Diego Serrano

Keskustele sarjan henkilöhahmoista

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Ke Heinä 30, 2008 8:44

Ai, kiitos paljon! Pidän kirjoittamisesta ja koska olen koukussa Serranon perheeseen, multa löytyy mielipiteitä enemmän kuin tarpeeksi. :)
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 16140
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 5:38
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja Handee » Ke Heinä 30, 2008 9:52

SeFa kirjoitti:Diego ei kyllä osaa mitään sanoa suoraan, aina kiertelee ja kaartelee ja sitten keksii selityksiä, tän päivä jakso oli hyvä, meni jotenkin näin:

Diego:Lucía, minun pitäisi kertoa yksi juttu...
Lucía: Mikä?

Diego katselee Santia pihalla.

Diego: Että pihalla on ihan Santin näköinen mies, menen katsomaan onko se hän.

:D


Joo toi oli just hyvä :D olipa tärkee asia. :D Mutta joo :D Ja et santi oli ovikelloo soittaessa jääny kattomaan tv:tä :D :lol: :lol:
Kuva
Avatar
Handee
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29847
Liittynyt: Pe Heinä 11, 2008 8:16

ViestiKirjoittaja MyChem » Ke Heinä 30, 2008 9:59

ÁFRICA kirjoitti:
SeFa kirjoitti:Diego ei kyllä osaa mitään sanoa suoraan, aina kiertelee ja kaartelee ja sitten keksii selityksiä, tän päivä jakso oli hyvä, meni jotenkin näin:

Diego:Lucía, minun pitäisi kertoa yksi juttu...
Lucía: Mikä?

Diego katselee Santia pihalla.

Diego: Että pihalla on ihan Santin näköinen mies, menen katsomaan onko se hän.

:D


Joo toi oli just hyvä :D olipa tärkee asia. :D Mutta joo :D Ja et santi oli ovikelloo soittaessa jääny kattomaan tv:tä :D :lol: :lol:


Joo, toi oli hyvä juttu :D:D Ja mullakin turha viesti, mut piti ilmoittaa.
Kuva
Avatar
MyChem
TuplaDiego
 
Viestit: 2477
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 12:24
Paikkakunta: Oulu..

ViestiKirjoittaja René » To Heinä 31, 2008 10:37

Käy sääliks Diegoa ku on joutunut kärsimään niin paljon elämässään... Ensin Marta kuoli sairauteen ja sitten... Lucia jää auton alle... Nyyh.
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » To Heinä 31, 2008 11:51

Sam kirjoitti:Käy sääliks Diegoa ku on joutunut kärsimään niin paljon elämässään... Ensin Marta kuoli sairauteen ja sitten... Lucia jää auton alle... Nyyh.


Olen samaa mieltä. Erittäin huonoa tuuria.

Ja siitä Diegon kiertelystä ja kaartelusta vielä... On huvittavaa, kun Diegon selitykset ja valehteluyritykset on aina niin surkeita. "Santi oli ovikelloa soittaessa jäänyt tuijottamaan tv:tä." :D Ja aina kun Santi yrittää viestittää vaikkapa Diegolle jotain käsillään, niin hän alkaa aina läpsimään naamaansa, kun joku naisista katsoo häneen päin. Se on hauskannäköistä.

En tiedä teistä, mutta mä ainakin jään kaipaamaan vanhoja jaksoja, kun koko ydinperhe oli kasassa. Lucían kuoleman jälkeen roolihahmot on väkisinkin muuttuneet todella paljon.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 16140
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 5:38
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja SeFa » To Heinä 31, 2008 12:27

Kolmen kopla kirjoitti:
Sam kirjoitti:Käy sääliks Diegoa ku on joutunut kärsimään niin paljon elämässään... Ensin Marta kuoli sairauteen ja sitten... Lucia jää auton alle... Nyyh.


Olen samaa mieltä. Erittäin huonoa tuuria.

Ja siitä Diegon kiertelystä ja kaartelusta vielä... On huvittavaa, kun Diegon selitykset ja valehteluyritykset on aina niin surkeita. "Santi oli ovikelloa soittaessa jäänyt tuijottamaan tv:tä." :D Ja aina kun Santi yrittää viestittää vaikkapa Diegolle jotain käsillään, niin hän alkaa aina läpsimään naamaansa, kun joku naisista katsoo häneen päin. Se on hauskannäköistä.

En tiedä teistä, mutta mä ainakin jään kaipaamaan vanhoja jaksoja, kun koko ydinperhe oli kasassa. Lucían kuoleman jälkeen roolihahmot on väkisinkin muuttuneet todella paljon.


Samaa mieltä, tänään oli onneksi iloisempi jakso!
Kuva
Kuva
Avatar
SeFa
KvarttiDiego
 
Viestit: 4153
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 4:02

ViestiKirjoittaja MyChem » To Heinä 31, 2008 2:16

Kolmen kopla kirjoitti:En tiedä teistä, mutta mä ainakin jään kaipaamaan vanhoja jaksoja, kun koko ydinperhe oli kasassa. Lucían kuoleman jälkeen roolihahmot on väkisinkin muuttuneet todella paljon.


Todellakin, mä rakastan niitä jaksoja. Kaikki ovat niin onnellisia, jollei pieniä ongelmia lasketa.
Kuva
Avatar
MyChem
TuplaDiego
 
Viestit: 2477
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 12:24
Paikkakunta: Oulu..

ViestiKirjoittaja Handee » To Heinä 31, 2008 2:38

MyChem kirjoitti:
Kolmen kopla kirjoitti:En tiedä teistä, mutta mä ainakin jään kaipaamaan vanhoja jaksoja, kun koko ydinperhe oli kasassa. Lucían kuoleman jälkeen roolihahmot on väkisinkin muuttuneet todella paljon.


Todellakin, mä rakastan niitä jaksoja. Kaikki ovat niin onnellisia, jollei pieniä ongelmia lasketa.


Niimpä, perhe oli kasassa vaikka olikin vastoikäymisii. Mutta enää se ei voi olla mahollista. Ne jaksot oli hyvii. Mutta Diegoa tosiaan käy sääliks. Koska eka meni marta ja sitten meni Lucíakin. Ei silläkää toi elämä oo sitten kovin helppoo ollu :D
Kuva
Avatar
Handee
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29847
Liittynyt: Pe Heinä 11, 2008 8:16

ViestiKirjoittaja Frida » To Heinä 31, 2008 5:56

Ensinnäkin, hienoja kirjoituksia/kommentteja täällä, wau :)

Toisekseen, melkein järkyttää myöntää, mutta olen itse hieman kuin naispuolinen Diego, tunteellinen jahkailija :?

Olen samaa mieltä, että Diego on koko sarjan sydän. Hänen kauttaan kulkee lähes kaikki tavalla tai toisella. Diego on paljon enemmän ajantasalla asioista kuin veljensä, toisaalta hänkin ajoittain "hakkaa rintaansa" mistä milloinkin.

Kasvattajana Diego on melkoinen. Pieni takaraivolle läpsiminen ja vessaharjalla uhkailu on kai aika pientä siihen verrattuna mitä hän on itse saanut lapsuudessaan kokea. Pojat selvästi kunnioittavat häntä, eivätkä pelosta vaan jostain ihan muusta syystä. Arvostuksesta?

Parasta Diegossa on minusta se, että hän onnistuu saamaan ympärilleen mageen ilmapiirin, kotona ja ystävien kesken. Diego myös rakastaa Lucíaa tavalla, josta jokainen nainen maailmassa haaveilee :wink:
Avatar
Frida
 
Viestit: 10
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 10:31

ViestiKirjoittaja MyChem » To Heinä 31, 2008 6:58

Tämän päivän jaksossa Diego oli selvästi iloisempi kuin viime jaksoissa. Marcos ja Chloé piristivät varmasti, ja tietysti tavernan takaisin saanti.
Kuva
Avatar
MyChem
TuplaDiego
 
Viestit: 2477
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 12:24
Paikkakunta: Oulu..

ViestiKirjoittaja René » To Heinä 31, 2008 7:44

MyChem kirjoitti:
Kolmen kopla kirjoitti:En tiedä teistä, mutta mä ainakin jään kaipaamaan vanhoja jaksoja, kun koko ydinperhe oli kasassa. Lucían kuoleman jälkeen roolihahmot on väkisinkin muuttuneet todella paljon.


Todellakin, mä rakastan niitä jaksoja. Kaikki ovat niin onnellisia, jollei pieniä ongelmia lasketa.


Hhhhuoh. Nii mäki. :cry: Kaikki oli niin... Täydellistä.
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja SeFa » To Heinä 31, 2008 7:52

Sam kirjoitti:
MyChem kirjoitti:
Kolmen kopla kirjoitti:En tiedä teistä, mutta mä ainakin jään kaipaamaan vanhoja jaksoja, kun koko ydinperhe oli kasassa. Lucían kuoleman jälkeen roolihahmot on väkisinkin muuttuneet todella paljon.


Todellakin, mä rakastan niitä jaksoja. Kaikki ovat niin onnellisia, jollei pieniä ongelmia lasketa.


Hhhhuoh. Nii mäki. :cry: Kaikki oli niin... Täydellistä.


Huoh..Onneksi niitä voi katsella vielä vaikka dvd:ltä tai uusintoina, mutta silti..Vaikka tv-sarjahan tää vaan on, mutta siltikin tämän ottaa joskus ehkä vähän liiankin tosissaan :(
Kuva
Kuva
Avatar
SeFa
KvarttiDiego
 
Viestit: 4153
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 4:02

ViestiKirjoittaja René » To Heinä 31, 2008 8:01

SeFa kirjoitti:
Sam kirjoitti:
MyChem kirjoitti:
Kolmen kopla kirjoitti:En tiedä teistä, mutta mä ainakin jään kaipaamaan vanhoja jaksoja, kun koko ydinperhe oli kasassa. Lucían kuoleman jälkeen roolihahmot on väkisinkin muuttuneet todella paljon.


Todellakin, mä rakastan niitä jaksoja. Kaikki ovat niin onnellisia, jollei pieniä ongelmia lasketa.


Hhhhuoh. Nii mäki. :cry: Kaikki oli niin... Täydellistä.


Huoh..Onneksi niitä voi katsella vielä vaikka dvd:ltä tai uusintoina, mutta silti..Vaikka tv-sarjahan tää vaan on, mutta siltikin tämän ottaa joskus ehkä vähän liiankin tosissaan :(


Serranot ottaa helposti tosissaan.
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja Capdevila » To Heinä 31, 2008 8:16

Diego on hyvä hahmo.. Hauskaa kun se aina läpsii Guillea ja heiluttelee käsiään kun puhuu.. :lol:
Kuva
Avatar
Capdevila
Numsefisk
 
Viestit: 6381
Liittynyt: Su Heinä 27, 2008 4:49

ViestiKirjoittaja kkiljun » To Heinä 31, 2008 8:39

Kolmen kopla kirjoitti:Vähänkö mä repesin, kun Diego sanoi sen: "Pihalla on ihan Santin näköinen mies, menen katsomaan onko se hän."

Diego on yksi lempihahmoistani. Sekä hahmona että näyttelijänä Serranon perheessä.

On huvittavaa, että Diego on sellainen kuin on. Heiluttelee vessaharjaa (silloin muinoin), kutsuu Fernandoa koko ajan Fermíniksi ja on joskus ihan pihalla ja kun joku selittää hänelle asian selkeämmin, hän sanoo aina "aaa"
Sekin on hauskannäköistä, kun Diego käskee Santia lakkaamaan läpsyttelyn, huitoo käsillään jatkuvasti (Oletteko ikinä kiinnittäneet kunnolla huomiota Diegon käsilläpuhumiseen? Kirjoittamalla on vähän vaikea selittää, mutta niitä käsimerkkejä on monta) ja huitaisee aina Guillea päähän.

Ja silloin kun Lucía oli vielä elossa, niin kuinkakohan monta kertaa Diego mahtoi sanoa Lucíalle olevansa huono aviomies, kun jäi jostain kiinni?

Mua ei Diegon kiertely ja kaartelu ärsytä, päinvastoin. On hyvä, että Diego on välillä vähän hölmö ja joutuu koko ajan kysymään neuvoja Fernandolta. Ennen Lucía valoi Diegoon aina itseluottamusta kehumalla häntä, mutta mitenköhän Diego nyt selviytyy?

Siihenkin olen kiinnittänyt huomiota, että aina kun Diegolla ja Lucíalla oli jokin mitätön ongelma, Santi ja Fiti alkoivat paisutella sitä. Sehän johti aina siihen, että Diego teki jotakin tyhmää (yleensä vieläpä mustasukkaisena) ja pahimmassa tapauksessa heidän liittonsa ajautui kriisiin. Viimeisin Fitin ja Santin innostama tempaus johti romanttiseen illalliseen Lucían kanssa. On jotenkin huojentavaa, että Lucía sai lähteä onnellisena, eikä vaikkapa riidoissa Diegon kanssa.

Diegon herkkyys on hänessä myös hyvä puoli. Hän on kaikin puolin kiinnostava henkilö eikä Serrano olisi mitään ilmaan häntä. En tiedä, mitä se on ilman Lucíaakaan.

Diegon esittäjä Antonios on ihan huippuluokkaa. Hän sopii Diegon rooliin ihan mielettömän hyvin. Puolikalju sympaattisen näköinen mies, jolla on lahjoja näytellä käsillään.

En voi unohtaa Diegon ilmettä, kun hän lopetti puhelun kuultuaan, että Lucía on kuollut. Se sai mut vollottamaan. Yksi paheistani varmaan onkin liian hyvä eläytyminen.


Hienoa tekstiä. Oon täysin samaa mieltä sun kanssa kaikesta mistä kirjoitit. Mulle antonio resines nous ylemmäs lempinäyttelijä-kategoriassa sen tiistain jakson jälkeen. Niin mahtavasti näytelty. Huomaa että sekä komedia että draama onnistuu. Ei ihme että on espanjan tunnetuimpia näyttelijöitä.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

EdellinenSeuraava

Paluu Henkilöt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa