Tuo meille voisi kyllä tarkoittaa myös koko Santa Justaa. Mutta tiedä sitten.abandon kirjoitti:Vähän myöhässä, mutta tässä tulee (jakso löytyy itseltäni tallennettuna):
Raul: Africa, mitä sinä täällä teet?
Afri: Minulla on asiaa.
Raul: Odotan taksia.
Afri: Tiedän.
Raul: Ajattelin kirjoittaa sinulle.
Afri: Meille (tarkoittaa ilmeisesti itseään ja vauvaa) tulee sinua ikävä... Raul, ole kiltti, älä lähde.
Raul: Mitä?
Afri: Jää minun luokseni, ole kiltti. En osaa selittää sitä, mutta en osaa kuvitella elämää ilman sinua. En pysty elämään ilman sinua. Jää luokseni.

abandon kirjoitti:Raul: Africa, mitä sinä täällä teet?
Afri: Meille (tarkoittaa ilmeisesti itseään ja vauvaa) tulee sinua ikävä... Raul, ole kiltti, älä lähde.
Afri: Jää minun luokseni, ole kiltti. En osaa selittää sitä, mutta en osaa kuvitella elämää ilman sinua. En pysty elämään ilman sinua. Jää luokseni.

Shelle kirjoitti:abandon kirjoitti:Raul: Africa, mitä sinä täällä teet?
Tuo kohtaus oli kyllä yks ihanimmista Raúl y África kohtauksista. Ois ollu siistiä nähdä miten Raúlin ja Áfrican tarina ois jatkunu, mutta lopun saamme päätellä itse.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa