Foorumin Vt. Pääylläpitäjä vaihtuu!

Ylläpito tiedottaa foorumin asioista

Foorumin Vt. Pääylläpitäjä vaihtuu!

ViestiKirjoittaja *Ida* » Ti Heinä 29, 2008 12:10

Lopetan Vt. Pääylläpitäjän virassa toimimisen, koska kuten varmasti kaikki olette huomanneet olen ollut hyvin inaktiivinen foorumilla.

Foorumi on mahtava ja viettäisin mielelläni aikaani enemmäkin täällä, mutta yksinkertaisesti tässä elämäntilanteessani en pysty täyttämään tätä virkaa edes tyydyttävästi.

Uusi Vt. Pääylläpitäjä on Kepa! Kepa on varmasti aktiivisempi kuin minä olin ja foorumin kurssi paranee tätä myöten entisestään.

Vaihdos tapahtuu lähiaikoina samanaikaisesti, kun uusi Johtokunta nimetään.

Itse siirryn nimelliseen Ylläpitäjän virkaan.

Kiitos kaikille tästä ajasta ja varmasti aina välillä tulevaisuudessakin näette minua foorumilla.
Kuva
*Ida*
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dj Splash » Ti Heinä 29, 2008 9:06

Olit muutenki huono. Oisit saanu lähteä kokonaan pois!!! Ei olis tullu ikävä
Kuva
Dj Splash
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja MariTere » Ti Heinä 29, 2008 9:53

^Aikas kivasti sanoit, Dj Splash..

Harmi, että lähdet siitä virasta. Näin kyllä vaan pari sun viestiä, mutta olit kuitenkin hyvä :D
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja RealMadrid » Ti Heinä 29, 2008 10:08

Toivottavasti Kepa osoittaa enemmän aktiivisuutta..

(Onko Dj "kunhan et poista sitä viestiä" Splashillä joku pakkomielle viestien keräämiseen.. ellei ole joku nettiin eksynyt kakara niin pitäisi tietää että tahalliset tuplapostit on kiellettyjä vaikkeivat kuolemantuomioon johdakaan.
Antaa susta todella typerän kuvan, oikeasti, varsinkin kun näkyy että se on tahallinen. "haha")
RealMadrid
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja Telecinco » Ti Heinä 29, 2008 10:09

en pahemmin ehtiny tutustuu/näkee sun viestejäs mutta ei täällä oo hämminkiä ollu sillävälin kun olen ollut täällä niin kaippa sää ihan kiitettävästi hommas oot osannu... Joten voisin tiivistettynä sanoa et harmi ku lähdet, sillä aina on parempi että on osaava mutta vähän epäaktiivisempi kuin semmoinen tyhjäntoimittaja joka puhuu paljon mutta ei saa mitään aikaan.
Telecinco
Candela Blanco

ViestiKirjoittaja Serr » Ti Heinä 29, 2008 1:44

Varmastikaan työtäsi ei pysty niinkään hyvin tavallinen rivimode näkemään, koska ei tiedä toimenkuvaa. Uskoisin kuitenkin, että hommat on hoidettu hyvin, koska harvemmin mitään suurempaa hämminkiä foorumilla on ollut.

Oikeastaan ainoa, mikä on jäänyt mieleeni on huonot pisteet avakisassa ( 8) ) mutta ehkäpä tuo ei maailmaani kaada.

Kiitos kuitenkin minun puolesta ilmeisesti hyvästä tekemästäsi työstä foorumilla.
Serr
Marcos Serrano

ViestiKirjoittaja Make » Ti Heinä 29, 2008 7:32

Kiitos ajastasi foorumilla!
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija

ViestiKirjoittaja Fiti Martinez » Ti Heinä 29, 2008 7:41

Dj Splash kirjoitti:Olit muutenki huono. Oisit saanu lähteä kokonaan pois!!! Ei olis tullu ikävä

Ei järki sinulla paljoa päätä pakota? Bannia tulee!
Fiti Martinez
SPK Kenttäylläpitäjä & VVK II 2024 & SPK:n Veikkaajakeisari 2024 & PB 2024 -pääsarjamestari & Viikon ahkerin kirjoittaja & Hallitseva PAK -osakilpailuvoittaja & SPKFAK -aktiivisin; viikko 23, 2025
SPK Kenttäylläpitäjä & VVK II 2024 & SPK:n Veikkaajakeisari 2024 & PB 2024 -pääsarjamestari & Viikon ahkerin kirjoittaja & Hallitseva PAK -osakilpailuvoittaja & SPKFAK -aktiivisin; viikko 23, 2025

Paluu Tiedotteet