Jakso 05x16: Kissalan poikia

Keskustele sarjan jaksoista ja tuotannosta

Valvoja: zapoing

Jakso 05x16: Kissalan poikia

ViestiKirjoittaja noora81 » Ti Heinä 01, 2008 1:35

poistettu
Viimeksi muokannut noora81 päivämäärä La Syys 13, 2008 8:22, muokattu yhteensä 1 kerran
noora81
Guillermo Serrano
 
Viestit: 481
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 1:32

ViestiKirjoittaja MariTere » Ti Heinä 01, 2008 2:38

Tää oli kyllä hauska jakso, vaikka missasin alusta semmoset 20min, koska nukuin pommiin. Nyt katon sitä alkua areenasta :D

Etenkin se oli hauska, kun Santiago sano että kinkkua pitää kuunnella, sitten Grogui meni siihen kuuntelemaan ja Diego kysyi, että mitä tämä tekee ja Grogui "Shhh..."
En aikasemmin tiennytkään että Lourditasista tuli rehtori. Varmasti Lucia olisi saanut enemmän ääniä, jos ei olisi huijattu :roll:
Kyllä se Raulin ja kumppaneitten uusi kämppä näyttää aika kivalta. Sopis mulle :D

Hyvä jaksoselostus!
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 5:34

ViestiKirjoittaja katy » Ti Heinä 01, 2008 3:30

Nauroin taas aamulla ihan hulluna kun katoin, niille kaikille kinkun kuuntelu -kohdille, Fitin poliisitouhuille ja sille kun Santi ja Diego oli ihan toistensa kurkuissa kiinni. : D Ja sitä noiden kimppakämppäjuttua oli kans kiva kattoo. Tuli Raúlista ihan Guille mieleen kun sillä oli lopussa se pora ja se sano että 'tuolla nukkuu kaks muijaa joka yö, eiköhän porata seinään reikä' (tjsp.), kun Guille silloin kauan sitten poras sen reiän sinne Serranojen kylppäriin.
Hyvä jakso siis, kiitos paljon myös hyvästä selostuksesta. :)
Kuva
Avatar
katy
Cogito ergo sum
 
Viestit: 6384
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:11
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja RealMadrid » Ti Heinä 01, 2008 3:40

Loppujen lopuksi aika merkistyksetön jakso, tällästä täytettä.
Mutta Fitin poliisihommat oli hyviä :D
Avatar
RealMadrid
TuplaDiego
 
Viestit: 2282
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 11:11

ViestiKirjoittaja toomuchwine » Ti Heinä 01, 2008 5:26

kiitos selostuksesta, noora!

en sano juuta enkä jaata - hyvin koominen jakso ilman sen suurempaa merkitystä. toisin sanoen lopussa kaikki oli lähtöasetelmissa taas. tosin nuoriso muutti nyt omaan kämppään ja siitä saadaan varmasti revittyä paljon iloa vielä tulevaisuudessa. grogui oli taas elementissään tavernassa, ja olin previewissä näkeväni myös hänestä kohtauksen. ehkä huomenna nähdään häntä lisää? lourdesin valinta rehtoriksi oli ihan oikee, lucialla on muutenkin paljon hommaa perheen kanssa.
hitto että nauroin siinä kun diego läpsi guillea kun se ei voinu sen kavereihin koskea :lol:
fiti sekoili jälleen kerran, ja choni oli mukava.

kiva perusjakso, mut ei sen enempää.
Kuva
Avatar
toomuchwine
Marcos Serrano
 
Viestit: 643
Liittynyt: To Kesä 19, 2008 5:25
Paikkakunta: donde todo esta bien..

ViestiKirjoittaja Make » Ti Heinä 01, 2008 5:49

Kiitos jaksoselostuksesta noora!

Tämä jakso oli taas ihan omaa luokkaansa. Diegon ja Santin tappelut oli kyllä huvittavia :D Fitistä ois voinukkin tulla ihan hyvä poliisi, kun käskytti niitä poikiakin siivomaan :wink: Mutta loppujen lopuksi kaikki oli taas hyvin.

Mitäköhän seuraa kun Raul ja Africa asuvat saman katon alla? :wink:
Aavistelen jotain hyvää heidän kohdallaan 8) No mutta, se jää nähtäväksi.
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
 
Viestit: 15645
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 9:33
Paikkakunta: Tuusula

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » Ti Heinä 01, 2008 6:42

Ei sen kummempi jakso kun muutkaan, Fiti ja poliisi on hyvä yhdistelmä :). Kiitos jaksoselostuksesta noora81!
Moro Moro
Avatar
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_
 
Viestit: 9052
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 3:41
Paikkakunta: L A H T I

ViestiKirjoittaja it's me » Ti Heinä 01, 2008 6:44

hyvä jaksoselostus, mun selostukset on paskaa tikun nenässä verrattuna noihin :wink:

Grogui anto kyllä päivän naurut kuuntelemalla kinkkua :lol:
it's me
KvarttiDiego
 
Viestit: 4279
Liittynyt: Su Tammi 27, 2008 9:53
Paikkakunta: Huittinen

ViestiKirjoittaja Shade » Ti Heinä 01, 2008 7:08

Go, Grogui, go! :lol:
Heh, Grogui on ehdottomasti yksi mielenkiintoisimmista hahmoista, joka antoi tänään kunnon naurut kinkunkuuntelujutuillaan. Fiksu teko oli soittaa poliisit, että eihän tämä ihan mitätön tyyppi ole. :wink:

Tämän päivän jaksolle sai taasen nauraa, vaikka muuten se oli - kuten sanottu - aikamoista täytettä, jolla ei ollut muuten minkäänlaista sen suurempaa merkitystä. Mutta eihän aina tarvitse tapahtuakaan mitään maata mullistavaa.

Lucían ja Lourditasin "taistelu" rehtorinpaikasta turhautti minua hiukan. Ja etenkin se lopputulos, Chonihan tämän kaiken sai taas aikaan. Vai kuinka? Hänhän pelotteli Diegoa, Diego käski poikia huijaamaan ja näin saatiin Lourdes rehtoriksi. Vaikka periaattessa sama se kuka siellä on reksi, enhän itse sitä koulua käy. :roll: Lucía olisi minusta vain ollut pätevämpi rehtori, sillä Lourdes on kyllä aika sinisilmäinen.
Morgenstern ach scheine
auf die Liebste meine
Wirf ein warmes Licht
auf ihr Ungesicht
Sag ihr sie ist nicht alleine


Fanette & Tuomasholic 4ever
Shade
Diego Serrano
 
Viestit: 1040
Liittynyt: Ma Touko 19, 2008 9:10

ViestiKirjoittaja kkiljun » Ti Heinä 01, 2008 8:49

Mahtava jakso. Äijätrio taas vauhdissa. Se oli loistava se fitin mielikuvitusjuttu "starskysta ja hutchista", jossa diego säilytti vielä tavaramerkkinsä (käsien edessä heilutuksen). Varsinkin santi huggy bearina. Kuolin melkein nauruun kuin näin santin siinä.

Santi oli muutenkin loistava taas. Sen pakotus laittaa grogui kuuntelemaan kinkkua, aivan huippua. Se grogui oli kyllä hauska sen kinkun kanssa. Santi ja diego oli myös hauskoja riidellessään. Mun mielest ihan hyvä, että se lourdes tuli rehtoriks. Mun mielest ehkä sopii paremmin siihen hommaan.

Raul&Afri taitaa olla jo vähän lähentymässä. Ihan mukava asunto niillä.

T&G loisti taas poissaolollaan.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 6:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja JJL » Ti Heinä 01, 2008 9:04

Hyvä jakso oli.

Fiti ois kyllä ollu hyvä poliisi. Groguille sai kyllä nauraa ku se yritti kuunnella kinkkua :D

Hyvä jaksoselostus myös :)
Avatar
JJL
HYPERDIEGO
 
Viestit: 30294
Liittynyt: Su Kesä 01, 2008 1:38

ViestiKirjoittaja amoena » Ti Heinä 01, 2008 9:47

Ihan ok jakso. Hauskoja kohtia, mutta ei oikein edennyt mihinkään. Jotenkin tuntui että Diegon ja Lucian viimeinen kohtaus jäi ikäänkuin kesken.

Tuli muuten jotenkin Frendit mieleen kun Raul ja Africa ja kumppanit muuttivat omaan kämppäänsä. :P
Kuva
Avatar
amoena
Paquillo
 
Viestit: 81
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 9:16

ViestiKirjoittaja MariTere » Ti Heinä 01, 2008 9:50

amoena kirjoitti:Tuli muuten jotenkin Frendit mieleen kun Raul ja Africa ja kumppanit muuttivat omaan kämppäänsä. :P


Veit mun sanat suusta. Mulle tuli myös :D
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 5:34

ViestiKirjoittaja Lucia Capdevila Gomez » Ke Heinä 02, 2008 12:29

Nauroin taas aamulla ihan hulluna kun katoin, niille kaikille kinkun kuuntelu -kohdille, Fitin poliisitouhuille ja sille kun Santi ja Diego oli ihan toistensa kurkuissa kiinni. Ja sitä noiden kimppakämppäjuttua oli kans kiva kattoo. Tuli Raúlista ihan Guille mieleen kun sillä oli lopussa se pora ja se sano että tuolla nukkuu kaks muijaa joka yö, eiköhän porata seinään reikä kun Guille silloin kauan sitten poras sen reiän sinne Serranojen kylppäriin kun halusivat tiirailla Evaa ja Teteä kun he olivat kylppärissä.
Hyvä jakso siis, kiitos paljon myös hyvästä selostuksesta.
Avatar
Lucia Capdevila Gomez
Candela Blanco
 
Viestit: 152
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 9:18

ViestiKirjoittaja -Summer- » La Elo 29, 2009 8:04

Kinkun kuuntelu oli niiin paha :D

Turhautti toi rehtorikamppailu. Mulle oli aivan sama, kumpi rehtoriksi valittiin. Mut en jotenkin osaa ajatella Lucíaa rehtorina.

Nuorten kimppakämppä oli jotenkin tosi hyvä idea, mulle tuli siitä sellanen hyvä fiilis. Monta kommellusta siinä kämpässä saatiinkin aikaseks...
Kuva
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.
-Summer-
Diego Serrano
 
Viestit: 1715
Liittynyt: Ma Syys 01, 2008 5:19

Seuraava

Paluu Jaksot ja tuotanto

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa