Jakso 08x04: Ruusuilla tanssimista

Keskustele sarjan jaksoista ja tuotannosta

ViestiKirjoittaja -Summer- » Ke Elo 12, 2009 3:50

Mulla on edelleen pieniä ongelmia käsittää, mistä Fiti suuttu Diegolle.

1. kirjeestä-Diego ei kertonut siitä mitään Fitille
2. kirjeessä mainitusta parista suukosta-tästäkään Diego ei kertonut mitään Fitille
3. Anan kertomasta mokasta Fitin kanssa-Diegohan ei tästäkään kertonut mitään Fitille

1. Kirjehän oli Diegon henkilökohtainen, eihän parhaille ystävillekään tarvitse kaikkea kertoa?
2. Eihän Diego "parin suukon" aikoihin edes tiennyt, että Fiti on ihastunut Anaan
3. Diego ehkä halus vaan säästää Fitin siltä surulta.

Vaikka vihaankin Fitiä, niin kyllä se vaan harmittaa kun kaveruksilla meni välit poikki, Santikin tuntui jotenkin suuttuneen veljelleen.

Minne jäivät Curro ja Juanito? En muista, että heihin olisivat liittyneet mitkään jakson tapahtumat. Ei sitä, että olisin sitä halunnutkaan, ihmetyttää vain.

Gael pyyhkeessä, jakson kohokohta!

Guillen ja Tetén juttuun mä olin pettynyt, siis niin typerää et ne kai eros? Oikeesti itkimus maximus taas, kun Gael soittaa sitä maailman ihaninta kappaletta ja Teté ja Guille itkee huoneissaan. Ja sit kun Guille katto sitä ikivanhaa kuvaa, ihanuus ♥

Ja kun Fiti muisteli Anaa, silloinkin kyynelet valu poskille... Ne vanhat kohtaukset, kiitos käsikirjoittajille, oli kyllä niin ihanaa saada vähän muistutusta kutoskauden tapahtumista!
Ana oli niihin aikoihin hirveen nätti, on se vieläkin, mut tykkäsin pitkistä hiuksista enemmän.

Se munuaisjuttu mua ärsytti, jotenkin sellanen tosi teennäinen juttu. Ja sit se meni jo oksettavaks, kun näytettiin lopussa kun Diego juoksi sinne vessaan jonkun munuaiskiven tms. takia.

Afri ja Raúl, menkää yhteen tai mä mottaan teitä molempia kuonoon ruudun läpi! Maailman ihanin kun ne suuteli, raivosin kun ne sopi olevansa vaan ystäviä.

Kiitoksia, että ymmärsitte jättää Chonin nunnailun, ainakin hetkeksi.

Oli kyllä taas niin ihana jakso, että rintaa puristaa kun ajattelen et KOLME jaksoo jäljellä.
Olis tehny ihan hirveesti mieli nauhottaa toikin jakso, mut parempi päästää irti sit lopullisesti, kun sarjakin loppuu, ei säästää mitään tallennuksia.
Kuva
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.
-Summer-
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Susna » Ke Elo 12, 2009 6:37

-Summer- kirjoitti:Guillen ja Tetén juttuun mä olin pettynyt, siis niin typerää et ne kai eros? Oikeesti itkimus maximus taas, kun Gael soittaa sitä maailman ihaninta kappaletta ja Teté ja Guille itkee huoneissaan. Ja sit kun Guille katto sitä ikivanhaa kuvaa, ihanuus ♥

Eihän ne eronnu! Päin vastoin.

Kiitos jaksoselostuksesta. Hyvä jakso.

Ainoa miinus on siinä, että Diego ja Fiti riitautui. Muuten kerrassaan ihana jakso!! Varsinkin G&T kohtaukset oli <3 :)
Kuva
Kuva
Susna
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Shelle » Ke Elo 12, 2009 7:59

Aivan ihana jakso, varsinki kaikki ne T&G kohtaukset.
♥ Let your colors burst
you're a firework
Shelle
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022

ViestiKirjoittaja Speedy » To Elo 13, 2009 5:19

-Summer- kirjoitti:Gael pyyhkeessä, jakson kohokohta!

Eipäs vaan luna suihkussa :lol:
Speedy

ViestiKirjoittaja tsikiita » To Elo 13, 2009 6:12

Shelle kirjoitti:Aivan ihana jakso, varsinki kaikki ne T&G kohtaukset.

Samaa mieltä. Jaksossa oli myös upeita väärinkäsityksiä, taas :D . Äijätrion ystävyys oli aivan mahtavaa katseltavaa. Ne on kyllä tosiystäviä. Harmi on todellakin se että oikeassa elämässä ei ole monia noin hyviä ystävyksiä. Vähän säikähdin kun Diego & Fiti joutuivat ''sattumalta'' samaan veneeseen ja vahingossa kolauttivat Elenaa melalla. Luulin että no niin, nyt se Lucían siskokin kuoli. Onneksi ei sentään :D Juanilla oli taas kunnon metkut. Ja valitettavasti Currokin sai kärsiä serkkunsa tekosista ja kettuilusta. Ja ai niin, ennen kuin lopetan, Kiitos tosi hyvästä jaksoselostuksesta.
Kuva
Kuva
tsikiita
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja katy » La Elo 15, 2009 9:31

Hyvä jaksohan tämä. (: Gaelia oli kiva kattella, G&T-kohtaukset oli hyviä, Fitin ja Diegon riita ja psykologien sekaantuminen siihen oli ihan hyvä, Raúl & Afri -juttu oli kiva jne. : D
Kuva
katy
Cogito ergo sum

Edellinen

Paluu Jaksot ja tuotanto