Se on niin ihana biisi, että haluisin sen koneelle, mutta en vaan tiiä kuka sen laulaa ja mikä on biisin nimi
Joten jos joku vois vähän auttaa mua
![Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)
Make kirjoitti:Eli haluaisin tietää, että mikä biisi soi ton jakson 06x22 lopussa.
Se on niin ihana biisi, että haluisin sen koneelle, mutta en vaan tiiä kuka sen laulaa ja mikä on biisin nimi![]()
noora81 kirjoitti:Make kirjoitti:Eli haluaisin tietää, että mikä biisi soi ton jakson 06x22 lopussa.
Se on niin ihana biisi, että haluisin sen koneelle, mutta en vaan tiiä kuka sen laulaa ja mikä on biisin nimi![]()
Santa Justa Klanin kappale Bésame
![Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)
Make kirjoitti:noora81 kirjoitti:Make kirjoitti:Eli haluaisin tietää, että mikä biisi soi ton jakson 06x22 lopussa.
Kiitos paljon noora!
Eiks toi 22 jakso tullu tänää?noora81 kirjoitti:Make kirjoitti:noora81 kirjoitti:Make kirjoitti:Eli haluaisin tietää, että mikä biisi soi ton jakson 06x22 lopussa.
Kiitos paljon noora!
eipä mitään, muuten yleensä lopputeksteistä löytyy jaksossa esitettyjen kappaleiden nimet.

Shelle kirjoitti:Eiks toi 22 jakso tullu tänää?noora81 kirjoitti:Make kirjoitti:noora81 kirjoitti:Make kirjoitti:Eli haluaisin tietää, että mikä biisi soi ton jakson 06x22 lopussa.
Kiitos paljon noora!
eipä mitään, muuten yleensä lopputeksteistä löytyy jaksossa esitettyjen kappaleiden nimet.
joo, tosiaan.noora81 kirjoitti:Shelle kirjoitti:Eiks toi 22 jakso tullu tänää?noora81 kirjoitti:Make kirjoitti:noora81 kirjoitti:Make kirjoitti:Eli haluaisin tietää, että mikä biisi soi ton jakson 06x22 lopussa.
Kiitos paljon noora!
Ei vaan eilen.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa