Marcos ja Eva <3

Keskustele sarjan henkilöhahmoista

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja Make » La Elo 08, 2009 7:56

Aiai oli tää aihe pudonnu vikalle sivulle :wink:

Nyt keskustelua sarjan parhaasta parista :D
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
 
Viestit: 15645
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 9:33
Paikkakunta: Tuusula

ViestiKirjoittaja kkiljun » La Elo 08, 2009 8:46

Make kirjoitti:Aiai oli tää aihe pudonnu vikalle sivulle :wink:

Nyt keskustelua sarjan parhaasta parista :D


Eipä oo paljon ollu enää esillä sarjassa, nii nsiks varmaan ei tuu keskusteltuakaan.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 6:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Make » La Elo 08, 2009 8:55

kkiljun kirjoitti:
Make kirjoitti:Aiai oli tää aihe pudonnu vikalle sivulle :wink:

Nyt keskustelua sarjan parhaasta parista :D


Eipä oo paljon ollu enää esillä sarjassa, nii nsiks varmaan ei tuu keskusteltuakaan.


No mutta sarjan paras pari niin pitäähän siitä keskusteltavaa löytyä :D
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
 
Viestit: 15645
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 9:33
Paikkakunta: Tuusula

ViestiKirjoittaja SerranoFan16 » Su Elo 09, 2009 1:23

Niimpä, munki mielestä se sarjan paras pari, en kyllästy kattomaan jaksoja, joissa ne on vielä enkä niitten kuhertelua :), ei väliä, että miten monta kertaa kattoo niin aina sitä on ihana kattoa :). Teté ja Guille ei silleen paljoa paikkaa niiden paikkaa ku ne on vähä erilaisia ja on paljo enemmän niitä uusia henkilöitä, niin ei oo sama tunnelma muutenkaa :(, se on kyllä harmi. Kyllä niitä uusia jaksoja kattoa voi ja kattonki aina, mutta niissä ei oo sitä sanoisko että "rakkauden taikaa" enää, toisinsanoen raukkauden pöly on vähä hävinnyt serranojen talosta :D
Pääsi inssin läpi! :))))
SerranoFan16
Diego Serrano
 
Viestit: 1951
Liittynyt: Ke Syys 10, 2008 3:01
Paikkakunta: Seinäjoki

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Su Elo 09, 2009 1:26

SerranoFan16 kirjoitti:Niimpä, munki mielestä se sarjan paras pari, en kyllästy kattomaan jaksoja, joissa ne on vielä enkä niitten kuhertelua :), ei väliä, että miten monta kertaa kattoo niin aina sitä on ihana kattoa :). Teté ja Guille ie silleen paljoa paikkaa niiden paikkaa ku ne on vähä erilaisia ja on paljo enemmän niitä uusia henkilöitä, niin ei oo sama tunnelma muutenkaa :(, se on kyllä harmi. Kyllä niitä uusia jaksoja kattoa voi ja kattonki aina, mutta niissä ei oo sitä sanoisko että "rakkauden taikaa" enää, toisinsanoen raukkauden pöly on vähä hävinnyt serranojen talosta :D


Mä olen tästä täysin erimieltä, mut jokaisella on omat mielipiteet. Guille ja Teté on mun mielestä paras pari ja niillä sitä rakkautta riittääkin, en sano etteikö Eva ja Marcos olisi sitten huono pari. Päinvastoin. Siis Evasta ja Marcosistakin pidin niin kauan kun niiden rakkautta kesti. :) Ja niin kauan kun olivat sarjassa. Minun mielestä rakkauden pöly ei ole hävinnyt mihinkään Serranojen talosta. :)
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Guille-FAN
KvinttiDiego
 
Viestit: 7136
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 8:22
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja RinU » Su Elo 09, 2009 3:16

Mä en tykkää oikein.. :D
Kuva
Avatar
RinU
HYPERDIEGO
 
Viestit: 26018
Liittynyt: To Loka 23, 2008 3:43

ViestiKirjoittaja SerranoFan16 » Su Elo 09, 2009 5:41

Guille-FAN kirjoitti:
SerranoFan16 kirjoitti:Niimpä, munki mielestä se sarjan paras pari, en kyllästy kattomaan jaksoja, joissa ne on vielä enkä niitten kuhertelua :), ei väliä, että miten monta kertaa kattoo niin aina sitä on ihana kattoa :). Teté ja Guille ie silleen paljoa paikkaa niiden paikkaa ku ne on vähä erilaisia ja on paljo enemmän niitä uusia henkilöitä, niin ei oo sama tunnelma muutenkaa :(, se on kyllä harmi. Kyllä niitä uusia jaksoja kattoa voi ja kattonki aina, mutta niissä ei oo sitä sanoisko että "rakkauden taikaa" enää, toisinsanoen raukkauden pöly on vähä hävinnyt serranojen talosta :D


Mä olen tästä täysin erimieltä, mut jokaisella on omat mielipiteet. Guille ja Teté on mun mielestä paras pari ja niillä sitä rakkautta riittääkin, en sano etteikö Eva ja Marcos olisi sitten huono pari. Päinvastoin. Siis Evasta ja Marcosistakin pidin niin kauan kun niiden rakkautta kesti. :) Ja niin kauan kun olivat sarjassa. Minun mielestä rakkauden pöly ei ole hävinnyt mihinkään Serranojen talosta. :)


En tarkottanu että olis kokonaan hävinny, tarkotin että vähän, Lucian kuolemakin on myös vähän syynä tuohon tunnelman muuttumiseen.
Pääsi inssin läpi! :))))
SerranoFan16
Diego Serrano
 
Viestit: 1951
Liittynyt: Ke Syys 10, 2008 3:01
Paikkakunta: Seinäjoki

ViestiKirjoittaja René » Su Elo 09, 2009 6:34

Make kirjoitti:Aiai oli tää aihe pudonnu vikalle sivulle :wink:

Nyt keskustelua sarjan parhaasta parista :D


Korjaus... Sarjan 3. paras pari =D
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 10:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja Osku » Ke Elo 12, 2009 11:16

M&E on selvästi enemmän romantiikan puolella ja sehän passaa vallan mainiosti. Loistava pari sieltä Serranoiden alkupuolelta! :wink:


Tämän viestin on kirjoittanut käyttäjä Savulohi alkuperäisellä käyttäjätunnuksellaan (Osku), joka tuomittiin poistettavaksi foorumilta sääntöjen vastaisesti tehdyn toisen käyttäjätunnuksen luonnin havaitsemisen jälkeen.

Viestiä muokannut eli Johtokunnan tiedonannon viestiin 14.08.2009, kello 19:59 lisännyt Moderaattoritarkkailija katy.
Osku
África Sanz
 
Viestit: 125
Liittynyt: La Heinä 19, 2008 6:13

ViestiKirjoittaja Joyeux » To Elo 13, 2009 8:41

Osku kirjoitti:M&E on selvästi enemmän romantiikan puolella ja sehän passaa vallan mainiosti. Loistava pari sieltä Serranoiden alkupuolelta! :wink:


Niinpä. Mun mielestä M&E lukeutuu ihan parhaisiin (:
Joyeux
SUPERDIEGO
 
Viestit: 11186
Liittynyt: La Heinä 19, 2008 9:38

ViestiKirjoittaja Martinez » To Elo 13, 2009 2:23

Ehdottomasti paras pari serranon perheessä! Eva ja Marcos on kuin luotu toisilleen!
Martinez
 
Viestit: 1
Liittynyt: Ke Elo 12, 2009 9:06

ViestiKirjoittaja -Summer- » Ma Elo 17, 2009 9:18

Todellakin sarjan paras pari, mut hmm, kyllä Afri ja Raúl pääsee sit heti seuraaville sijoille....

No, siis tää Marcosin romanttisuus on tietysti vallan ihana asia.
Soutaminen ja huopaaminen ärsytti ennen, nyt ei enää... Sehän on ihan normaalia.
Toisaalta tää pari alotti seurustelun vasta myöhemmällä iällä, toisin kuin Guille ja Teté, joista Guille oli geelitukka ja Teté pissis, se oli sellasta öö ei niin vakavaa.
Mä en koskaan kyllästy kattomaan Kärpäsestä härkänen-jaksoo. Se on siis aivan ihana jakso. Marcosin ja Evan suudelmaa lopussa en ole kuitenkaan kertaakaan, siis kertaakaan, pystynyt katsomaan. Se tuntuu vaan niin kiusalliselta. Ehkäpä mä vielä joskus pystyn sen kattomaan.
Kuva
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.
-Summer-
Diego Serrano
 
Viestit: 1715
Liittynyt: Ma Syys 01, 2008 5:19

ViestiKirjoittaja Make » La Elo 22, 2009 7:52

SerranoFan16 kirjoitti:Niimpä, munki mielestä se sarjan paras pari, en kyllästy kattomaan jaksoja, joissa ne on vielä enkä niitten kuhertelua :), ei väliä, että miten monta kertaa kattoo niin aina sitä on ihana kattoa :). Teté ja Guille ei silleen paljoa paikkaa niiden paikkaa ku ne on vähä erilaisia ja on paljo enemmän niitä uusia henkilöitä, niin ei oo sama tunnelma muutenkaa :(, se on kyllä harmi. Kyllä niitä uusia jaksoja kattoa voi ja kattonki aina, mutta niissä ei oo sitä sanoisko että "rakkauden taikaa" enää, toisinsanoen raukkauden pöly on vähä hävinnyt serranojen talosta :D


Tämä viesti on kyllä rautaa!!!

ALLEKIRJOTAN TÄMÄN VIESTIN 110%:STI!

M&E sarjan paras pari, sanotte muut mitä tahansa!

Jos ette usko niin kattokaa mun banneria :wink:
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
 
Viestit: 15645
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 9:33
Paikkakunta: Tuusula

ViestiKirjoittaja heittu » La Elo 22, 2009 8:20

M&E pari on yksi kahdesta parhaasta parista ja toinen tietenkin on T&G<3
heittu
heidöblöö
 
Viestit: 10379
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 1:40

ViestiKirjoittaja Make » La Elo 22, 2009 8:22

heittu kirjoitti:M&E pari on yksi kahdesta parhaasta parista ja toinen tietenkin on T&G<3


Mutta M&E on se parempi tietenkin, eikö niin? :wink:
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
 
Viestit: 15645
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 9:33
Paikkakunta: Tuusula

EdellinenSeuraava

Paluu Henkilöt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron