Serranon Perheen nuoret

Keskustele sarjan henkilöhahmoista

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja -Summer- » La Helmi 28, 2009 10:45

Tykkään enemmän näistä vanhemmista nuorista.

Suurinpiirtein jokainen ihminen tällä foorumilla on aivan innoissaan parista T&G. Pakko sanoa, et tuntuu jotenkin typerältä käyttää sama idea uudelleen-siis ihan kuin M&E. Tää M&E-juttu oli vielä romanttinen ja mielenkiintoinen, mut en enää oo missään vaiheessa jaksanut innostua T&G:n on-off-suhteesta. Mut siitä tietenkin kyllä, että he ovat tosielämässäkin ilmeisesti yhdessä-näinhän vastanäyttelijöillehän käy todella usein-tällaisista jutuista jaksan ihan aina innostua.

Curro on kyllä todella hellyyttävä. Mutta välillä tuntuu haluavan saada tosi paljon huomiota ja lapsellisempi kuin hänen ikäisensä kuuluisi olla mielestäni, tosin tämä on myös hyvä asia.

Ja kaikki Guillen kaveripiirin tyypit ovat äärettömän ärsyttäviä-lukuun ottamatta söpöä Davidia :D-erityisesti Boltsi.
Kuva
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.
-Summer-
Diego Serrano
 
Viestit: 1715
Liittynyt: Ma Syys 01, 2008 4:19

ViestiKirjoittaja natyy » La Maalis 14, 2009 11:33

Mäkin tykkään katsoa eniten nuoria, koska itse olen suunnilleen saman ikäinen :P
Kuva

Victor Elías
Avatar
natyy
Diego Serrano
 
Viestit: 1079
Liittynyt: Ke Elo 06, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja GINGA » La Huhti 18, 2009 10:53

Mä en tykkää Tetestä, ainaku nään sen tulee mielee joku ärsyttävä tyyppi..
Tarkotan siis että nään sen tämmösenä: " Mä oon ain niin paras !!" O.o
Avatar
GINGA
Doña Carmen
 
Viestit: 209
Liittynyt: Su Huhti 12, 2009 6:29

ViestiKirjoittaja GINGA » La Huhti 18, 2009 10:54

Tykkään enemmän näistä vanhemmista nuorista.

Suurinpiirtein jokainen ihminen tällä foorumilla on aivan innoissaan parista T&G. Pakko sanoa, et tuntuu jotenkin typerältä käyttää sama idea uudelleen-siis ihan kuin M&E. Tää M&E-juttu oli vielä romanttinen ja mielenkiintoinen, mut en enää oo missään vaiheessa jaksanut innostua T&G:n on-off-suhteesta. Mut siitä tietenkin kyllä, että he ovat tosielämässäkin ilmeisesti yhdessä-näinhän vastanäyttelijöillehän käy todella usein-tällaisista jutuista jaksan ihan aina innostua.

Sama.
Avatar
GINGA
Doña Carmen
 
Viestit: 209
Liittynyt: Su Huhti 12, 2009 6:29

ViestiKirjoittaja niña » La Huhti 18, 2009 2:17

natyy kirjoitti:Mäkin tykkään katsoa eniten nuoria, koska itse olen suunnilleen saman ikäinen :P

Mulla sama juttu (;
Kuva
Avatar
niña
HALLITSEVA AVATAR -KILPAILUN VOITTAJA
HALLITSEVA AVATAR -KILPAILUN VOITTAJA
 
Viestit: 5268
Liittynyt: Pe Tammi 16, 2009 7:10

ViestiKirjoittaja micorazon » Ma Huhti 20, 2009 6:13

GINGA kirjoitti:
Tykkään enemmän näistä vanhemmista nuorista.

Suurinpiirtein jokainen ihminen tällä foorumilla on aivan innoissaan parista T&G. Pakko sanoa, et tuntuu jotenkin typerältä käyttää sama idea uudelleen-siis ihan kuin M&E. Tää M&E-juttu oli vielä romanttinen ja mielenkiintoinen, mut en enää oo missään vaiheessa jaksanut innostua T&G:n on-off-suhteesta. Mut siitä tietenkin kyllä, että he ovat tosielämässäkin ilmeisesti yhdessä-näinhän vastanäyttelijöillehän käy todella usein-tällaisista jutuista jaksan ihan aina innostua.

Sama.

Joo mulki vähän toi sama, mutta kyllä mä enemmänkin tykkään seurata näitä nuoria, ja "vanhempia"nuoria, kun niitä aikuisia ja vanhuksia, mutta kaikki täydentää toisiaan
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
micorazon
Diego Serrano
 
Viestit: 1414
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2008 11:50

ViestiKirjoittaja tsikiita » Ti Touko 19, 2009 1:32

Zebah kirjoitti:Kivoja juttujahan niillä aina on, tosin itse henkilökohtaisesti pidän enemmän hieman vanhemman tason seikkailuista.



olen samaa mieltä. Mutta jos olis vaan näitä vanhempia, sarja saattais olla tylsä. vaikka tosin, voiko serranot muka olla jóskus tylsiä :D
Kuva
Kuva
Avatar
tsikiita
TuplaDiego
 
Viestit: 2086
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2009 2:43

ViestiKirjoittaja René » Ke Touko 20, 2009 7:35

Mä rrrakastan seurata Serranoiden nuoria, etenkin T & G:tä. Muut ei innosta.
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja Nann » La Kesä 20, 2009 7:43

Julia kirjoitti:Nuorten vuoksi sarjaan rakastuinkin ! :)

Eli nuoret on kivoja. ;)
Kuva
Avatar
Nann
 
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Kesä 16, 2009 5:20

ViestiKirjoittaja ÄsJiiKoo » La Kesä 20, 2009 10:10

Mulla on aika sama juttu että tykkään eniten kyllä katella sarjan nuorten (etenkin Guillen+porukoiden) toilailuja... Joskus vaan tuntuu että niitä vanhempia ei jaksaisi kattoa, mutta tosiaan sarja saattaisi olla tylsä ilman niitä mutta kyllä vois yks jakso olla iha pelkästää vaa näitä nuoria :roll: Ja ne "vanhukset" aina vaan onnistuu sotkemaa kaiken ni sitä on niin ärsyttävää katsoa joskus :lol:
Kuva
Kuva
Avatar
ÄsJiiKoo
Diego Serrano
 
Viestit: 1254
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2008 5:42
Paikkakunta: Mikkeli

ViestiKirjoittaja mil » Ti Kesä 23, 2009 1:45

Tykkään seurata nuoria ja "vanhuksia" yhtä paljon molempia, vaikkakin Fiti, Diego ja Santi on välillä ärsyttäviä. Osaahan Guille ja Tetekin olla toisilleen aika ilkeitä...
Avatar
mil
Chuky Salas
 
Viestit: 33
Liittynyt: Su Kesä 21, 2009 2:06

ViestiKirjoittaja zapoing » Ti Heinä 12, 2011 6:17

Mukavia seurata sarjassa
Kuva
Kuva
Avatar
zapoing
Moderaattori I (va)
 
Viestit: 116207
Liittynyt: La Tammi 15, 2011 10:31

ViestiKirjoittaja DVD » La Joulu 10, 2011 9:39

Nann kirjoitti:
Julia kirjoitti:Nuorten vuoksi sarjaan rakastuinkin ! :)

Eli nuoret on kivoja. ;)


Joku vei sanat suustani. :o
Kuva
Avatar
DVD
Chuky Salas
 
Viestit: 30
Liittynyt: Ma Joulu 05, 2011 3:02
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja anniina81 » Ma Loka 01, 2012 7:47

Heidän kepposia ja " suhteita" ja kommelluksia kiva katsoa viihdyttävää.
Myös osasto teinit ( eva, marcos jne...) on mukava katsoa ....
Kuva
Avatar
anniina81
Doña Carmen
 
Viestit: 211
Liittynyt: Ke Helmi 08, 2012 9:11
Paikkakunta: Pori

ViestiKirjoittaja Teté92 » Su Kesä 30, 2013 1:07

Itse tykkäään seurata varsinkin Guillen ja Tetén porukan tempauksia, ja olen aina tuntenut jonkinlaista samankaltaisuutta Tetén ja Yolín kanssa, sillä olen melkein samanikäinen Yolín kanssa, eli kutakuinkin kasvoimme samassa tahdissa omissa maailmoissamme.
Kuva
Kuva
Kuva
Pahoin teet, jos kiität ja pahemmin, jos moitit sellaista asiaa, jota et hyvin ymmärrä. Nuhtele ystävääsi salaisuudessa. Kiitä häntä julkisesti. Puhu hitaasti. Ajattele nopeasti.
Avatar
Teté92
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
 
Viestit: 47320
Liittynyt: Ke Kesä 05, 2013 4:01
Paikkakunta: Espoo

EdellinenSeuraava

Paluu Henkilöt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa