Yolanda "Yolí" Bellido

Keskustele sarjan henkilöhahmoista

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja Joyeux » To Elo 27, 2009 7:11

lillye kirjoitti:Minä tykkäsin Yolista! Oli alusta asti Teten kaveri, vaikka Tete olikin opentyttö ja kukaan muu ei halunnut tutustua. Vähän tosin säälittää, kun lopulta Yoli jäikin Teten varjoon, mutta Tete käyttäytyi minusta lähes aina tosi mukavasti Yolia kohtaan. Kiva lisä Serranon perheeseen. Ei ehkä mistään viisaimmasta päästä, mutta jotenkin vain..

Ja oli suloista kun Yoli oli myös ihastunut Humbertoon, ja siinä yhdessä jaksossa Yoli olisi voinut lähteä Humberton kanssa jonnekin konserttiin, kun Tete ei tahtonut. :--)


Hyvä tiivistelmä mun ajatuksista : P Lisäksi tosi söpö ykköskaudella kun oli ihastunu Valdanoon...
Joyeux
SUPERDIEGO
 
Viestit: 11186
Liittynyt: La Heinä 19, 2008 8:38

ViestiKirjoittaja micorazon » Pe Elo 28, 2009 9:04

Tykkäsin Yolista, se oli vaan jotenkin ihana, ja se kaunistu siinä yhessä vaiheessa ihan yhtäkkiä, ja laihtuikin! Ihme, ettei sen enempää ollut kateellinen Tetelle, vaikka Tete välillä "varastikin" Yolilta huomiota, poikia yms. Mutta Yolin arvo laski mun silmissäs, kun se oli ottanu sen rahan minkä ne löysi, ja antoi muiden luulla tetä kuin guilleäkin syylliseksi, eikä myöntänyt loppupeleissäkään ottaneensa tuota rahaa... Aijaijai, siinä meni kiltin pikkutytön maine!
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
micorazon
Diego Serrano
 
Viestit: 1414
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2008 11:50

ViestiKirjoittaja Dentwis » Pe Tammi 01, 2010 6:56

Sama juttu. Yoli ei ehkä ole ainakaan aluksi kaikista kaunein, mutta se on jotenkin tosi symppis, ystävällinen ja jotenkin... hirveän herttainen hahmo. Yoli on jotenkin hyvällä tavalla säälittävä : ) Sen ja Teten ystävyys oli tosi mukava myös, siinä Yolin ihana luonne tuli myös mukavasti esiin. Jaksoi aina kannustaa ja tukea, vaikka itse olikin aika hyljeksitty ainakin alussa.
Avatar
Dentwis
Candela Blanco
 
Viestit: 156
Liittynyt: To Joulu 31, 2009 4:49

ViestiKirjoittaja White » Pe Tammi 01, 2010 10:48

Mogambo4life kirjoitti:Ihan ok hahmo ,mutta ei sarjassa oikein hirveesti jaksa silmään pistää :D
Kuva
Avatar
White
Guillermo Serrano
 
Viestit: 476
Liittynyt: Pe Heinä 11, 2008 5:12
Paikkakunta: TRE

ViestiKirjoittaja studu » Ti Tammi 05, 2010 1:35

Mä tykkäsin Yolista. Sillä oli mukava luonne, kun se esim. aina anto Tetelle anteeks jne. Loppua kohden Yolista tuli nätti (: Mun mielestä sitä oltas voitu näyttää enemmän tossa sarjassa. =)
Kuva
studu
 
Viestit: 15
Liittynyt: La Elo 29, 2009 6:48

ViestiKirjoittaja René » Ti Tammi 05, 2010 1:25

micorazon kirjoitti:Tykkäsin Yolista, se oli vaan jotenkin ihana, ja se kaunistu siinä yhessä vaiheessa ihan yhtäkkiä, ja laihtuikin! Ihme, ettei sen enempää ollut kateellinen Tetelle, vaikka Tete välillä "varastikin" Yolilta huomiota, poikia yms. Mutta Yolin arvo laski mun silmissäs, kun se oli ottanu sen rahan minkä ne löysi, ja antoi muiden luulla tetä kuin guilleäkin syylliseksi, eikä myöntänyt loppupeleissäkään ottaneensa tuota rahaa... Aijaijai, siinä meni kiltin pikkutytön maine!


Komppaan =)
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja natyy » Pe Heinä 16, 2010 7:47

Ei kovin kiinnostava, mutta sopii kyllä Tetén kaveriksi =)
Kuva

Victor Elías
Avatar
natyy
Diego Serrano
 
Viestit: 1079
Liittynyt: Ke Elo 06, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja Gabriellen » La Heinä 17, 2010 11:29

Yoli on ihan mukava hahmo.
Mukava luonnekin hänellä on. (:
Teten kaveriksi juuri sopiva.
Kuva
Avatar
Gabriellen
TriplaDiego
 
Viestit: 3239
Liittynyt: Ke Heinä 14, 2010 11:44
Paikkakunta: Raahe

ViestiKirjoittaja heittu » Ma Elo 16, 2010 10:49

Yoli on mun mielestä hyvä ystävä Tetélle kun alussa, kun Teté tuli kouluun ja alotti open tyttönä, nii Yoli oli ainut joka Tetén kans oli.
Mukava luonne Yolilla :)
heittu
heidöblöö
 
Viestit: 10379
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja Tselios » Pe Loka 15, 2010 11:41

Sympaattinen ja Ystävällinen, Auttavainen.. Jos ajatellaan tosi elämää, niin en itse osaisi kuvitella, että Paras ystävä voisi olla näin täydellinen.. Se, että hän ryösti se rahan niin se oli mielestäni ihan hyvä juttu Yoli hahmolle, ettei hänestä saa sellaista kuvaa, että on vähän Överitäydellinen Hahmo :D
Avatar
Tselios
HYPERDIEGO
 
Viestit: 33997
Liittynyt: La Syys 25, 2010 10:22

ViestiKirjoittaja Fermin » Pe Helmi 04, 2011 3:53

Loppujen lopuks hahmo oli aika vähän esillä. Mutta jep, hyvä frendi tetelle :DD
I ate his liver with some fava beans and nice Chianti
Fermin
Queen Hysteria
 
Viestit: 7802
Liittynyt: La Tammi 15, 2011 1:45

ViestiKirjoittaja zapoing » Ke Helmi 16, 2011 7:53

Joo on hyvä ystävä tetelle ja mukava hahmo ja sitä ois voinu näyttää enemmän.
Kuva
Kuva
Avatar
zapoing
Moderaattori I (va)
 
Viestit: 116207
Liittynyt: La Tammi 15, 2011 10:31

ViestiKirjoittaja serranofani2011 » To Helmi 17, 2011 12:09

Yolihan on ok,hellyyttävää kun boltsi osoittaa sisarrakkautta ja puolustaa välillä yolia.Hahmo tarkoituksella luotu erilaiseksi kuin tete ettei vie liikaa huomiota.
Avatar
serranofani2011
MESSIASDIEGO
 
Viestit: 66863
Liittynyt: Pe Helmi 11, 2011 1:05
Paikkakunta: Lempäälä

ViestiKirjoittaja Handee » Ma Tammi 02, 2012 10:29

Yoli on ihan ok. :lol: Siltä tulee välillä hyviä juttuja, mutta kuitenki vähä sillee syrjässä oleva hahmo, harmi jopa ehkä. Mutta tykkään nyt kuitenkin.
Kuva
Avatar
Handee
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29847
Liittynyt: Pe Heinä 11, 2008 8:16

ViestiKirjoittaja Natalia<3 » Ma Tammi 02, 2012 5:47

Kiva kaveri Tetélle! Vähän siinä alussa jotenkin säälittävä ressukka, mutta sitten siinä kohtaa ku Teté lähtee joksikin aikaa pois kuviosta, ni Yoli on jotenki aikuistunu ja saanu itseluottamusta. Jees hahmo, ehkä joo hiukan syrjässä niinku Handeki sano. Mut sitä Lontoosee (vaiminneikinäolikaa) lähtöö ja sitä rahan pöllimistä en vaa ois voinu Yolista uskoo :lol: Muuten kyllä jees! (:
Kuva
Kuva
Avatar
Natalia<3
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21844
Liittynyt: Su Loka 25, 2009 6:17

EdellinenSeuraava

Paluu Henkilöt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron