Kuva
Avatar
sotka
SUPERDIEGO
 
Viestit: 12147
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 10:21

ViestiKirjoittaja niña » Su Touko 10, 2009 11:19

sotka kirjoitti:
Januska kirjoitti:
-Summer- kirjoitti:Ei välitä kavereistaan tai Guillesta niin paljon kun näistä ihanista ihmisistä pitäisi välittää.
Aivan liian itsekäs.
Luulee, että ulkonäöllä saa kaiken ja ihastuessaan johonkin poikaan pukeutuu yliseksikkäisiin vaatteisiin, todella rasittavaa.

Ärsyttävä siis, tiivistettynä.


Mun mielestä Tete kyllä välittää Guillesta ja muista Paljonkin! Sitä vaan ei aina huomaa. Kyllä se on tullut esille että Tete välittää Guillesta monessa kuudennen tuotantokauden jaksossakin.


Munkin mielestä. Katoin tänään 4 kauden jaksoo missä joku laite palo. Ja Guillea syytettiin aiheesta vaikka se oli Teten syy. Guille meinattiin lähettää sisäoppilaitokseen. Tete olis saattanut jättää sanomaata ettei se ollut Guille

-Summer-, ei oo todellakaan toi totta mitä sä kirjoitit, mutta jokaisella on mielipiteensä..
Kuva
Avatar
niña
HALLITSEVA AVATAR -KILPAILUN VOITTAJA
HALLITSEVA AVATAR -KILPAILUN VOITTAJA
 
Viestit: 5268
Liittynyt: Pe Tammi 16, 2009 7:10

ViestiKirjoittaja joven » Su Kesä 07, 2009 9:12

Tete on ihastuttavan suloinen jopa omassa itsekeskeisyydessään :lol: Onhan tytöllä sydäntä ja välittää toisista omalla tavallaan mutta varsinkin 4. kaudella harmitti välillä kun Tete ei osannut aina ottaa toisia huomioon riittävästi, mielestäni.
joven
 
Viestit: 16
Liittynyt: Su Kesä 07, 2009 8:00

ViestiKirjoittaja ibi » Ma Kesä 08, 2009 10:33

Mitähän itse olen aikoinani tähän vastannut? :D No jokatapauksessa nykyinen mielipiteeni on se, että en pidä Tetéstä. Pidän vain tämän mustasukkaisuuskohtauksistaan. :D Ne ovat ehkä hänessä parasta, sillä niille saa aina nauraa..:D Hieman itsekeskeinen hahmo kyllä... ;)
Kuva
Kuva
Avatar
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
 
Viestit: 16150
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 7:55

ViestiKirjoittaja Churro » Ma Kesä 08, 2009 11:40

Kiva hahmo, mutta uusissa jaksoissa alkanut melko ärsyttäväksi :roll:
Kuva
Kuva
Avatar
Churro
TuplaDiego
 
Viestit: 2816
Liittynyt: To Tammi 01, 2009 5:25
Paikkakunta: Jossain Etelä-Suomessa

ViestiKirjoittaja kkiljun » Ma Kesä 08, 2009 4:13

Onhan se tete näissä jaksoissa oli aika ärsyttävä. Mutta hauska nähän vähän toisenlaista teteä.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Belén » Ke Kesä 10, 2009 7:53

En olisi uskonut että sanon näin, mutta seuraavasta jaksosta lähtien ainakin parin jakson verran, Teté on ärsyttävä! Se ei hyväksy Celiaa ja tämän ja Diegon suhdetta! Sit se vaan kiusaa Celiaa...... ÄRSYTTÄVÄÄ :x

Mutta kyllä mä silti Tetéstä tykkään silloin, kun se on kunnolla eikä tommonen kiusanhenki. :D
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Belén
Eva Capdevila Gómez
 
Viestit: 727
Liittynyt: To Kesä 26, 2008 11:18

ViestiKirjoittaja Choni » Su Kesä 14, 2009 9:02

Näissä uudissa jaksoissa Natalia on ruvennut ärsyttämään todella paljon! Olisi kiva jos lähtisi pois koko sarjasta. Sitäpaitsi Natalian näytteleminen on muuttunut niin jäykäksi ja mun mielestä Natalia ei osaa enään näytellä ollenkaan :roll: . Vähän luulen että joko Natalia on kyllästynyt näyttelemään Teteä tai sitten sillä on noussut suosio päähän :roll:
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Choni
Diego Serrano
 
Viestit: 1410
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 4:47
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Handee » Ti Kesä 16, 2009 8:48

Belén kirjoitti:En olisi uskonut että sanon näin, mutta seuraavasta jaksosta lähtien ainakin parin jakson verran, Teté on ärsyttävä! Se ei hyväksy Celiaa ja tämän ja Diegon suhdetta! Sit se vaan kiusaa Celiaa...... ÄRSYTTÄVÄÄ :x

Mutta kyllä mä silti Tetéstä tykkään silloin, kun se on kunnolla eikä tommonen kiusanhenki. :D


Aivan, Teté on ihana, mut nyt kyl oli ilkee.
Kuva
Avatar
Handee
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29847
Liittynyt: Pe Heinä 11, 2008 8:16

ViestiKirjoittaja kkiljun » Ti Kesä 16, 2009 9:33

Oli se tete kyllä ärsyttävä tän päivän jaksossa. Mutta kiva nähdä tää puoli tetstä. Verrattuna guilleen tete on ollut aina vähän enemmän se järkevämpi, useimmiten. Nyt guille on se aikuisempi.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja eva_naty_96 » Ke Kesä 17, 2009 12:44

tete on ihana ja toooosiiiiii kaunis!!!!
moooooiiiiiiii
eva_naty_96
 
Viestit: 18
Liittynyt: Ke Kesä 17, 2009 12:40
Paikkakunta: kouvola

ViestiKirjoittaja Natalia-Fan » Ke Kesä 17, 2009 2:39

Miten kaikkien mielestä Teté on ärsyttävä uusissa jaksoissa?

Mua ärsytti ku isosiskonkaa katottiin eilen serranoita ja se sano että ärsyttävää ku Teté ei välitä mistään muusta ku itsestänsä, siitä meille tulikin siskonkaa riitaa, koska mun mielestä tossa hahmossa se on aivan ymmärrettävää, koska jos mun äiti kuolis ja "isä puoli"/ äitin entinen mies alkais yhtäkkiä seurustelemaan, ni se olis mulle ainaki tosi iso asia enkä varmaan pystyis hyväksyyn sitä pitkään pitkään aikaan. Mä kiukuttelisin ihan samanlailla, koska kaipaisin äitiäni. Mun mielestä Teté oli vähän ärsyttävä alkukausissa kun sillon ei näyttänyt välittävän mistään muusta ku vaatteista, mutta se kuulu roolihahmon ikään. Nykyään Teté todellakin välittää toisista, mutta sitä on vaan vaikee näyttää välillä. Jotain murrosiän juttuja sillä on myös ollu, mutta what everrr nii mullaki (?) :lol: Tykkään todellaki hahmosta ja se paranee vaan Tetén vanhetessa :) Mutta siis, kaikilla omat mielipiteensä. ;)
Kuva
Avatar
Natalia-Fan
NataEresMiOtraVida
 
Viestit: 8529
Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 6:20
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja MariTere » Ke Kesä 17, 2009 3:13

Natalia-Fan kirjoitti:Miten kaikkien mielestä Teté on ärsyttävä uusissa jaksoissa?

Mua ärsytti ku isosiskonkaa katottiin eilen serranoita ja se sano että ärsyttävää ku Teté ei välitä mistään muusta ku itsestänsä, siitä meille tulikin siskonkaa riitaa, koska mun mielestä tossa hahmossa se on aivan ymmärrettävää, koska jos mun äiti kuolis ja "isä puoli"/ äitin entinen mies alkais yhtäkkiä seurustelemaan, ni se olis mulle ainaki tosi iso asia enkä varmaan pystyis hyväksyyn sitä pitkään pitkään aikaan. Mä kiukuttelisin ihan samanlailla, koska kaipaisin äitiäni. Mun mielestä Teté oli vähän ärsyttävä alkukausissa kun sillon ei näyttänyt välittävän mistään muusta ku vaatteista, mutta se kuulu roolihahmon ikään. Nykyään Teté todellakin välittää toisista, mutta sitä on vaan vaikee näyttää välillä. Jotain murrosiän juttuja sillä on myös ollu, mutta what everrr nii mullaki (?) :lol: Tykkään todellaki hahmosta ja se paranee vaan Tetén vanhetessa :) Mutta siis, kaikilla omat mielipiteensä. ;)


Samaa mieltä, mut toisaalta oon Diegonki puolella, sillä onhan sillä oikeus jatkaa elämäänsä. Tetén käytös on ymmärrettävää, mut on tyhmää, et se jatkaa sitä niin kauan. Se vois vähän aikasemmin kyl tajuta, että Diego ei voi käyttää koko elämäänsä suremiseen. Ja vaikka Diego on Celian kanssa, ni se ei tarkota, että Diego unohtaisi Lucían kokonaan, eikä se varsinkaan tarkota, että Celiasta pitäisi tulla Lucían "korvike." ;) Mutta muuten oon Tetén puolella. Niin kun Natalia-Fan sanoi, ni on just hyvä, ku Teté alkaa välittää muistaki asioista, ku vaan vaatteista..
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

EdellinenSeuraava

Paluu Henkilöt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron