Sarjan mokat

Keskustele sarjan jaksoista ja tuotannosta

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja churro1 » Ma Marras 08, 2010 1:14

Tselios kirjoitti:Minulle tuli tälläinen mieleen ei, ehkä virhe tai miten sen haluaa ajatella, mutta: Kolmannella tuotantokaudella jaksossa Kaunis kiusaus fiti laittaa pystyyn bisneksen missä vähäpukeiset kauniit naiset pesevät asiakkaiten autoja. Siellähän taustalla autojonossa pällistelee myös Fernando oikein maireena tsekkailee tarjontaa, voisin väittää, että ei katso autonvanteita vaan naiskauneutta :D Fernandohan on homo. Pointti tässä on se, että käytännössä homokin voi katsella naiskauneutta, mutta taas toisella tavalla ajateltuna minä en henkilökohtaisesti usko, että Homo pällistelisi näin naiskauneutta, että mitä mieltä te muut olette :D


Käsikirjoituksen koordinaatio ontuu sarjassa aika ajoin. Ehkäpä kirjoittajat tekivät pysykologista homoseksuaalin vasta viidennellä kaudella.
-
Espanjalainen Serranon perhe on televisiosarja,
jota yleisö ei tutkimusten mukaan pidä korkeatasoisena,
mutta rakastaa sitä fanaattisesti." -Turun Sanomat 18.9.2008
Avatar
churro1
Maria Teresa Capdevila Gómez
 
Viestit: 560
Liittynyt: La Joulu 12, 2009 4:15

ViestiKirjoittaja Tselios » Ma Marras 08, 2010 1:16

churro1 kirjoitti:
Tselios kirjoitti:Minulle tuli tälläinen mieleen ei, ehkä virhe tai miten sen haluaa ajatella, mutta: Kolmannella tuotantokaudella jaksossa Kaunis kiusaus fiti laittaa pystyyn bisneksen missä vähäpukeiset kauniit naiset pesevät asiakkaiten autoja. Siellähän taustalla autojonossa pällistelee myös Fernando oikein maireena tsekkailee tarjontaa, voisin väittää, että ei katso autonvanteita vaan naiskauneutta :D Fernandohan on homo. Pointti tässä on se, että käytännössä homokin voi katsella naiskauneutta, mutta taas toisella tavalla ajateltuna minä en henkilökohtaisesti usko, että Homo pällistelisi näin naiskauneutta, että mitä mieltä te muut olette :D


Käsikirjoituksen koordinaatio ontuu sarjassa aika ajoin. Ehkäpä kirjoittajat tekivät pysykologista homoseksuaalin vasta viidennellä kaudella.
Juu näihän se varmaan meni, että ei ollut viel Fernandolle tarinaa kirjoitettu loppuun asti :D
Avatar
Tselios
HYPERDIEGO
 
Viestit: 33997
Liittynyt: La Syys 25, 2010 10:22

ViestiKirjoittaja Evilman » Ma Marras 08, 2010 5:24

Niin se varmaan meni sitten, että ei ollut Ferminin tarinaa kirjoitettu sitä pitemmälle.

Eikös ollut muuten niin, että Fermin oli ensimmäisellä kaudella vain yhdessä jaksossa? Vai oliko useammassa? Mietin vaan, että ei sitä varmaan tuolloin edes suunniteltu sellaiseksi hahmoksi, joka esittäisi isoa osaa myöhemmin sarjassa. :)
Kuva
Kuva
Avatar
Evilman
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29768
Liittynyt: Ti Syys 23, 2008 5:51
Paikkakunta: Kuu

ViestiKirjoittaja Tselios » Ma Marras 08, 2010 5:36

Evilman kirjoitti:Niin se varmaan meni sitten, että ei ollut Ferminin tarinaa kirjoitettu sitä pitemmälle.

