Mulla on edelleen pieniä ongelmia käsittää, mistä Fiti suuttu Diegolle.
1. kirjeestä-Diego ei kertonut siitä mitään Fitille
2. kirjeessä mainitusta parista suukosta-tästäkään Diego ei kertonut mitään Fitille
3. Anan kertomasta mokasta Fitin kanssa-Diegohan ei tästäkään kertonut mitään Fitille
1. Kirjehän oli Diegon henkilökohtainen, eihän parhaille ystävillekään tarvitse kaikkea kertoa?
2. Eihän Diego "parin suukon" aikoihin edes tiennyt, että Fiti on ihastunut Anaan
3. Diego ehkä halus vaan säästää Fitin siltä surulta.
Vaikka vihaankin Fitiä, niin kyllä se vaan harmittaa kun kaveruksilla meni välit poikki, Santikin tuntui jotenkin suuttuneen veljelleen.
Minne jäivät Curro ja Juanito? En muista, että heihin olisivat liittyneet mitkään jakson tapahtumat. Ei sitä, että olisin sitä halunnutkaan, ihmetyttää vain.
Gael pyyhkeessä, jakson kohokohta!
Guillen ja Tetén juttuun mä olin pettynyt, siis niin typerää et ne kai eros? Oikeesti itkimus maximus taas, kun Gael soittaa sitä maailman ihaninta kappaletta ja Teté ja Guille itkee huoneissaan. Ja sit kun Guille katto sitä ikivanhaa kuvaa, ihanuus ♥
Ja kun Fiti muisteli Anaa, silloinkin kyynelet valu poskille... Ne vanhat kohtaukset, kiitos käsikirjoittajille, oli kyllä niin ihanaa saada vähän muistutusta kutoskauden tapahtumista!
Ana oli niihin aikoihin hirveen nätti, on se vieläkin, mut tykkäsin pitkistä hiuksista enemmän.
Se munuaisjuttu mua ärsytti, jotenkin sellanen tosi teennäinen juttu. Ja sit se meni jo oksettavaks, kun näytettiin lopussa kun Diego juoksi sinne vessaan jonkun munuaiskiven tms. takia.
Afri ja Raúl, menkää yhteen tai mä mottaan teitä molempia kuonoon ruudun läpi! Maailman ihanin kun ne suuteli, raivosin kun ne sopi olevansa vaan ystäviä.
Kiitoksia, että ymmärsitte jättää Chonin nunnailun, ainakin hetkeksi.
Oli kyllä taas niin ihana jakso, että rintaa puristaa kun ajattelen et KOLME jaksoo jäljellä.
Olis tehny ihan hirveesti mieli nauhottaa toikin jakso, mut parempi päästää irti sit lopullisesti, kun sarjakin loppuu, ei säästää mitään tallennuksia.