Mistä katot tota jaksoa? Niinkun digiboksilta, dvd-boksilta vai mistä? Jos dvd:ltä niin nuo ei oo milleen kovinkaan hyvälaatusille dvdeille sääli kyllä isketty nuo serranot niin voi hyvin johtua siitä. Itellä ei oo tota tuotantokautta nyt tässä (lainassa shipsulla) ni en voi tarkistaa onko itsellä samoin.Henna kirjoitti:4 tuotantokauden toisessa osassa on se jakso "unohduksia" ku Marcos lähettää lontoosta sen kirjeen kaikille muille paitsi Evalle.
Niin, onko kellään muulla siinä jaksossa sitä ongelmaa että ääni tulee vähä perässä ? Niiden suut niinku liikkuu ja ääni tulee vähä jäljessä. Mä ainaki huomaan aina tässä jaksossa tuon ongelman, mutta en muissa.

Evilman kirjoitti:Lucì<3 kirjoitti:Samaa mieltä tosta opettajajutusta...muita opettajia ei ole näkynyt ekan jakson jälkeen, Candela saattoi Luciaa uuteen luokkaan, siinä vilahti joku opettaja... Outoa!
Kumma juttu kyllä. Aivan kuin koulussa olisi vain Lourdes, Lucia ja Candela. Sitten tietty Fermin psykologina. Andresin lähdettyä noi kolmikko opetti sitten muka kaikkia luokkia?

René kirjoitti:^ Olivat samalla luokalla kolmikko. Niin Serranoissa on sanottu. Ainakin itse asian olen niin ymmärtänyt
René kirjoitti:Churro, miksi sitten siinä Serranoiden keilausjaksossa Santi, Diego ja Fiti kaikki pukivat "Syntynyt 50-luvulla"-paidat vaikka Fiti kuuluisi jonnekin 60-70 luvulle?
churro1 kirjoitti:René kirjoitti:Churro, miksi sitten siinä Serranoiden keilausjaksossa Santi, Diego ja Fiti kaikki pukivat "Syntynyt 50-luvulla"-paidat vaikka Fiti kuuluisi jonnekin 60-70 luvulle?
Siitä samasta syystä, joka on tullut tässä ja parissa muussa ketjussa jo aikaisemmin esiin: käsikirjoittajat eivät ole olleet näiden yksityiskohtien kanssa turhantarkkoja.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa