Africa "Afri" Sanz

Keskustele sarjan henkilöhahmoista

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja Handee » Pe Heinä 17, 2009 9:45

Sawyer kirjoitti:Ihan mukava typykkä ja kaunis.

4 ja 5 kausilla on ihan mukavaa kattella kun se sähelsi Raulin kanssa. Myös huvittaa sen raivokohtaukset kun verisuonet vaa pullistuu kaulasta hyvin. :D


jooo ^^ ne verisuonet... huhu :D miten voikaan niin...
Afri on kyllä kanssa sellänen räväkkä tottatosiaan.. (:
Kuva
Avatar
Handee
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29847
Liittynyt: Pe Heinä 11, 2008 8:16

ViestiKirjoittaja Shipsu » Su Heinä 19, 2009 3:30

Hyvä näytteliä. Kyl se mun mielestä oli kauniimpi niissä pitkissä hiuksissa. ; )
Kuva
Kuva
Avatar
Shipsu
Raúl Martínez Blanco
 
Viestit: 343
Liittynyt: La Tammi 24, 2009 7:49
Paikkakunta: Hamina

ViestiKirjoittaja Handee » Su Heinä 19, 2009 3:42

Shipsu kirjoitti:Hyvä näytteliä. Kyl se mun mielestä oli kauniimpi niissä pitkissä hiuksissa. ; )


jep. ne oli kivat ne sen pitkät mitä sil oli oliks se kutos kaudella ! (: mut on noiki ihan kivat :D Ja se on niin hyvä kun se jakso säätää sne Raúlin kaa, tai kun sil ja Anal oli sama lääkäri kiikarissa :D
Kuva
Avatar
Handee
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29847
Liittynyt: Pe Heinä 11, 2008 8:16

ViestiKirjoittaja GINGA » Su Heinä 26, 2009 9:09

Afri on yks mun lempihahmoista. 8)
Hyvä näyttelijä ja Africa & Raúl on khyl hyvä pari !
Avatar
GINGA
Doña Carmen
 
Viestit: 209
Liittynyt: Su Huhti 12, 2009 6:29

ViestiKirjoittaja tsikiita » Su Heinä 26, 2009 10:26

GINGA kirjoitti:Afri on yks mun lempihahmoista. 8)
Hyvä näyttelijä ja Africa & Raúl on khyl hyvä pari !



Näin mullakin. Tai no ei se mun mielestä aivan kaikista paras ole mutta hyvä kuitenkin.
Afrícalla on paljon semmoisia hyviä sutkautuksia :lol:
Kuva
Kuva
Avatar
tsikiita
TuplaDiego
 
Viestit: 2086
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2009 2:43

ViestiKirjoittaja Joyeux » Su Heinä 26, 2009 12:29

tsikiita kirjoitti:
GINGA kirjoitti:Afri on yks mun lempihahmoista. 8)
Hyvä näyttelijä ja Africa & Raúl on khyl hyvä pari !



Näin mullakin. Tai no ei se mun mielestä aivan kaikista paras ole mutta hyvä kuitenkin.
Afrícalla on paljon semmoisia hyviä sutkautuksia :lol:


Joo mulla kanssa. Mutta sitä omaa juonta Afrillekin tarvittaisiin. En tykkää hänestä lähes pelkkänä sivuhahmona enkä siitä ettei hän ole Raúlin kanssa...

Afri on kyllä sanavalmis ja kykenen samaistumaan häneen ehkä parhaiten koko sarjassa.

Pitkät hiukset oli kyl kivemmat :X
Joyeux
SUPERDIEGO
 
Viestit: 11186
Liittynyt: La Heinä 19, 2008 8:38

ViestiKirjoittaja Handee » Su Heinä 26, 2009 3:53

Joyeux kirjoitti:
tsikiita kirjoitti:
GINGA kirjoitti:Afri on yks mun lempihahmoista. 8)
Hyvä näyttelijä ja Africa & Raúl on khyl hyvä pari !



Näin mullakin. Tai no ei se mun mielestä aivan kaikista paras ole mutta hyvä kuitenkin.
Afrícalla on paljon semmoisia hyviä sutkautuksia :lol:


Joo mulla kanssa. Mutta sitä omaa juonta Afrillekin tarvittaisiin. En tykkää hänestä lähes pelkkänä sivuhahmona enkä siitä ettei hän ole Raúlin kanssa...

Afri on kyllä sanavalmis ja kykenen samaistumaan häneen ehkä parhaiten koko sarjassa.

Pitkät hiukset oli kyl kivemmat :X
Aivan Afrille tarvittais sitä omaa juonta kuten sen ilmaisit nyt tässä.. Koska se on nykyään tosi paljon semmonen lähes sivuhahmo tai no onki sellanen, ei sitä paljoo näytetä ei ainakaan kovin ihmeellisissä jutuissa. Ja Ehdottomasti sen pitäs olla Raulin kanssa.. Mutta ei -.-
Kuva
Avatar
Handee
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29847
Liittynyt: Pe Heinä 11, 2008 8:16

ViestiKirjoittaja tsikiita » Su Heinä 26, 2009 9:39

Handee kirjoitti:
Joyeux kirjoitti:
tsikiita kirjoitti:
GINGA kirjoitti:Afri on yks mun lempihahmoista. 8)
Hyvä näyttelijä ja Africa & Raúl on khyl hyvä pari !



Näin mullakin. Tai no ei se mun mielestä aivan kaikista paras ole mutta hyvä kuitenkin.
Afrícalla on paljon semmoisia hyviä sutkautuksia :lol:


Joo mulla kanssa. Mutta sitä omaa juonta Afrillekin tarvittaisiin. En tykkää hänestä lähes pelkkänä sivuhahmona enkä siitä ettei hän ole Raúlin kanssa...

Afri on kyllä sanavalmis ja kykenen samaistumaan häneen ehkä parhaiten koko sarjassa.

Pitkät hiukset oli kyl kivemmat :X
Aivan Afrille tarvittais sitä omaa juonta kuten sen ilmaisit nyt tässä.. Koska se on nykyään tosi paljon semmonen lähes sivuhahmo tai no onki sellanen, ei sitä paljoo näytetä ei ainakaan kovin ihmeellisissä jutuissa. Ja Ehdottomasti sen pitäs olla Raulin kanssa.. Mutta ei -.-


Niin. Pitkät hiukset sopi sille paljon paremmin mutta ei mulla noita nykyisiäkään vastaan mitään ole. Entiset vain oli paremmat. Afrilla oli joskus paljon enemmän sitä omaa juonta mutta eihän sitä enää sitä niin kovinkaan paljon ole. Jotenkin jäänyt sivummalle. Olis aivan täydellistä jos olis vielä Raulin kanssa yhdessä.
Kuva
Kuva
Avatar
tsikiita
TuplaDiego
 
Viestit: 2086
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2009 2:43

ViestiKirjoittaja Januska » Ti Heinä 28, 2009 12:14

Välillä tykkään, välillä en. Oikeestaan kausilla 3-4 tykkäsin, mutta sitten, varsinkin sen jälkeen ku Afri leikkas hiukset, se muuttu jotenki ärsyttäväks. Mut nyt seiskakaudella taas ei oo yhtä ärsyttävä enää, ku sillon kuudennella kaudella.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Januska
SUPERDIEGO
 
Viestit: 13524
Liittynyt: To Syys 11, 2008 4:08

ViestiKirjoittaja serranofani2011 » Ma Helmi 21, 2011 11:59

alkuun en tykännyt mutta sarjan edetessä tykästyin hahmoon,ihan ok
Avatar
serranofani2011
MESSIASDIEGO
 
Viestit: 66863
Liittynyt: Pe Helmi 11, 2011 1:05
Paikkakunta: Lempäälä

ViestiKirjoittaja zapoing » Ma Helmi 21, 2011 6:07

Hyvä hahmo! Perus mun vastaus.. mutta joo oli siinä alussa aika "pahis" :lol: Alussa tykkäsin enemmän, mut ei huonokaan oo myöhemmin
Kuva
Kuva
Avatar
zapoing
Moderaattori I (va)
 
Viestit: 116207
Liittynyt: La Tammi 15, 2011 10:31

ViestiKirjoittaja Handee » Ma Tammi 02, 2012 10:01

Afri on huippu, alun kapinallinen pahis. Ja sitten sellanen aikuistuminen ehkä tietyllä tapaa. :lol: Tykkäsin Afrista, paitsi sillon kun se teki JONKUN MANUN kanssa paskat raulille.. miks just muskelimanun.

Afri on huippu, siltä tulee kanssa vähä sitä sun tätä ja jotenkin kummasti oon aina tykänny siitä. Afrin ja raulin toilailut oli aika raastaviakin välillä, Afri on kanssa kyllä melkosen sanavalmis naikkonen, ja kun se hermostuu sen kyllä kuulee se kenelle menee hermot, kuten just näin ku se vaahtos kun raul oli laittanu pikku prinssin sohvan alle.. vaiko nyt fiti niin raul kyllä sai kuulla kunniansa. :lol:
Kuva
Avatar
Handee
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29847
Liittynyt: Pe Heinä 11, 2008 8:16

ViestiKirjoittaja Natalia<3 » Ma Tammi 02, 2012 6:16

Hmm.. toisaalta ärsytti aina ku Afri huus pää punasena Raulille ja näin, mut toisaalta tykkäsinkin jotenkin Afrista. Kiva sellanen säheltäjä Evan rinnalla siinä alussa :lol: Tai no ihan alussa kun Afri ilmaantu, ni se oli ehkä vähän outo hihhuli :lol:, mut sit myöhemmin muuttu tosi kivaks kyl. Mutta niinku Handeki sano, EI muskelimanua!!! :lol: EI näin :lol: Mut Arfi ja Raul oli kuitenki ihana pari.
Kuva
Kuva
Avatar
Natalia<3
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21844
Liittynyt: Su Loka 25, 2009 6:17

ViestiKirjoittaja Handee » Ma Tammi 02, 2012 8:04

Natalia<3 kirjoitti:Hmm.. toisaalta ärsytti aina ku Afri huus pää punasena Raulille ja näin, mut toisaalta tykkäsinkin jotenkin Afrista. Kiva sellanen säheltäjä Evan rinnalla siinä alussa :lol: Tai no ihan alussa kun Afri ilmaantu, ni se oli ehkä vähän outo hihhuli :lol:, mut sit myöhemmin muuttu tosi kivaks kyl. Mutta niinku Handeki sano, EI muskelimanua!!! :lol: EI näin :lol: Mut Arfi ja Raul oli kuitenki ihana pari.
joo.o mikä kumma muskelissa veti puoleensa :lol:
Kuva
Avatar
Handee
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29847
Liittynyt: Pe Heinä 11, 2008 8:16

ViestiKirjoittaja anniina81 » La Syys 29, 2012 8:59

Temperamenttinen kaunis Afri yksi suosikeista kyllä. Afri ja Raul ihastuttava pari.
Kuva
Avatar
anniina81
Doña Carmen
 
Viestit: 211
Liittynyt: Ke Helmi 08, 2012 9:11
Paikkakunta: Pori

Edellinen

Paluu Henkilöt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa