Perusteita ja faktoja Tetén kauneudesta!

Keskustele sarjan henkilöhahmoista

Valvoja: zapoing

Perusteita ja faktoja Tetén kauneudesta!

ViestiKirjoittaja S-T » Pe Heinä 10, 2009 1:19

Olen nyt pari vuotta katsellut ihme Teté/Natalia -hypetystä Serranofanien suurimman osan keskuudessa.

Nämä Tetén/Natalian kauneuden fanittajat vain sanovat "Teté/Natalia on vaan kaunis", mutta koskaan ei saa mitään järjellisiä perusteita.

Itse RAKASTAN kauniita naisia, mutta minusta Teté/Natalia ei ole läheskään kaunis. Teté/Natalia on ihan hyvännäköinen nuori naisenalku, mutta ei todellakaan kaunis sanan varsinaisessa merkityksessä.

Esimerkiksi Eva/Verónica sarjasta on tuhottoman kaunis ihan oikeasti!

Kaikilla on toki omat kriteerit kauneudelle, mutta Tetén/Natalian tapauksessa en ole tälläisiä keneltäkään kuullut. Siis todisteita miksi hän olisi kaunis!

Omasta mielestäni Teté/Natalia näyttää usein pöhöttyneeltä kassi-almalta, ei viehkeältä neidolta! Tietysti hänelläkin on hetkensä ja varsin hyvännäköinen hänkin on.

KERTOKAA SIIS VIHDOIN PERUSTELUJA MIKSI TETÉ/NATALIA ON KAUNIS! Vastaukset "No se vaan on" ei riitä!
JUMALA ARMAHTAA, PALSTAMESTARI EI!!!
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
S-T
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
 
Viestit: 290416
Liittynyt: La Joulu 08, 2007 4:56

ViestiKirjoittaja MariTere » Pe Heinä 10, 2009 2:26

Jokaisella on omat mielipiteensä, mut mun mielestä noi sun mielipiteen on aika oudot tosiaan.. En tajua vaan miten joku ei voi nähdä Nataliaa kauniina. Hänellä on kaikki:
1. Kasvot: täydelliset.
2. Hiukset: ihanan pitkät, ihanan väriset ja hyvin hoidetut. (+ ihania kampauksia)
3. Hymy: maailman paras. Kun Nata hymyilee, siinä piristyy omakin päivä kummasti.
4. Vartalo: täydellinen yksinkertasesti. Ja myös ihania vaatteita tietty. (:

Natalia vaan on yksinkertasesti säteilevä ihanalla kauneudellaan.
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 5:34

ViestiKirjoittaja René » Pe Heinä 10, 2009 2:31

MariTere kirjoitti:Jokaisella on omat mielipiteensä, mut mun mielestä noi sun mielipiteen on aika oudot tosiaan.. En tajua vaan miten joku ei voi nähdä Nataliaa kauniina. Hänellä on kaikki:
1. Kasvot: täydelliset.
2. Hiukset: ihanan pitkät, ihanan väriset ja hyvin hoidetut. (+ ihania kampauksia)
3. Hymy: maailman paras. Kun Nata hymyilee, siinä piristyy omakin päivä kummasti.
4. Vartalo: täydellinen yksinkertasesti. Ja myös ihania vaatteita tietty. (:

Natalia vaan on yksinkertasesti säteilevä ihanalla kauneudellaan.


+ Seksikäs :: D
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 10:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja S-T » Pe Heinä 10, 2009 2:32

MariTere kirjoitti:Jokaisella on omat mielipiteensä, mut mun mielestä noi sun mielipiteen on aika oudot tosiaan.. En tajua vaan miten joku ei voi nähdä Nataliaa kauniina. Hänellä on kaikki:
1. Kasvot: täydelliset.


Juuri tuosta olen 101% eri mieltä! Ja sen johdosta ei olekaan varsinaisesti kaunis minusta!
JUMALA ARMAHTAA, PALSTAMESTARI EI!!!
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
S-T
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
 
Viestit: 290416
Liittynyt: La Joulu 08, 2007 4:56

ViestiKirjoittaja MariTere » Pe Heinä 10, 2009 2:35

S-T kirjoitti:
MariTere kirjoitti:Jokaisella on omat mielipiteensä, mut mun mielestä noi sun mielipiteen on aika oudot tosiaan.. En tajua vaan miten joku ei voi nähdä Nataliaa kauniina. Hänellä on kaikki:
1. Kasvot: täydelliset.


Juuri tuosta olen 101% eri mieltä! Ja sen johdosta ei olekaan varsinaisesti kaunis minusta!


Hmm.. Mikä sun mielestä Natan kasvoissa sit mättää? Perusteluita? ;)
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 5:34

ViestiKirjoittaja René » Pe Heinä 10, 2009 5:42

MariTere kirjoitti:
S-T kirjoitti:
MariTere kirjoitti:Jokaisella on omat mielipiteensä, mut mun mielestä noi sun mielipiteen on aika oudot tosiaan.. En tajua vaan miten joku ei voi nähdä Nataliaa kauniina. Hänellä on kaikki:
1. Kasvot: täydelliset.


Juuri tuosta olen 101% eri mieltä! Ja sen johdosta ei olekaan varsinaisesti kaunis minusta!


Hmm.. Mikä sun mielestä Natan kasvoissa sit mättää? Perusteluita? ;)


Jep, kerroppas =)
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 10:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja micorazon » Pe Heinä 10, 2009 10:44

No en oo periaattees kenenkään kannal, koska must natalia on ihan perusnätti... Ei ruma, muttei myöskään "kaunis", mutta joissain kohtauksissa hän taas säteilee, mutta omasta mielestäni kauniimpia sarjassa ovat esim eva, joka on munkin mielestä tosi kaunis, kaikki kohdallaan...Et en oikein osaa ottaa kantaa tähän topiciin
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
micorazon
Diego Serrano
 
Viestit: 1414
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2008 12:50

ViestiKirjoittaja Natalia-Fan » Pe Heinä 10, 2009 11:29

No joo, tää on aika turhaa koska tää on makuasia kunkin henkilön kohdalla, mutta sanon nyt omat perusteluni mitkä on mun mielestä erittäin hyvät. ;)

Kasvot Natalialla on ihanat, ruskettunu iho, tosi kauniit silmät ja se meikkaa niitä sen parhaitten puolien mukaan. (; Ja se viel, et mun mielestä Natan kasvot on just sen takia täydelliset koska ne ei oo ihan mitä tahansa "perus massaa" niinku muilla.

Hiukset on yks paras osa Nataliaa. Varsinki sen takia koska ne on niin ihanan pitkät ja ruskeet, aidon väriset, se hoitaa niitä hyvin ja sen myös näkee. Ne on aina jotenkin kauniisti laitettu, ne on myös kauniisti leikattu ja ne sopii tosi hyvin Natalian kasvojen kanssa yhteen, ku joku palapeli.

Siis eihän Natan hymyä voi olla huomaamatta! Kun se hymyilee, pääsee myös sen kasvoissa muutkin piirteet esiin. En oo varmaan ainut kuka on huomannu Natan ihanat posket/poskipäät/pyörehköt posket jotka se on perinyt äidiltänsä, eihän niitä voi olla huomaamatta. Tosi kauniit sen kasvoissa! Sen hampaat (aika outo juttu), mutta näyttää hymyssä hyvältä kun on suorat & valkoset hampaat. Tosin mitä ei voi Veron hymystä sanoa kyllä sanoa. xD :lol:

Vartalo, Natalia on kun kuka muu tahansa ihminen, mutta miks pitäs olla ihmeellistä vartalossakin? Kuka haluaa esim. jtn. kumitissejä ittellensä? Ei ne oo hienot! :? Natalia on sopivan pitkä, ja hoikka, eikä mikään liian laiha.


Ja edelleenkin, mun mielestä Natalia voittaa todellakin kaiken maailman Veronicat, Belénit ja miksei vaikka Elsa Patakyäkin. ;)
Kuva
Avatar
Natalia-Fan
NataEresMiOtraVida
 
Viestit: 8529
Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 7:20
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja MariTere » Su Heinä 12, 2009 3:02

^Jep! : D

Menikö S-T vähä hiljaseks nyt? ((;
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 5:34

ViestiKirjoittaja niña » Su Heinä 12, 2009 3:58

MariTere kirjoitti:^Jep! : D

Menikö S-T vähä hiljaseks nyt? ((;

Meni :lol:
Kuva
Avatar
niña
HALLITSEVA AVATAR -KILPAILUN VOITTAJA
HALLITSEVA AVATAR -KILPAILUN VOITTAJA
 
Viestit: 5268
Liittynyt: Pe Tammi 16, 2009 8:10

ViestiKirjoittaja S-T » Su Heinä 12, 2009 4:09

No en mennyt!

Kehutte täällä Tetén/&Natalian kasvoja, vaikka ne useimmiten näyttää vanhan räkäalkoholistiämmän pöhöttyneiltä kasvoilta!

Eva on kaunis, Teté ihan nätti!
JUMALA ARMAHTAA, PALSTAMESTARI EI!!!
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
S-T
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
 
Viestit: 290416
Liittynyt: La Joulu 08, 2007 4:56

ViestiKirjoittaja Natalia-Fan » Su Heinä 12, 2009 7:37

S-T kirjoitti:No en mennyt!

Kehutte täällä Tetén/&Natalian kasvoja, vaikka ne useimmiten näyttää vanhan räkäalkoholistiämmän pöhöttyneiltä kasvoilta!

Eva on kaunis, Teté ihan nätti!


Nojoo, turha on keskustella tästä mtn. tommosenkaa, joka ei tajua mtn. xD jos jonkun kasvot näyttää räkäalkoholistiämmän pöhöttyneiltä kasvoilta, ni ne on kyllä Veron eikä Natan : D
Kuva
Avatar
Natalia-Fan
NataEresMiOtraVida
 
Viestit: 8529
Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 7:20
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja RinU » Ma Heinä 13, 2009 11:09

Natalia-Fan kirjoitti:No joo, tää on aika turhaa koska tää on makuasia kunkin henkilön kohdalla, mutta sanon nyt omat perusteluni mitkä on mun mielestä erittäin hyvät. ;)

Kasvot Natalialla on ihanat, ruskettunu iho, tosi kauniit silmät ja se meikkaa niitä sen parhaitten puolien mukaan. (; Ja se viel, et mun mielestä Natan kasvot on just sen takia täydelliset koska ne ei oo ihan mitä tahansa "perus massaa" niinku muilla.

Hiukset on yks paras osa Nataliaa. Varsinki sen takia koska ne on niin ihanan pitkät ja ruskeet, aidon väriset, se hoitaa niitä hyvin ja sen myös näkee. Ne on aina jotenkin kauniisti laitettu, ne on myös kauniisti leikattu ja ne sopii tosi hyvin Natalian kasvojen kanssa yhteen, ku joku palapeli.

Siis eihän Natan hymyä voi olla huomaamatta! Kun se hymyilee, pääsee myös sen kasvoissa muutkin piirteet esiin. En oo varmaan ainut kuka on huomannu Natan ihanat posket/poskipäät/pyörehköt posket jotka se on perinyt äidiltänsä, eihän niitä voi olla huomaamatta. Tosi kauniit sen kasvoissa! Sen hampaat (aika outo juttu), mutta näyttää hymyssä hyvältä kun on suorat & valkoset hampaat. Tosin mitä ei voi Veron hymystä sanoa kyllä sanoa. xD :lol:

Vartalo, Natalia on kun kuka muu tahansa ihminen, mutta miks pitäs olla ihmeellistä vartalossakin? Kuka haluaa esim. jtn. kumitissejä ittellensä? Ei ne oo hienot! :? Natalia on sopivan pitkä, ja hoikka, eikä mikään liian laiha.


Ja edelleenkin, mun mielestä Natalia voittaa todellakin kaiken maailman Veronicat, Belénit ja miksei vaikka Elsa Patakyäkin. ;)
Jep (:
Kuva
Avatar
RinU
HYPERDIEGO
 
Viestit: 26018
Liittynyt: To Loka 23, 2008 3:43

ViestiKirjoittaja S-T » Ma Heinä 13, 2009 12:11

Natalia-Fan kirjoitti:
S-T kirjoitti:No en mennyt!

Kehutte täällä Tetén/&Natalian kasvoja, vaikka ne useimmiten näyttää vanhan räkäalkoholistiämmän pöhöttyneiltä kasvoilta!

Eva on kaunis, Teté ihan nätti!


Nojoo, turha on keskustella tästä mtn. tommosenkaa, joka ei tajua mtn. xD jos jonkun kasvot näyttää räkäalkoholistiämmän pöhöttyneiltä kasvoilta, ni ne on kyllä Veron eikä Natan : D


Heheh johan vitsin murjaisit, kun kuulit totuuden! Totuushan se oli, koska et keksinyt millä puolustaa pullaposki Natya!

Evalla on kapeat ja naiselliset kasvot se on FAKTA! Ei minun mielipide!
JUMALA ARMAHTAA, PALSTAMESTARI EI!!!
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
S-T
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
 
Viestit: 290416
Liittynyt: La Joulu 08, 2007 4:56

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » Ma Heinä 13, 2009 12:19

Mielipide asioitahan nää on mut siis kyl nyt kumminki vaikuttais et enemmistö pitää Nataliaa sarjan kauneimpana ;), ja kyl se munki mielestä on totta ja "äkäalkoholistiämmän pöhöttyneet kasvot" on kyllä ihan liioittelua, S-T..
Moro Moro
Avatar
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_
 
Viestit: 9052
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 3:41
Paikkakunta: L A H T I

Seuraava

Paluu Henkilöt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron