Jakso 04x23: Tahtooko vai eikö tahdo?

Keskustele sarjan jaksoista ja tuotannosta

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja it's me » Ke Kesä 04, 2008 9:55

laitoin vähän kuvia :D
it's me
KvarttiDiego
 
Viestit: 4279
Liittynyt: Su Tammi 27, 2008 8:53
Paikkakunta: Huittinen

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » To Kesä 05, 2008 4:11

Oli muuten hieno jakso mun mielestä.
Loppussa kun Marcos sanoi että ei tahdo niin luulin että kaikki menee taas ihan pieleen ja taas alkaa nämä Marcoksen ''Eva mä rakastan sua mutta....''-jutut mutta olin selvästikkin väärässä ja onneksi olin :D
Loppu oli kuitenkin mahtava kun molemmat olivat iloisia ja loppussa tuli suudelma bussissa.

Tässä jaksossa loisti Santiago aika paljon ja tietenkin Marcos & Eva 8)
Tästä on hyvä jatkaa seuraava jakso pitäisi olla hyvä. :D
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Mogambo4life
SUPERDIEGO
 
Viestit: 14023
Liittynyt: To Helmi 21, 2008 12:26
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja stgnikki » La Kesä 07, 2008 10:39

Paljon parempi jakso mitä odotinkaan, tuli viime kesän mukavat muistot mieleen :wink: , loppukin maistui mulle hyvin vaikka häitä ei varsinaisesti vietettykään :wink: , tämä oli paljon parempi ratkaisu kuin se että olisivat solmineet liiton, molemmathan epäröivät häitä jo monen jakson verran, Marcoshan kosi silloin tavallaan vähän "pakon" edessä, kun pelkäsi menettävänsä Evan, ja Eva taas vastasi myöntävästi Marcokselle juuri kanssa vähän pakon edessä, Marcos pommittanut Evaa viesteillä/soitoilla viikkojen ajan eikä saanut minkäälaista vastausta, katsokaa se kohtaus jossa Eva vihdoin vastaa Marcoksen kosintaan.

Tässä vaiheessa se näiden kahden välinen rakkaus "unohtu", häät nousi nyt pääosaan eikä oikein tiedetty miksi ja miten tähän on päästy, tästä johtu se Evan kireys ym. mutta alttarilla Marcoksen "Ei":n jälkeen kaikki palautu jälleen normaaliksi. Marcoshan siinä hyvin selostikin tilanteen ja molemmat ymmärsivät jälleen sen kaikista tärkeimmän -> Rakkaus

Se lopun juoksu bussiin oli yksi sarjan kauneimpia kohtauksia :wink:
stgnikki
KvinttiDiego
 
Viestit: 5144
Liittynyt: La Tammi 19, 2008 9:20

ViestiKirjoittaja MariTere » La Kesä 07, 2008 10:59

Hei, huomasitteko että siellä juna-asemalla kun Joan Manuel puhu sille lippujen myyjälle. Niin se nainen oli 5.kaudessa nähtävä Choni, Fitin sisko :wink:
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja Make » La Kesä 07, 2008 4:17

MariTere kirjoitti:Hei, huomasitteko että siellä juna-asemalla kun Joan Manuel puhu sille lippujen myyjälle. Niin se nainen oli 5.kaudessa nähtävä Choni, Fitin sisko :wink:


En huomannu! :o

Hyvä, että sä huomasit :wink:
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
 
Viestit: 15645
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 8:33
Paikkakunta: Tuusula

ViestiKirjoittaja S-T » Ma Kesä 09, 2008 2:37

Nyt se sitten tuli katsottua ja olo on niin maassa :cry: :cry: :cry: Tämä oli vähän kuin Evan jäähyväisjakso. En näe omalta kohaltani tästä enää nousua? :cry: Eva/Veronica oli se syy miksi katsoin koko paskaa. :? En tiedä miten tästä suosta enää noustaan, itku tuli lopussa pakko myöntää, oon tunteellinen kaveri perskeles! :cry: :cry: :cry:

Itse jakso oli taas niin ylimitoitettu huumorilla. Joan Manuelin kuuluisi mafia upottaa betonijärkäleillä Välimereen! Miksi vitussa ne antoi sen tulla sinne ja olla niin kauan, ja pilata käytännössä häät, ennen kuin Fiti onneksi hoiteli sen hippiäisen? No tämähän on sarja, ollaan asiallisia hetki tämän tunteenpurkauksen keskellä. Se oli tietysti kylmän viileästi suunniteltu kaikki käsikirjoittajien taholta, mutta miksi ihmeessä sellainen loppu, että rakastuneet sanovat: "en tahdo" ja lähtevät onnellisina kuitenkin pois kirkosta? Miksei sitten vain lähteneet vaikka Serranoilta onnellisina? Miksi piti tuollainen show järjestää? Ei se olisi tätä jaksoa rahallisesti ja tuotannollisesti pilannut, jos ensimmäisen kerran henkilöiden historiassa ja henkilöhahmojen lähes viimeisessä jaksossa kerrankin kaikki olisi mennyt kunnolla nappiin, mutta ei! :? :x

Tämä jakso oli kuitenkin kaikkein paras :arrow: FAKTA! Eva, koko sarjan paras näyttelijä Vero Sanchez teki siitä sen! Tämän jälkeen sarja on pelkkää aneemista paskaa, kun suosion luonut pari Eva y Marcos on poissa! :(

Menen nukkumaan, fiilis on niin maassa!

Vastaan kuitenkin vielä kamu JCK:lle.

JCK kirjoitti:Evan käytös on ollut minusta outoa oikeastaan jo siitä lähtien, kun hän lähti yksin Barcelonaan. Aika outoa, että rakastunut naimisiin aikova pari on erossa toisistaan näin paljon. Eva palasi takaisin vasta äärimmäisellä hetkellä polttareihin ja itse häihin, mutta hän ei ollut edes suunnittelemassa niitä. Sitten alkaa hirveä valitus, kun mikään ei ole niin kuin pitäisi. :?

Hääkohtaus on minusta aika hämmentävä. Marcos ja Eva rakastavat toisiaan. He ovat päättäneet mennä naimisiin. Alttarilla molemmat ovat ihan haavi auki, mitä pitäsi sanoa tai tehdä. (Ok, en itse ole ollut siinä tilanteessa, joten siinä mielessä paha sanoa :roll: ) Eva saa vastattua "tahdon", mutta hän ei näytä lainkaan onnelliselta. Ja juuri siksi Marcos päättää painaa jarrua. :?: Osaako joku selittää Evan käytöksen? Ei kai syy voi olla se, että hän näki Marcosin ja Martan halaavan ennen häitä. Eva oli minusta outo jo aikaisemmin.


Käytös johtui absoluuttisesti siitä, että tuotanto määräsi niin. Sehän on selvää. Veronica ja Franhan oli tuolloin siviilissäkin yhdessä ja lopussahan sen hyvin huomasi, ja kamu tuplamestarille tiedoksi, että se on sarjan kaunein ja paras kohtaus! ;)

Tuotanto siis yritti pilata tuon suuren rakkauden vittuillakseen :x, mutta tosirakkaus voitti kuitenkin ja kaikki katsojat näkivät sen ja tuotanto sai paskaa kasvoilleen ansaitusti! Tähän on hyvä lopettaa... Palstamestari vaikenee: ehkä iäksi, ehkä ei?
JUMALA ARMAHTAA, PALSTAMESTARI EI!!!
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
S-T
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
 
Viestit: 289102
Liittynyt: La Joulu 08, 2007 3:56

ViestiKirjoittaja Serrano » To Kesä 12, 2008 2:20

Hyvä jaksoselostus, kiitos siitä! :)
Avatar
Serrano
Marcos Serrano
 
Viestit: 675
Liittynyt: La Joulu 08, 2007 4:16

ViestiKirjoittaja ibi » Ma Kesä 16, 2008 4:53

Tää tais olla se jakso joka oli mun ensimmäinen jonka katoin. Ja ihan paras jakso olikin ;) <3 Marcos ja Eva on nii söpöjä <3

ibi
Kuva
Kuva
Avatar
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
 
Viestit: 16150
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 7:55

ViestiKirjoittaja stgnikki » La Syys 27, 2008 3:08

Toi loppu on kyllä todella hieno ja romanttinen, vaikka kohtaus näytelty niin se rakkaus huokuu molemmista ja vielä kun taustalla soi Franin "Entonces" niin voiko sitä enempää pyytää? :) , mukava yksityiskohta on myös nuo Marcosin jalkineet :)
stgnikki
KvinttiDiego
 
