Sandrita on Tetéä kauniimpi!

Keskustele sarjan henkilöhahmoista

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja René » Ti Kesä 09, 2009 2:14

ibi kirjoitti:
Make kirjoitti:
René kirjoitti:Saanks nauraa?

A) Sandritaan en työntäis mitään, en pitkällä tikullakaan
B) Teté on Evaan verrattavissa ja voittaa Evan 10 000-0
C) Sanoo René ja piste.


Kuunelkaa Reneä ja olkaa hiljaa!!!!


Älä naurata René! B kohta on täyttä puppua! Teté tavallisen tytön näköinen!! Jos se tietysti iskee poikiin... niin asia on eri? ;)

Edit: Ai oho S-T taisikin jo sanoa Tetéä tavalliseksi! Mutta se on totta ;) Ja tiedän miksi... :roll:


ibi on hiljaa ja menee imemään Raúliansa ;);)

B) kohta on täysin totta!
JA Teté ei ole niin tavallinen kuin luulette :) Mä näen hänessä paljon erilaisuutta :D
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja ibi » Ti Kesä 09, 2009 3:57

René kirjoitti:
ibi kirjoitti:
Make kirjoitti:
René kirjoitti:Saanks nauraa?

A) Sandritaan en työntäis mitään, en pitkällä tikullakaan
B) Teté on Evaan verrattavissa ja voittaa Evan 10 000-0
C) Sanoo René ja piste.


Kuunelkaa Reneä ja olkaa hiljaa!!!!


Älä naurata René! B kohta on täyttä puppua! Teté tavallisen tytön näköinen!! Jos se tietysti iskee poikiin... niin asia on eri? ;)

Edit: Ai oho S-T taisikin jo sanoa Tetéä tavalliseksi! Mutta se on totta ;) Ja tiedän miksi... :roll:


ibi on hiljaa ja menee imemään Raúliansa ;);)

B) kohta on täysin totta!
JA Teté ei ole niin tavallinen kuin luulette :) Mä näen hänessä paljon erilaisuutta :D


Tai sitten se johtuu siit että itse olen niin erilainen, että pidän Tetéä tavallisena. :lol: Ei vaan...kyllä se ihan jostain muusta johtuu. Ette ikinä arvaa mitkä oli mun ekat kommentit Tetésta/Nataliasta, kun kaveri kertoi Serranon perheestä, katsottiin yks jakso puoliksi ja sit kaveri kysy et tiiänkö kuka on Teté noista ja sit sanoin et toi pikkutyttö varmaan tossa. Kaveri sanoi joo...Sit ruvettiin arvostelee jtn Evan hiuksia, vaatteita yms. Sit katseltiin, että ei Teté hirveesti oo tullut siskoonsa. Sit kaveri sanoi "Mut onhan se ihan nätti" Ja mä " Ai nätti? Aika ruma oikeestaa" :lol: ;) Kaveri sano sit et joo ei mkn hirmu nätti kuitenkaa... :D;)
Kuva
Kuva
Avatar
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
 
Viestit: 16150
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 7:55

ViestiKirjoittaja S-T » Ti Kesä 09, 2009 4:01

ibi kirjoitti:
René kirjoitti:
ibi kirjoitti:
Make kirjoitti:
René kirjoitti:Saanks nauraa?

A) Sandritaan en työntäis mitään, en pitkällä tikullakaan
B) Teté on Evaan verrattavissa ja voittaa Evan 10 000-0
C) Sanoo René ja piste.


Kuunelkaa Reneä ja olkaa hiljaa!!!!


