Kiitos jo valmiiksi!

Alexandra kirjoitti:Mikä kausi serranon perheestä tuli kesällä?, Ajattelin vain jos lataisi sen torrentista.
Kiitos jo valmiiksi!
noora81 kirjoitti:Alexandra kirjoitti:Mikä kausi serranon perheestä tuli kesällä?, Ajattelin vain jos lataisi sen torrentista.
Kiitos jo valmiiksi!
5. ja 6. kausi
Mutta tuskin tulet löytämään noita torrentin kautta

Alexandra kirjoitti:noora81 kirjoitti:Alexandra kirjoitti:Mikä kausi serranon perheestä tuli kesällä?, Ajattelin vain jos lataisi sen torrentista.
Kiitos jo valmiiksi!
5. ja 6. kausi
Onkos sitten ideoita mistä?
noora81 kirjoitti:Alexandra kirjoitti:noora81 kirjoitti:Alexandra kirjoitti:Mikä kausi serranon perheestä tuli kesällä?, Ajattelin vain jos lataisi sen torrentista.
Kiitos jo valmiiksi!
5. ja 6. kausi
Parasta, että odotat niitä DVD-bokseja. Ne ilmestyy varmaan tuossa ensi keväänä.

Alexandra kirjoitti:noora81 kirjoitti:Alexandra kirjoitti:Mikä kausi serranon perheestä tuli kesällä?, Ajattelin vain jos lataisi sen torrentista.
Kiitos jo valmiiksi!
5. ja 6. kausi

teteFAN kirjoitti:Alexandra kirjoitti:noora81 kirjoitti:Alexandra kirjoitti:Mikä kausi serranon perheestä tuli kesällä?, Ajattelin vain jos lataisi sen torrentista.
Kiitos jo valmiiksi!
5. ja 6. kausi
Itse asiassa 5 ja 6 tk löytyy torrentteina. Tosin 6 kausi ei oo vielä kokonaan muistaakseen jaksoon 115 asti, mutta tulee koko ajan lisää.
Niin ja 5tkn alusta puuttuu 2 jaksoa.
noora81 kirjoitti:teteFAN kirjoitti:Alexandra kirjoitti:noora81 kirjoitti:Alexandra kirjoitti:Mikä kausi serranon perheestä tuli kesällä?, Ajattelin vain jos lataisi sen torrentista.
Kiitos jo valmiiksi!
5. ja 6. kausi
Itse asiassa 5 ja 6 tk löytyy torrentteina. Tosin 6 kausi ei oo vielä kokonaan muistaakseen jaksoon 115 asti, mutta tulee koko ajan lisää.
No, sitten oli minulla oli väärää tietoa. Ajattelin lähinnä niitä Espanjan jaksoja, mutta Suomen jaksot näyttää löytyvän, tosin huono saatavuus.

Alexandra kirjoitti:noora81 kirjoitti:teteFAN kirjoitti:Alexandra kirjoitti:noora81 kirjoitti:Alexandra kirjoitti:Mikä kausi serranon perheestä tuli kesällä?, Ajattelin vain jos lataisi sen torrentista.
Kiitos jo valmiiksi!
5. ja 6. kausi
No, sitten oli minulla oli väärää tietoa. Ajattelin lähinnä niitä Espanjan jaksoja, mutta Suomen jaksot näyttää löytyvän, tosin huono saatavuus.
Jaksaisitkos etsiä niitä minulle, Vaikka 3 ensimmäistä jaksoa, kaudelta 5?
Kiitos <3
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa