Jakso 06x01: Jäyhä mököttäjä

Keskustele sarjan jaksoista ja tuotannosta

Jakso 06x01: Jäyhä mököttäjä

ViestiKirjoittaja noora81 » Ke Heinä 16, 2008 12:33

poistettu
Viimeksi muokannut noora81 päivämäärä La Syys 13, 2008 7:41, muokattu yhteensä 1 kerran
noora81
Guillermo Serrano

ViestiKirjoittaja Vieras » Ke Heinä 16, 2008 1:10

Ihan ok jakso..Luulin, että Choni kuoli oikeesti hetken aikaa :?
Vieras

ViestiKirjoittaja SeFa » Ke Heinä 16, 2008 1:15

Anonymous kirjoitti:Ihan ok jakso..Luulin, että Choni kuoli oikeesti hetken aikaa :?

Mä siis kirjotin ton viestin, en huomannu etten oo kirjautuneena :D
SeFa
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja katte » Ke Heinä 16, 2008 1:18

Mä tykkäsin tästä jaksosta. Voi tosin johtua siitäkin ettei ollut Jose Luisia niin Choniakaan ei näytetty niin paljon. Nauroin kyllä Lourditasille monta kertaa kun sillä oli tunteet niin pinnassa.

Kävi kyllä sääliksi Guillea... Ressukka.
katte
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja René » Ke Heinä 16, 2008 1:21

Tykkään jaksosta ^^

Hyvä selostus.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja katy » Ke Heinä 16, 2008 1:51

Hyvä jakso, pitkästä aikaa tuntu että jotain oikeesti tapahtu. Toi äijätrion sotku oli ihan mielenkiintonen mutta sitä enemmän toki kiinnosti toi Tetén ja Guillen kuvio. Teté, DVD ja Guille näytti kaikki selkeesti vanhimmalta kun viime kaudella. Kaikki T&G-kohtaukset oli ihania. (; Oisin toivonu että Afri ja Raúl olis ollu ihan korviaan myöten rakastuneita toisiinsa mut eihän niillä ollu yhtään kahdenkeskeistä onnellista kohtausta koko jaksossa. Niin ja toi raskaus sopii mun mielestä Lourditasille jotenki tosi hyvin. : P
Kuva
katy
Cogito ergo sum

ViestiKirjoittaja Álex » Ke Heinä 16, 2008 2:01

Mua jäi harmittamaan ku Afrista ja Raúlista ei ollu paljon mitää, ja ne oli viel ainoot ikäluokkansa edustajat :(

Mut joo hyvä ku Lourdes on raskaana. Hajosin aika pahasti ku se aina alko pillittää :lol:
Kuva
Álex
Santiago Serrano

ViestiKirjoittaja Shade » Ke Heinä 16, 2008 2:33

Aijaijai, mikä jakso. Ei shaakeli että tuli taas naurettua monillekin asioille! :D

Lourdesin raskaus ja siitä seurannut herkkyys, Fitin kaikki toilailut aina siihen kuolemisjuttuun asti, Santin uni etc. Mutta tässäpä taas nähtiin, kuinka vankka ystävyys äijätriolla on, kun Fitikin oli jo valmistautumassa viimeiseen ateriaansa Diegon ja Santin tähden.

Tetén ja Guillen juttu koki nyt sitten jonkinasteisen stopin, ja Guillea kävi kyllä sääliksi. Noh, onneksi erosivat ystävinä sentään. Afrin ja Raúlinkin juttu harmitti hiukan, mutta eiköhän se tästä kun ei ole enää niitä rahoja sotkemassa kaikkea.
Morgenstern ach scheine
auf die Liebste meine
Wirf ein warmes Licht
auf ihr Ungesicht
Sag ihr sie ist nicht alleine

Fanette & Tuomasholic 4ever
Shade
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Handee » Ke Heinä 16, 2008 3:34

Joo oli kyllä hyvä jakso ja se Lourdesin raskaus ku se pillitti. :) ja todellaki tos tapahtu paljon kuten katykin sano. Ja sit kans se oli vähän tyhmää ku ei àfrista ja Ráulist ollu oikeen mitää. Mut toi jakso oli todellakin hyvä :) näin huomista ootellen :)
Kuva
Handee
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Melissa » Ke Heinä 16, 2008 3:46

Mun mielestä tää jakso oli vähän tylsä. Siis sillee ku Fiti ja muutenki tää äijätrio möhli koko ajan. :D toivottavasti huomisen jakso on todellakin parempi.. joo varsinkin nää teinit oli kasvanut ja tetén kasvot oli pyöristynyt ;) se oli söpöö kun teté ja guille suuteli kun yritti tehdä sovintoa mutta lucia pilas tulemalla huoneeseen ! : D
Kuva
Kuva
Melissa
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Daevos » Ke Heinä 16, 2008 3:51

Hyvä jakso oli, ja tietenkin erinomainen jaksoselostus!
Daevos
TriplaDiego

ViestiKirjoittaja RealMadrid » Ke Heinä 16, 2008 3:55

Daevos kirjoitti:Hyvä jakso oli, ja tietenkin erinomainen jaksoselostus!

Niimpä.

Kuten arvelin, taso nousi 5. kaudesta ja huimasti. Ei enää VAIN möhlimisiä, jotain taukoakin välillä.
Paras jakso pitkään aikaan.
RealMadrid
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » Ke Heinä 16, 2008 4:02

JOo loistava jakso oli kyllä. Kaikkea tapahui Äijätrion kanssa, Teten ja Guillen kanssa jne.

Kiinnittikö kukaan huomiota siihen, että se kiinteistövälittäjänainen näytti tutulta, jos totta puhutaan niin mun mielestä se oli sama näyttelijä kun jossain aiemmilla kausilla se joku "Santin hetken huuma" -tyttöystävä vai mikä olikaan. Sori en osaa selittää paremmin, mutta mun mielestä se näytti tutulta.

Hyvä jaksoselostus jälleen!
Moro Moro
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_

ViestiKirjoittaja noora81 » Ke Heinä 16, 2008 4:08

Serrano-4ever kirjoitti:JOo loistava jakso oli kyllä. Kaikkea tapahui Äijätrion kanssa, Teten ja Guillen kanssa jne.

Kiinnittikö kukaan huomiota siihen, että se kiinteistövälittäjänainen näytti tutulta, jos totta puhutaan niin mun mielestä se oli sama näyttelijä kun jossain aiemmilla kausilla se joku "Santin hetken huuma" -tyttöystävä vai mikä olikaan. Sori en osaa selittää paremmin, mutta mun mielestä se näytti tutulta.

Hyvä jaksoselostus jälleen!

Oikein muistit, sama nainen näytteli Santin tyttöystävä Natalieta jaksossa 2x13
noora81
Guillermo Serrano

ViestiKirjoittaja stgnikki » Ke Heinä 16, 2008 4:55

Keretty nähdä alusta 10 min joten arvosteluni keskittyy alun tapahtumiin, Santin pisteet laski kyllä nyt hiukan mun silmissä, mies kehtaa laittaa kaiken Fitin syyksi, Santihan ei tehnyt mitään, aika munatonta touhua sanon minä :wink:
stgnikki
KvinttiDiego

Seuraava

Paluu Jaksot ja tuotanto