Älä naurata René! B kohta on täyttä puppua! Teté tavallisen tytön näköinen!! Jos se tietysti iskee poikiin... niin asia on eri? ;)

Edit: Ai oho S-T taisikin jo sanoa Tetéä tavalliseksi! Mutta se on totta ;) Ja tiedän miksi... :roll:


ibi on hiljaa ja menee imemään Raúliansa ;);)

B) kohta on täysin totta!
JA Teté ei ole niin tavallinen kuin luulette :) Mä näen hänessä paljon erilaisuutta :D


Tai sitten se johtuu siit että itse olen niin erilainen, että pidän Tetéä tavallisena. :lol: Ei vaan...kyllä se ihan jostain muusta johtuu. Ette ikinä arvaa mitkä oli mun ekat kommentit Tetésta/Nataliasta, kun kaveri kertoi Serranon perheestä, katsottiin yks jakso puoliksi ja sit kaveri kysy et tiiänkö kuka on Teté noista ja sit sanoin et toi pikkutyttö varmaan tossa. Kaveri sanoi joo...Sit ruvettiin arvostelee jtn Evan hiuksia, vaatteita yms. Sit katseltiin, että ei Teté hirveesti oo tullut siskoonsa. Sit kaveri sanoi "Mut onhan se ihan nätti" Ja mä " Ai nätti? Aika ruma oikeestaa" :lol: ;) Kaveri sano sit et joo ei mkn hirmu nätti kuitenkaa... :D;)


Olen samoilla linjoilla.. Teté on ennemmin ruma kuin tosi kaunis. Mutta siis ihan menettelevä kyllä.

Ihmetyttää vain tämä täysin perusteeton Tetén hypetys!
JUMALA ARMAHTAA, PALSTAMESTARI EI!!!
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
S-T
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
 
Viestit: 289102
Liittynyt: La Joulu 08, 2007 3:56

ViestiKirjoittaja René » Ti Kesä 09, 2009 6:22

Entäs tuo hullu Eva-ihkutus??

Eva on ruma.. Eivaan rumin ja Teté on kaunis.. Ei kaunis. Kaunein.
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja ibi » Ti Kesä 09, 2009 6:53

René kirjoitti:Entäs tuo hullu Eva-ihkutus??

Eva on ruma.. Eivaan rumin ja Teté on kaunis.. Ei kaunis. Kaunein.


Joo nyt tää menee väittelyksi...René jopa mäkin tiedän et sä valehtelet, et Eva olis ruma :D
Kuva
Kuva
Avatar
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
 
Viestit: 16150
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 7:55

ViestiKirjoittaja René » Ti Kesä 09, 2009 6:59

ibi kirjoitti:
René kirjoitti:Entäs tuo hullu Eva-ihkutus??

Eva on ruma.. Eivaan rumin ja Teté on kaunis.. Ei kaunis. Kaunein.


Joo nyt tää menee väittelyksi...René jopa mäkin tiedän et sä valehtelet, et Eva olis ruma :D


Okei... Liioittelin, mutta kyllä Teté Evan voittaa 10.00-0
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja Make » Ti Kesä 09, 2009 9:25

René kirjoitti:
ibi kirjoitti:
René kirjoitti:Entäs tuo hullu Eva-ihkutus??

Eva on ruma.. Eivaan rumin ja Teté on kaunis.. Ei kaunis. Kaunein.


Joo nyt tää menee väittelyksi...René jopa mäkin tiedän et sä valehtelet, et Eva olis ruma :D


Okei... Liioittelin, mutta kyllä Teté Evan voittaa 10.00-0


Kyl
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
 
Viestit: 15645
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 8:33
Paikkakunta: Tuusula

ViestiKirjoittaja tsikiita » Ke Kesä 10, 2009 10:02

Make kirjoitti:
René kirjoitti:
ibi kirjoitti:
René kirjoitti:Entäs tuo hullu Eva-ihkutus??

Eva on ruma.. Eivaan rumin ja Teté on kaunis.. Ei kaunis. Kaunein.


Joo nyt tää menee väittelyksi...René jopa mäkin tiedän et sä valehtelet, et Eva olis ruma :D


Okei... Liioittelin, mutta kyllä Teté Evan voittaa 10.00-0


Kyl



Nooh. Jokaisella on mielipiteensä. Ja kuten sanontakin kuuluu: ''Makuasioista ei voi kiistellä''
Kuva
Kuva
Avatar
tsikiita
TuplaDiego
 
Viestit: 2086
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2009 2:43

ViestiKirjoittaja Looq » Ke Kesä 10, 2009 1:11

ibi kirjoitti:No sanon tähän, että Teté on kauniimpi ja Sandrita on normaalin tytön näköinen. Tetékään ei ole huippukaunis..sori pojut, kaikki on mua vastaan nyt... ja tytötkin... :D Oli mullakin aikani kun fanitin Nataliaa, mutta siinäkin meni makunsa...Silti Teté voittaa ylivoimaisesti Sandritan.


Samaa mieltä. (;
Kuva
Kuva
Avatar
Looq
Raúl Martínez Blanco
 
Viestit: 340
Liittynyt: Su Maalis 29, 2009 1:46

ViestiKirjoittaja Belén » Ke Kesä 10, 2009 7:49

Teté on PAAAALJOON kauniimpi kuin Sandrita. Sandrita on tosiaan enemmän tavallisen näköinen, Teté taas sellainen espanjalainen kaunotar. :D
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Belén
Eva Capdevila Gómez
 
Viestit: 727
Liittynyt: To Kesä 26, 2008 11:18

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » Ke Kesä 10, 2009 7:55

Käännetään asia niin, että Sandrita olis ollu sarjassa alusta alkaen ja Teté tulis kesken kaiken mukaan, varsinkin kun kaikki tietää että Guillella ja tässä tilanteessa Sandritalla on juttua, kuinka moni tykkäisi että Teté tulisi ja pilaisi, kun on totuttu siihen että Guille on Sandritan kanssa. Veikkaan että tää vaikuttaa aika monen mielipiteeseen ;).
Moro Moro
Avatar
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_
 
Viestit: 9052
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 2:41
Paikkakunta: L A H T I

ViestiKirjoittaja guille-tete » To Kesä 11, 2009 2:05

tähän väliin voinkin laittaa ensimmäisen viestini ja kertoa et tete vie sandritaa 6-0. miksi? no siksi kun tete on vaan yksinkertaisesti kaunis ja sandrita taas enemmän normaalin kadun tallaajan näköinen :D
Avatar
guille-tete
Paquillo
 
Viestit: 72
Liittynyt: To Kesä 11, 2009 1:49

ViestiKirjoittaja H-anna » To Kesä 11, 2009 5:59

Serrano-4ever kirjoitti:Käännetään asia niin, että Sandrita olis ollu sarjassa alusta alkaen ja Teté tulis kesken kaiken mukaan, varsinkin kun kaikki tietää että Guillella ja tässä tilanteessa Sandritalla on juttua, kuinka moni tykkäisi että Teté tulisi ja pilaisi, kun on totuttu siihen että Guille on Sandritan kanssa. Veikkaan että tää vaikuttaa aika monen mielipiteeseen ;).


kyllä tete vaa on nii paljo kauniimpi kun se vitsin sandrita vai mikä ihme onkaa! :D kaikinpuolin kauniimpi vaikka ei sarjas ois ollukaa. :wink:
Kuva
Kuva
Avatar
H-anna
Diego Serrano
 
Viestit: 1554
Liittynyt: La Joulu 27, 2008 4:31
Paikkakunta: Mikkeli

ViestiKirjoittaja it's me » Pe Kesä 12, 2009 5:33

René kirjoitti: ja 'hieman' huorahtava.


:lol: AHHAHHAHAHAHAHA

teté on paljo huorahtavampi, kato vaikka niit mis se yrittää richii

Sandrine ei oo yhtään huorahtava :roll:
it's me
KvarttiDiego
 
Viestit: 4279
Liittynyt: Su Tammi 27, 2008 8:53
Paikkakunta: Huittinen

ViestiKirjoittaja niña » Pe Kesä 12, 2009 5:47

it's me kirjoitti:
René kirjoitti: ja 'hieman' huorahtava.


:lol: AHHAHHAHAHAHAHA

teté on paljo huorahtavampi, kato vaikka niit mis se yrittää richii

Sandrine ei oo yhtään huorahtava :roll:

Pakko sanoo, että oon samaa mieltä, vaikken Sandrinesta pidä.
Kuva
Avatar
niña
HALLITSEVA AVATAR -KILPAILUN VOITTAJA
HALLITSEVA AVATAR -KILPAILUN VOITTAJA
 
Viestit: 5268
Liittynyt: Pe Tammi 16, 2009 7:10

EdellinenSeuraava

Paluu Henkilöt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron