Mitä mieltä ootte Tetestä?

Keskustele sarjan henkilöhahmoista

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja TeteCapdevila » Ma Elo 25, 2008 5:18

Jennaa kirjoitti:
TeteCapdevila kirjoitti:
René kirjoitti:
TeteCapdevila kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:En halunnu laittaa liian suoraan, että Tetellä on turpea naama ja siinä kaksi vilkkuvaa tummempaa kohtaa silminä, ettette olisi suuttuneet. Ihan nätti tyttö kuitenkin.


Se sun mandariini-muurahais juttus oli kyl aika mahtava :wink: :lol:


Reps.

Tetéllä on mielestäni liian vaikeaa :< Ku molemmat Capdevilan naiset pooiis. Voi raukkaa.


Niinpä. No onhan se jo varmaan tottunut siihen, mutta ymmärtää kyllä, ettei Tete haluu nähdä Diegoa kenenkään toisen naisen kanssa. :wink:


Nii.. Varmaan koville ottaa kun näkee Diegon jonkun muun naisen kanssa.
Mut harmi kun se Lucia kuoli kun se oli ainut oikee Diegolle! :(


Niinpä, mutta niinku Carmen sano: Diego ei unohda Luciaa ikinä :wink:
Kuva
Kuva
Avatar
TeteCapdevila
Maria Teresa Capdevila Gómez
 
Viestit: 562
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 8:57

ViestiKirjoittaja S-T » Ke Elo 27, 2008 7:56

Anonymous kirjoitti:En halunnu laittaa liian suoraan, että Tetellä on turpea naama ja siinä kaksi vilkkuvaa tummempaa kohtaa silminä, ettette olisi suuttuneet. Ihan nätti tyttö kuitenkin.


Tuossahan mainitsetkin sen Tetén ongelman. Eli posket on vähän pulleat. Aikoinaan se oli ihan muodoton ja lauta, nykyään hyvät muodot, naamasta pieni miinus. Mutta kyllä se siitä. ;)
JUMALA ARMAHTAA, PALSTAMESTARI EI!!!
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
S-T
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
 
Viestit: 289119
Liittynyt: La Joulu 08, 2007 3:56

ViestiKirjoittaja akarijar » Ke Elo 27, 2008 4:59

Kyllä Celiakin on ihan hyvä. Odota pois.
Itse tosin, Diego on se paras, ja sarjan kannattava voima.

Luciahan lähti tekemään elokuva-uraa. Diego on hyvä. Riippuu tietysti sukupuoesta. Luciakin oli. Celia on.
On parempi olla rakastunut, ja pettynyt, kuin pelkästään pettynyt.
akarijar
 
Viestit: 6
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 10:28
Paikkakunta: Nääsville

ViestiKirjoittaja SerranoFani » To Elo 28, 2008 12:21

Poskien "pulleushan" selittyy yksinkertaisesti teini-iällä. Varmaankin se siitä "tasoittuu" muutaman vuoden sisällä.
Avatar
SerranoFani
África Sanz
 
Viestit: 110
Liittynyt: Pe Maalis 07, 2008 10:35

ViestiKirjoittaja Nasseliini » To Elo 28, 2008 6:21

Onhan se vain hyvä, että on nahkaa luiden päällä, eikö vain :roll: ?

Teté on hyvä hahmo, mutta välillä hiukan liian sokea, esim. Guillea kohtaan. Guillehan on ollut tähän retkussa iät ja ajat ja Teté ei ole huomannut mitään. Paitsi nyt, kun Guillen piti se itse tunnustaa...
Avatar
Nasseliini
África Sanz
 
Viestit: 111
Liittynyt: To Elo 28, 2008 6:04

ViestiKirjoittaja FFK » To Elo 28, 2008 10:14

Ensimmäisissä jaksoissa kieltämättä rasittava tapaus tuo tete, mutta nyt jo ihan siedettävä ja mukava. Hyvännäköinen likkahan tuo on, ei siitä pääse mihinkään.
FFK
 
Viestit: 12
Liittynyt: Ma Elo 25, 2008 3:05

ViestiKirjoittaja Sunna » To Syys 04, 2008 4:28

Tete on toisinaan ärsyttävä prinsessa, aluksi hän oli hauska ja eläväinen, nykyään vakavampi, mutta ihan hyvä hahmo kokonaisuudessaan. Teten ja Guillen suhde oli musta kivaa katseltavaa, joskin ei mitään Evaan ja Marcosiin verrattuna :D
Avatar
Sunna
Santiago Serrano
 
Viestit: 849
Liittynyt: La Heinä 19, 2008 11:53
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Shelle » La Loka 11, 2008 9:44

MariTere kirjoitti:Teté on ollu taas AINA mun suosikki :wink:

Samoin ;)
♥ Let your colors burst
you're a firework
Shelle
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022
 
Viestit: 461590
Liittynyt: Su Touko 04, 2008 5:43
Paikkakunta: Etelä-Suomi

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ke Loka 15, 2008 11:32

Teté on sarjan alusta asti ollut ehdoton suosikkini!

Hän tosiaan oli sarjan alussa, 1. tuotantokaudessa snobimainen pikkulikka, joka yritti tahallaan ärsyttää Guilleä. (Silti säilyi suosikkihahmonani.) Mutta sitten näin vanhempana hän on pehmennyt huomattavasti ja sopeutuu hyvin Serranojen joukkoon. Ilman Tetéä - omasta mielestäni - sarja ei olisi mitään.

Teté on tosi kaunis ja olen aina ihaillut hänen hiuksiaan, ne ovat aivan upeat ;) Ja tähän nyt vielä lisäänkin että Teté ja Guille = sarjan ehdottomasti paras pari <3
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja René » La Loka 18, 2008 9:15

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Teté on sarjan alusta asti ollut ehdoton suosikkini!

Hän tosiaan oli sarjan alussa, 1. tuotantokaudessa snobimainen pikkulikka, joka yritti tahallaan ärsyttää Guilleä. (Silti säilyi suosikkihahmonani.) Mutta sitten näin vanhempana hän on pehmennyt huomattavasti ja sopeutuu hyvin Serranojen joukkoon. Ilman Tetéä - omasta mielestäni - sarja ei olisi mitään.

Teté on tosi kaunis ja olen aina ihaillut hänen hiuksiaan, ne ovat aivan upeat ;) Ja tähän nyt vielä lisäänkin että Teté ja Guille = sarjan ehdottomasti paras pari <3


Jepp :)

Mua naurattaa tää:

Alkukausilla Teté kauhuissaan sano, että "EN ikinä halais/suutelis Guillea!" sitte nykyään ne on toisissaan kii ... :lol:
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja heittu » La Loka 18, 2008 10:31

TeteCapdevila kirjoitti:
Jennaa kirjoitti:
TeteCapdevila kirjoitti:
René kirjoitti:
TeteCapdevila kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:En halunnu laittaa liian suoraan, että Tetellä on turpea naama ja siinä kaksi vilkkuvaa tummempaa kohtaa silminä, ettette olisi suuttuneet. Ihan nätti tyttö kuitenkin.


Se sun mandariini-muurahais juttus oli kyl aika mahtava :wink: :lol:


Reps.

Tetéllä on mielestäni liian vaikeaa :< Ku molemmat Capdevilan naiset pooiis. Voi raukkaa.


Niinpä. No onhan se jo varmaan tottunut siihen, mutta ymmärtää kyllä, ettei Tete haluu nähdä Diegoa kenenkään toisen naisen kanssa. :wink:


Nii.. Varmaan koville ottaa kun näkee Diegon jonkun muun naisen kanssa.
Mut harmi kun se Lucia kuoli kun se oli ainut oikee Diegolle! :(


Niinpä, mutta niinku Carmen sano: Diego ei unohda Luciaa ikinä :wink:

Samalla mennnään.
heittu
heidöblöö
 
Viestit: 10379
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja Lola » La Loka 18, 2008 10:37

Natalia-Fan kirjoitti:Aika hassuu kaikki sanoo tota samaa -->

Alussa Teté oli ärsyttävä ja inhosin häntä, mutta nyt hän ei ole enään ärsyttävä ja pidän hänestä paljon jne.

Mä oon varmaan ainut kuka on tykänny Tetéstä heti sarjan alussa. =)

Vai onko täällä joku,joka on tykännyt minun lisäkseni Tetéstä ihan alusta asti? :wink:

Olen samaa mieltä kanssasi, olen pitänyt Tetestä ihan alusta lähtien :) Loistava näyttelijä ja lisäksi tosi kaunis :P
Avatar
Lola
Raúl Martínez Blanco
 
Viestit: 357
Liittynyt: To Loka 16, 2008 5:08
Paikkakunta: Kuusamo

ViestiKirjoittaja heittu » La Loka 18, 2008 11:04

S-T kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:En halunnu laittaa liian suoraan, että Tetellä on turpea naama ja siinä kaksi vilkkuvaa tummempaa kohtaa silminä, ettette olisi suuttuneet. Ihan nätti tyttö kuitenkin.


Tuossahan mainitsetkin sen Tetén ongelman. Eli posket on vähän pulleat. Aikoinaan se oli ihan muodoton ja lauta, nykyään hyvät muodot, naamasta pieni miinus. Mutta kyllä se siitä. ;)

Samalla mennään. itsellänikin on pullaposket : )
heittu
heidöblöö
 
Viestit: 10379
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja René » La Loka 18, 2008 1:43

heittu kirjoitti:
S-T kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:En halunnu laittaa liian suoraan, että Tetellä on turpea naama ja siinä kaksi vilkkuvaa tummempaa kohtaa silminä, ettette olisi suuttuneet. Ihan nätti tyttö kuitenkin.


Tuossahan mainitsetkin sen Tetén ongelman. Eli posket on vähän pulleat. Aikoinaan se oli ihan muodoton ja lauta, nykyään hyvät muodot, naamasta pieni miinus. Mutta kyllä se siitä. ;)

Samalla mennään. itsellänikin on pullaposket : )


Mulla on isommat pulloposket ku tiellä 2. yhteensä (heittu + Naty).

Etten vaiha puh. aihetta; Momppaan huita.
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Su Loka 19, 2008 3:26

heittu kirjoitti: Samalla mennään. itsellänikin on pullaposket : )


Et oo kyl ainut. Itsekin omistan pullaposket. (: Mielestäni Tetélle jotenkin sopii pullaposket, olisihan se kauheaa jos "teini-ikäisellä" ihmisellä ei olisi jonkinlaisia pullaposkia :'DDD
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

EdellinenSeuraava

Paluu Henkilöt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa