Latetzki kirjoitti:Eli onko kukaan keräilly koneelle näitä jaksoja? Itsellä on 44,8Gt edestä jaksoja. 4. tuotantokaudesta 6. tuotantokauteen. Alusta asti ei ole kun ostin DVD:t 1-3 tuotantokauteen.
Capdevila kirjoitti:Olen tallentanut muutaman jakson areenalta koneelle. En kuitenkaan tarvitse niitä, jos kaikki kaudet tulee boxeina, niin ostan ne sitten miellummin..

serrano fani saksasta kirjoitti:voisko joku antaa mulle niitä ekoja 4.kauden jaksoja ne puuttuu multa![]()
enkä edes oo nähnyt niitä vielä . voisin antaa vastineeksi 5-6. jaksoja hq(high quality)
serrano fani saksasta kirjoitti:mutta mä haluaisin kattoa ne ennen kuin uusinnat alkaa ja ne alkaa syyskuus. Dvd esiintyy vasta marraskuussa ja tv:ssä vain viimeiset 4. Kauden jaksot uusitaan

Niin mistä?Nasseliini kirjoitti:Ei mulla oo jaksoja koneella. Mistä niitä vois ladata?

Shelle kirjoitti:Niin mistä?Nasseliini kirjoitti:Ei mulla oo jaksoja koneella. Mistä niitä vois ladata?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa