Kauhujaksot

Keskustele sarjan jaksoista ja tuotannosta

ViestiKirjoittaja MyChem » Ma Helmi 09, 2009 2:39

Itse en ole ainuttakaan kauhujaksoa nähnyt.. milloin näitä voisi nähdä?
Kuva
MyChem
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja René » Ma Helmi 09, 2009 4:21

MyChem kirjoitti:Itse en ole ainuttakaan kauhujaksoa nähnyt.. milloin näitä voisi nähdä?

Ekalla, toisella ja kolmannella kaudella (=
René
ÜBERDIEGO

Re: Kauhujaksot

ViestiKirjoittaja churro1 » Ti Joulu 22, 2009 5:14

JCK kirjoitti:Itse olen asiassa samoilla linjoilla. En ymmärrä, kenelle nämä kauhujaksot on oikeastaan suunnattu. Todellisia kauhuelokuvien suurkuluttajia tuskin jaksavat kiinnostaa nämä muutamat Serranon perheen jaksot, joissa on käytetty vieläpä genren kuluneimpia kliseitä: hautausmaa, vampyyreita, ukkonen, veristä kirjoitusta peilissä, pitkähiuksinen tyttö... :) Aivan perheen pienimmille jaksot lienevät liian pelottavia. Vanhemmat katsojat, ainakin suurin osa heistä, puolestaan pitävät touhua hölmönä ja lapsellisena.

Mitähän ovat käsikirjoittajat ajatelleet näitä jaksoja tehdessään?

Kauhujaksot vaikuttavat todellakin teennäisiltä ja päälleliimatuilta.

Yksi vaihtoehto on se, että ne ei olekaan tarkoitettu pelottamaan edes nuorimpia katselijoita vaan pelkästään kulissiksi kuvaamaan Teten ja Guillen psykologisesti ongelmallista suhdetta. Hehän suostuivat 1.-4. kauden aikana vain paniikissa (peili hajoaa, vartija tulee kouluun) myöntämään, että pitävät toisistaan. Eli käsikirjoittajien on pitänyt luoda tilanne, jossa tuo tarvittava paniikki syntyy.

Hieman raadollisempi selitys on se, että 75 minuutin jaksosta on puuttunut vielä vartin verran tavaraa, joten on pitänyt keksiä jotakin.
churro1
Maria Teresa Capdevila Gómez

Edellinen

Paluu Jaksot ja tuotanto