Viestit: 5144
Liittynyt: La Tammi 19, 2008 9:20

ViestiKirjoittaja heittu » La Syys 27, 2008 5:41

Marcoksen kengät.. xD :roll:
heittu
heidöblöö
 
Viestit: 10379
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja Melissa » La Syys 27, 2008 8:07

Huomasitteko kun Joan Manuel oli ostamassa bussi lippuja ja tiskin takana oli Chonin näyttelijä? ;)
Kuva
Kuva
Avatar
Melissa
KvinttiDiego
 
Viestit: 8358
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 1:47

ViestiKirjoittaja stgnikki » La Syys 27, 2008 9:30

Melissa kirjoitti:Huomasitteko kun Joan Manuel oli ostamassa bussi lippuja ja tiskin takana oli Chonin näyttelijä? ;)


Huomasin joo, ja tästä pitikin sanoa mutta en sitten muistanut enään kun jäin miettimään M&E:tä :D
stgnikki
KvinttiDiego
 
Viestit: 5144
Liittynyt: La Tammi 19, 2008 9:20

ViestiKirjoittaja LD » Su Syys 28, 2008 12:40

En nähnyt tätä ihan alusta. Ihan kiva jakso. Marcosin ja Evan soutaminen ja huopaaminen oli kyllä vähä rasittavaa. Jotenkin silti hyvä että Marcos sanoi ei kirkossa kun Eva ei selvästikään ollut yhtään onnellinen.

Melissa kirjoitti:Huomasitteko kun Joan Manuel oli ostamassa bussi lippuja ja tiskin takana oli Chonin näyttelijä?

Joo, huomasin tuon. Choni tai siis se myyjä oli vaan jotenkin tosi flegmaattinen ei yhtään chonimainen. Vaikka eipä tuo tainnut Choni tässä tilanteessa olla vaan joku muu.

Tytöillä meni kyllä lujaa polttareissa. :lol: Diegon ärjyminen oli vähä turhaa mutta niin Diegoa. Lourditas oli hyvä.

Joan Manuel oli taas ihme hyypiö mutta ihan hauska.
LD
 
Viestit: 19
Liittynyt: To Syys 25, 2008 12:48

ViestiKirjoittaja SerranoFan16 » Ma Syys 29, 2008 7:48

MariTere kirjoitti:No, mun mielestä hyvä jakso.

Se polttari juttu jäi mulle mieleen ku Santiago: "Ei mulle mitään yllätystä järjestetty":lol:

Voi, mua alko melkein itkettää se Curron juttu.

Evan ja Marcosin viimone kohtaus. Ihana <3


sama kans, Santiagon: "Miksei mulle järjestetty mitää yllätystä?" ku se sano sen nii hyvällä ilmeelläki :D. Ja kans toi Marcosin ja Evan kohtaus jakson lopussa.
Pääsi inssin läpi! :))))
SerranoFan16
Diego Serrano
 
Viestit: 1951
Liittynyt: Ke Syys 10, 2008 2:01
Paikkakunta: Seinäjoki

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » La Loka 04, 2008 6:11

Todella hyvä jakso (ja jaksoselostus, kiitoksia siitä). Mielestäni Marcoksen ja Evan päätös oli loistava, ei naimisiin voi mennä vain sen takia, että muut odottavat sitä. Kummatkin olivat todella onnettoman näköisiä, ja loppukohtaus oli hyvin kaunis.

Santiagon lausahdus "miksi minulle ei järjestetty yllätystä?" oli aivan loistava. Ja tavallaan suloista, kun miehet sai kauhean kohtauksen, kun ne sai tietää, että naisten luona on strippari. Vaikka he (Fiti varsinkin) alkavat heti kuolata, kun näkevät kauniin naisen.

Joo, mä ainakin huomasin Chonin myymässä lippuja. Oli hauskaa nähdä se lipunmyyjänä.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 16140
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 5:38
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

EdellinenSeuraava

Paluu Jaksot ja tuotanto

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa