Jakso 06x27: Ollako vai eikö olla?

Keskustele sarjan jaksoista ja tuotannosta

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja MariTere » Pe Elo 22, 2008 5:43

Juu, oon samaa mieltä S4E:n kanssa. Celian valitsisin itse myös ;) Fiti ja Ana sopis yhteen paljon paremmi ku Ana ja Diego :)

Olis se Teté voinu jotain vastata siihe Guillen sanomaan rakkauden tunnustukseen, mutta ensi kesänä nähään sitten miten käy. Vaikka tiedänkin jo nyt miten käy..

Ja oli toodella surullinen se loppuvideo. Se alko vähän samal taval ku Lucían kuolema jakson lopus..

Kiitos todella hyvästä jaksoselostuksesta, katy!!
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 5:34

ViestiKirjoittaja René » Pe Elo 22, 2008 6:36

MariTere kirjoitti:Juu, oon samaa mieltä S4E:n kanssa. Celian valitsisin itse myös ;) Fiti ja Ana sopis yhteen paljon paremmi ku Ana ja Diego :)

Olis se Teté voinu jotain vastata siihe Guillen sanomaan rakkauden tunnustukseen, mutta ensi kesänä nähään sitten miten käy. Vaikka tiedänkin jo nyt miten käy..

Ja oli toodella surullinen se loppuvideo. Se alko vähän samal taval ku Lucían kuolema jakson lopus..

Kiitos todella hyvästä jaksoselostuksesta, katy!!


Samaa mieltä, vaikken tiedäkkään mitä tapahtuu :'>
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 10:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja diego-jámon » Pe Elo 22, 2008 9:30

Täytyypi tässä vielä lisäharmitella, kun Serranot tältä kesää päättyivät. No mieliala oli kuitenkin ihan samanlainen viime kesänä kun silloiset jaksot tulivat päätökseen.
No onneks syksyn uusinnat tuovat Serranot taas kuvaruutuihin..
Kuva
Kuva
Kuva

LOS SERRANO - HASTA SIEMPRE<3
Avatar
diego-jámon
Maria Teresa Capdevila Gómez
 
Viestit: 565
Liittynyt: To Elo 21, 2008 10:01
Paikkakunta: Vaasa

ViestiKirjoittaja kkiljun » Pe Elo 22, 2008 9:45

Hieno 6.kauden päätosjakso oli tämä. Kävi kyllä diegon matkaseurassa kato, kun kaikki vuorollaan kerto jäävänsä matkalta pois. Diegon ana celia dilemma oli kyllä aika hauska. Munkin mielst sais valita celian. Hauska oli sen ferminin komentti kun diego oli kutsunu sitä fernandoksi.

Fiti raulin jutussa kostu kyllä vähän silmät. Oli vähän liikuttavaa kattoo niiten touhuja. Onneks sai analta ne rahat, mutta avoimeks sekin jäi.

Se viimeinen tete&guille-kohtaus oli kyllä hieno. Jännittävään paikkaan jäi se, vaikka on tietoinen jatkosta. Hauska oli se, kun diego anto saman ohjeen guillelle kuin fermin sille. Että guillen pitää kohdata ongelma. Ne teten itkukihtaukset oli myös aika liikuttavia. Tais olla eka kerta kun tete kunnolla suri luciaa. Toivottavasti palaa sieltä barcasta.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 6:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Jennaa » La Elo 23, 2008 12:06

Tänään katoin tuon jakson loppuun ja oli ihana jakso<3
Kuva
Avatar
Jennaa
HYPERDIEGO
 
Viestit: 43851
Liittynyt: To Heinä 24, 2008 10:01

ViestiKirjoittaja Alexandra » La Elo 23, 2008 4:00

En ole nähnyt tätä jaksoa vielä, Aloitin juuri kuudennen kauden katsomista tietokoneelta, luin puolet tuosta introsta, ihan hyvä jakso varmaan. Se selviä, parin viikon sisällä.
Kuva
Kuva

Kunnes kuolema meidät erottaa... <3
Alexandra
Chuky Salas
 
Viestit: 37
Liittynyt: Pe Elo 22, 2008 5:04

ViestiKirjoittaja stgnikki » La Elo 23, 2008 7:20

Ok jakso mutta se LOPPUVIDEO oli erittäin hieno, tunteikas ja todella koskettava!, näytti taas kerran miksi tämä sarja on niitä parhaimpia koskaan :wink:
stgnikki
KvinttiDiego
 
Viestit: 5144
Liittynyt: La Tammi 19, 2008 10:20

ViestiKirjoittaja Flowers » La Elo 23, 2008 7:52

stgnikki kirjoitti:Ok jakso mutta se LOPPUVIDEO oli erittäin hieno, tunteikas ja todella koskettava!, näytti taas kerran miksi tämä sarja on niitä parhaimpia koskaan :wink:


Samaa mieltä!
Se oli kyllä niin hyvin toteutettu...
Kuva
Kuva
Avatar
Flowers
TriplaDiego
 
Viestit: 3241
Liittynyt: To Heinä 24, 2008 1:39
Paikkakunta: Itä-Suomi<3

ViestiKirjoittaja Maikki » La Elo 23, 2008 9:51

Flowers kirjoitti:
stgnikki kirjoitti:Ok jakso mutta se LOPPUVIDEO oli erittäin hieno, tunteikas ja todella koskettava!, näytti taas kerran miksi tämä sarja on niitä parhaimpia koskaan :wink:


Samaa mieltä!
Se oli kyllä niin hyvin toteutettu...


Sama täällä :)
Avatar
Maikki
Santiago Serrano
 
Viestit: 891
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:25

ViestiKirjoittaja teteFAN » Su Elo 24, 2008 11:54

Maikki kirjoitti:
Flowers kirjoitti:
stgnikki kirjoitti:Ok jakso mutta se LOPPUVIDEO oli erittäin hieno, tunteikas ja todella koskettava!, näytti taas kerran miksi tämä sarja on niitä parhaimpia koskaan :wink:


Samaa mieltä!
Se oli kyllä niin hyvin toteutettu...


Sama täällä :)

Näin on :)
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
Avatar
teteFAN
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 23024
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 7:26

ViestiKirjoittaja Melissa » Su Elo 24, 2008 3:34

René kirjoitti:
MariTere kirjoitti:Juu, oon samaa mieltä S4E:n kanssa. Celian valitsisin itse myös ;) Fiti ja Ana sopis yhteen paljon paremmi ku Ana ja Diego :)

Olis se Teté voinu jotain vastata siihe Guillen sanomaan rakkauden tunnustukseen, mutta ensi kesänä nähään sitten miten käy. Vaikka tiedänkin jo nyt miten käy..

Ja oli toodella surullinen se loppuvideo. Se alko vähän samal taval ku Lucían kuolema jakson lopus..

Kiitos todella hyvästä jaksoselostuksesta, katy!!


Samaa mieltä, vaikken tiedäkkään mitä tapahtuu :'>


samaa mielt :)
Kuva
Kuva
Avatar
Melissa
KvinttiDiego
 
Viestit: 8358
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 2:47

ViestiKirjoittaja Capdevila » Su Elo 24, 2008 6:19

Hyvä jakso oli todella! Tuli melkein tippa linssiin, siinä G&T kohtauksessa. Loppu oli hyvä, toivottavasti Diego menee Celian kanssa. En malta odottaa uusia jaksoja. :? :)
Kuva
Avatar
Capdevila
Numsefisk
 
Viestit: 6381
Liittynyt: Su Heinä 27, 2008 5:49

ViestiKirjoittaja Strawberry » Ma Elo 25, 2008 5:12

Capdevila kirjoitti:Hyvä jakso oli todella! Tuli melkein tippa linssiin, siinä G&T kohtauksessa. Loppu oli hyvä, toivottavasti Diego menee Celian kanssa. En malta odottaa uusia jaksoja. :? :)


Samaa mieltä. :) Diego ja Ana ei sopisi yhteen ollenkaan..
Kuva
Kuva
Avatar
Strawberry
SLN
 
Viestit: 6106
Liittynyt: Ti Elo 05, 2008 12:54
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Shelle » Ma Elo 25, 2008 9:17

MariTere kirjoitti:Juu, oon samaa mieltä S4E:n kanssa. Celian valitsisin itse myös ;) Fiti ja Ana sopis yhteen paljon paremmi ku Ana ja Diego :)

Olis se Teté voinu jotain vastata siihe Guillen sanomaan rakkauden tunnustukseen, mutta ensi kesänä nähään sitten miten käy. Vaikka tiedänkin jo nyt miten käy..

Ja oli toodella surullinen se loppuvideo. Se alko vähän samal taval ku Lucían kuolema jakson lopus..

Kiitos todella hyvästä jaksoselostuksesta, katy!!

Joo, samaa mieltä olen.
♥ Let your colors burst
you're a firework
Shelle
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022
 
Viestit: 461590
Liittynyt: Su Touko 04, 2008 6:43
Paikkakunta: Etelä-Suomi

ViestiKirjoittaja Lucía Cómez » To Elo 28, 2008 8:13

Oli kyllä hyvä lopetus kutoskaudelle. :) Se video siinä lopussa oli kyllä tosi koskettava.. ja se ku Teté muisteli Lucíaa kyllä tuli itku ;( Mikä biisi soi siin kohtaa, ku Teté muisteli Lucíaa?
Kuva
Kuva
Avatar
Lucía Cómez
 
Viestit: 12
Liittynyt: La Heinä 19, 2008 3:50

EdellinenSeuraava

Paluu Jaksot ja tuotanto

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa