serranon perheen kuvaus paikka

Keskustele sarjan jaksoista ja tuotannosta

Valvoja: zapoing

serranon perheen kuvaus paikka

ViestiKirjoittaja mymmeli » To Syys 11, 2008 2:59

Jotkut sanoo et serranon perheen talo ja koulu ja se diegon kuppila on lavasteita. Onko tuo totta? tietääkö kukaan tarkalleen missä noi on kuvattu millä kadulla?
mymmeli
 

ViestiKirjoittaja Nasseliini » La Syys 13, 2008 12:47

^ No, ainahan ne jotain lavasteita on. Harvemmin niissä oikeita taloja käytetään, paitsi kuvaamaan kyseisen paikan ulkopuolta.
Kuva
Avatar
Nasseliini
África Sanz
 
Viestit: 111
Liittynyt: To Elo 28, 2008 6:04

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Su Syys 28, 2008 4:02

Jep, totta kai ne on lavasteita. En tiedä tarkkaan missä ne on kuvattu.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 16140
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 5:38
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja SerranoFani » Ma Syys 29, 2008 6:33

Veikkaisin, että lavastekuvaukset on ainakin suurimmaksi osaksi tehty Villaviciosa de Odonin kunnassa Madridin lounaispuolella. Siellä sijaitsee paikka nimeltä Estudios Picasso, mikä ainakin ilmakuvista näyttää aika suurehkolta sudioalueelta. Ulkoilmakohtauksia oon tunnistanut jonkin verran, joten ne on kuvattu Madridin ympäristössä.

Ja onhan Serranoiden talon pakko olla jossain olemassa, ainakin se mitä ne näyttää ulkopuolelta. Se voi hyvinkin olla oikea talo Villaviciosa de Odonissa.
Avatar
SerranoFani
África Sanz
 
Viestit: 110
Liittynyt: Pe Maalis 07, 2008 10:35

ViestiKirjoittaja aaa » La Loka 11, 2008 4:17

Google Earthin mukaan tuolla mainitsemassasi kaupunginosassa on myös pizzeria nimeltä telepizza, jonka pizzoja Serranot aina toisinaan näyttävät syövän. Lisäksi ilmakuvista näkyy, että studion lähellä on suurehko liikenneympyrä, joka muistaakseni joskus on Serranoissa näkynyt. Lisäksi talot näyttävät ylhäältäpäin melko samanlaisilta kuin Serranoissakin. En ihmettelisi siis yhtään, vaikka "Serranoiden talo" olisi viiden kilometrin säteellä studioilta.
aaa
 

ViestiKirjoittaja diego-jámon » La Loka 18, 2008 10:05

Joo olen itsekkin tätä seuraillut ja samoilla linjoilla aikaisempien kirjoittajien kanssa.

Kinkku mitä syöt se tuskin on lavastetta :D hehe.

Joo kyllä se näyttää aika herkulliselta, mahtaakohan sitä saada muualta kuin Espanjasta??
Kuva
Kuva
Kuva

LOS SERRANO - HASTA SIEMPRE<3
Avatar
diego-jámon
Maria Teresa Capdevila Gómez
 
Viestit: 565
Liittynyt: To Elo 21, 2008 9:01
Paikkakunta: Vaasa

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » La Loka 18, 2008 3:41

diego-jámon kirjoitti:Joo olen itsekkin tätä seuraillut ja samoilla linjoilla aikaisempien kirjoittajien kanssa.

Kinkku mitä syöt se tuskin on lavastetta :D hehe.

Joo kyllä se näyttää aika herkulliselta, mahtaakohan sitä saada muualta kuin Espanjasta??


Serrano-kinkkua saa ainakin kuulemma Lidlistä, mutta se nyt on mitä on. "Aitoa" espanjalaista kinkkua kannattaa kyllä syödä Espanjassa. Tulin Espanjasta tänään ja panin merkille, että isoissa kaupassa roikkui lihatiskeillä paljon sellasia isoja kinkkua, kuten Serranojen tavernassa. Serrano-kinkkuakin tuli syötyä, se oli ihan ok.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 16140
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 5:38
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja Weinberg » La Maalis 28, 2009 1:22

Aika paljon ulkona kuvatuista kohtauksista on filmattu Ribera del Manzanaretissa Madridissa. Google earthilla/mapilla niitä voi hyvin katella. Ja sielläpähän se ulkopäin kuvattu kotitalokin on. Siinä on linkki talolle:

http://maps.google.fi/maps?f=q&source=s_q&hl=fi&geocode=&q=Ribera+del+Manzanares,+133+madrid&sll=62.593341,27.575684&sspn=9.390643,27.773438&ie=UTF8&ll=40.431089,-3.733807&spn=0.007562,0.013561&t=h&z=16


Viestiä muokannut Moderaattori IV RinU.
Weinberg
 
Viestit: 5
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 9:26

ViestiKirjoittaja MariTere » La Maalis 28, 2009 5:04

Weinberg kirjoitti:Aika paljon ulkona kuvatuista kohtauksista on filmattu Ribera del Manzanaretissa Madridissa. Google earthilla/mapilla niitä voi hyvin katella. Ja sielläpähän se ulkopäin kuvattu kotitalokin on. Siinä on linkki talolle:

http://maps.google.fi/maps?f=q&source=s_q&hl=fi&geocode=&q=Ribera+del+Manzanares,+133+madrid&sll=62.593341,27.575684&sspn=9.390643,27.773438&ie=UTF8&ll=40.431089,-3.733807&spn=0.007562,0.013561&t=h&z=16


Kiitoksia linkistä ;)


Lainausta muokannut Moderaattori IV RinU.
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja kkiljun » Su Maalis 29, 2009 12:27

Mä oon ainakin ymmärtänyt, että kaikki sisäkuvaukset on studiolla tehty. Ulkoilmakuvaukset sit siellä villavico de odonissa. Toi weinberg lähettämä linkki. on kiintoisa. Sehän todistaa, että mallitalo ei okkaan villaviciossa vaan lähempää itse madridia. Ne studiothan on näköjään samat, missä kuvataan myös perhelääkärit, vai mikä sen sarjan nimi olikaan missä fran oli vierailulla . franhan mainitsikin siitä että se sarja kuvataan samalla studiolla kuin serranot, koska tapas vanhoja kollegoija studiossa.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Churro » Su Maalis 29, 2009 12:28

Hehe "Diegon kuppila" :lol:
Kuva
Kuva
Avatar
Churro
TuplaDiego
 
Viestit: 2816
Liittynyt: To Tammi 01, 2009 5:25
Paikkakunta: Jossain Etelä-Suomessa

ViestiKirjoittaja Weinberg » Ma Maalis 30, 2009 10:06

kkiljun kirjoitti:Mä oon ainakin ymmärtänyt, että kaikki sisäkuvaukset on studiolla tehty. Ulkoilmakuvaukset sit siellä villavico de odonissa.


Ne studiot sijaitsee villaviciosa de odonissa. Ulkokuvauksia siellä tuskin on paljoa tehty. Tuo alue missä tämä talokin sijaitsee on sitä miltä "Santa Justa" näyttää... http://static.panoramio.com/photos/orig ... 124148.jpg
Weinberg
 
Viestit: 5
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 9:26

ViestiKirjoittaja RinU » Ma Maalis 30, 2009 2:22

Talosta tietää että se on "lavaste" koska ikinä ei näytetä esim. Tetén ja Evan huoneen alla sijaitsevaa huonetta..
Kuva
Avatar
RinU
HYPERDIEGO
 
Viestit: 26018
Liittynyt: To Loka 23, 2008 2:43

ViestiKirjoittaja Januska » Ma Maalis 30, 2009 3:55

Weinberg kirjoitti:
kkiljun kirjoitti:Mä oon ainakin ymmärtänyt, että kaikki sisäkuvaukset on studiolla tehty. Ulkoilmakuvaukset sit siellä villavico de odonissa.


Ne studiot sijaitsee villaviciosa de odonissa. Ulkokuvauksia siellä tuskin on paljoa tehty. Tuo alue missä tämä talokin sijaitsee on sitä miltä "Santa Justa" näyttää... http://static.panoramio.com/photos/orig ... 124148.jpg


Ihana paikka! Tuli taas hirvee espanjakuume.. :P
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Januska
SUPERDIEGO
 
Viestit: 13524
Liittynyt: To Syys 11, 2008 4:08

ViestiKirjoittaja Churro » Ma Maalis 30, 2009 8:27

Januska kirjoitti:
Weinberg kirjoitti:
kkiljun kirjoitti:Mä oon ainakin ymmärtänyt, että kaikki sisäkuvaukset on studiolla tehty. Ulkoilmakuvaukset sit siellä villavico de odonissa.


Ne studiot sijaitsee villaviciosa de odonissa. Ulkokuvauksia siellä tuskin on paljoa tehty. Tuo alue missä tämä talokin sijaitsee on sitä miltä "Santa Justa" näyttää... http://static.panoramio.com/photos/orig ... 124148.jpg


Ihana paikka! Tuli taas hirvee espanjakuume.. :P




OIH! Tuolla kelpais asua :D
Kuva
Kuva
Avatar
Churro
TuplaDiego
 
Viestit: 2816
Liittynyt: To Tammi 01, 2009 5:25
Paikkakunta: Jossain Etelä-Suomessa

Seuraava

Paluu Jaksot ja tuotanto

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron