Jakso 05x24: Houkutteleva tarjous

Keskustele sarjan jaksoista ja tuotannosta

ViestiKirjoittaja Maikki » Su Heinä 13, 2008 12:26

Diego oli kyl nii paras ja pilvessä :lol: Lola oli nii ärsyttävä!
Maikki
Santiago Serrano

ViestiKirjoittaja Serranofan » Su Heinä 13, 2008 1:52

Diego oli niin naurettava pilvessä :D Lola vaikutti ihan okeilta ennen muodonmuutosta, mut sitte sen jälkee siit tuli kauhee.
Kuva
Serranofan
Francisco "Curro" Serrano

ViestiKirjoittaja hemmo » Su Heinä 13, 2008 4:37

Erinlainen jakso kuin yleensä. Äijätrion osalta salapoliisimaisempi :D Mä vihaan sitä Lolaa oikeesti! Ihan hirvee. Afri oli taas nättinä.
hemmo
Raúl Martínez Blanco

ViestiKirjoittaja Yasuu. » Su Heinä 13, 2008 5:34

Olihan tämä hauska jakso. Ainakin Diegon osalta. xD Nauroin kauheasti...

Olen huomannut, että kun Marcos ja Eva poistuivat Afria ja Raulia on näytetty huomattavasti enemmän. Ja ensi jaksossakin vielä jatkuu. Onhan se kiva kun hyvä pari ovat. Lola kyllä jaksoi ärsyttää ja tuntui, että hänen luonne muuttui samalla ulkonäköä muutettaessa. Kyllä vähän nauratti sekin kun Afri sanoi: "Olen luonut hirviön." :D Mutta toivotaan, että Lola häipyy ja nopeasti. Se sen tekemä taulu oli ihan hieno, mutta en olisi itse ottanut sitä.
Time for lose.
Yasuu.
Paquillo

ViestiKirjoittaja Handee » Su Heinä 13, 2008 11:34

Hyvä jakso oli täytyy myöntää :D Diegolle kyllä sai nauraa oikeesti ja ku santin piti soittaa poliisille :D Mut joo se Lola on tosi ärsyttävä. Aluks se vaikutti sellaselt normilt mut sit se muuttu. Yritti matkii Àfrii ja kaikkee. Toivottavasti se lähtee ja nopee. :)
Kuva
Handee
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja -Summer- » Su Elo 30, 2009 9:39

Äijätrion sähellystä oli kerrankin hauska katsoa, siellä rannalla vaan makoili, ei oikein miesten tapaista...

Santia ja Lourdesia en nyt jaksa kommentoida, se oli vähän... En vaan tykkää kummastakaan henkilöstä.
No, kuitenkin toi Guillen vakoilut ja Tetén valitukset oli hauskaa katottavaa.

Lolasta tykkäsin mut mun mielestä se oli ilkeetä se miltä se näytti alussa. Eihän kukaan enää nykysin tolta näytä :s Ja sit se muodonmuutos oli jotenkin vähän öö, mut ei siitä mun mielestä erityisen kaunis tullu.
Afri haukku sitä psykopaatiks, se oli paha!
Ja se taulu oli kyllä tosi hieno.
Kuva
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.
-Summer-
Diego Serrano

Edellinen

Paluu Jaksot ja tuotanto