Eikös ollut muuten niin, että Fermin oli ensimmäisellä kaudella vain yhdessä jaksossa? Vai oliko useammassa? Mietin vaan, että ei sitä varmaan tuolloin edes suunniteltu sellaiseksi hahmoksi, joka esittäisi isoa osaa myöhemmin sarjassa. :)
Niin taisi olla näin, mutta mielestäni Fermini olisi voitu ihan hyvin laittaa, alkutunnarii :D kun hän oli sarjassa koko ajan, niin Fernandolle kunnianosoitus :D
Avatar
Tselios
HYPERDIEGO
 
Viestit: 33997
Liittynyt: La Syys 25, 2010 10:22

ViestiKirjoittaja Evilman » Ma Marras 08, 2010 6:01

Eikös Fermin ollut jossain välissä alkutunnarissa? :-o Mulla saattaa nyt muisti pettää... Chukykin oli.
Kuva
Kuva
Avatar
Evilman
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29768
Liittynyt: Ti Syys 23, 2008 5:51
Paikkakunta: Kuu

ViestiKirjoittaja Tselios » Ma Marras 08, 2010 6:06

Evilman kirjoitti:Eikös Fermin ollut jossain välissä alkutunnarissa? :-o Mulla saattaa nyt muisti pettää... Chukykin oli.
Minä en muista, vai oisko ollu jossain lopputuotantokausissa? en osaa sanoa
Avatar
Tselios
HYPERDIEGO
 
Viestit: 33997
Liittynyt: La Syys 25, 2010 10:22

ViestiKirjoittaja kkiljun » Ke Marras 10, 2010 9:25

Tselios kirjoitti:
Evilman kirjoitti:Eikös Fermin ollut jossain välissä alkutunnarissa? :-o Mulla saattaa nyt muisti pettää... Chukykin oli.
Minä en muista, vai oisko ollu jossain lopputuotantokausissa? en osaa sanoa


Ei oo missään alkutunnarissa. Just tarkistin :D
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Tselios » Ke Marras 10, 2010 9:58

kkiljun kirjoitti:
Tselios kirjoitti:
Evilman kirjoitti:Eikös Fermin ollut jossain välissä alkutunnarissa? :-o Mulla saattaa nyt muisti pettää... Chukykin oli.
Minä en muista, vai oisko ollu jossain lopputuotantokausissa? en osaa sanoa


Ei oo missään alkutunnarissa. Just tarkistin :D
Okei :D Mielestäni olisi ansainnut paikan alkutunnarissa :D oli koko sarjan mukana :D
Avatar
Tselios
HYPERDIEGO
 
Viestit: 33997
Liittynyt: La Syys 25, 2010 10:22

ViestiKirjoittaja Tselios » To Marras 11, 2010 3:43

Kolmannen tuotantokauden jaksossa Kotikonsteja Fiti näyttää Diegolle lompakostaan "veljenpojan Kevinin kuvaa" voi olla, että joku jo sanonnut
Avatar
Tselios
HYPERDIEGO
 
Viestit: 33997
Liittynyt: La Syys 25, 2010 10:22

ViestiKirjoittaja churro1 » To Marras 11, 2010 10:49

Jaksossa 74 on 42 minuutin kohdalla pieni klaffivirhe. Teté talsii koulun käytävässä Afrin luo ja ehtii melkein istahtaa penkille tämän viereen, kun kuvakulma vaihtuu kohtaukseen, jossa hän on vielä seisomassa suorin jaloin. Afri sen sijaan kääntää samaan aikaan päätään kuvakulman vaihdoksesta huolimatta oikealla ajoituksella.
-
Espanjalainen Serranon perhe on televisiosarja,
jota yleisö ei tutkimusten mukaan pidä korkeatasoisena,
mutta rakastaa sitä fanaattisesti." -Turun Sanomat 18.9.2008
Avatar
churro1
Maria Teresa Capdevila Gómez
 
Viestit: 560
Liittynyt: La Joulu 12, 2009 4:15

ViestiKirjoittaja Tselios » To Marras 11, 2010 11:47

churro1 kirjoitti:Jaksossa 74 on 42 minuutin kohdalla pieni klaffivirhe. Teté talsii koulun käytävässä Afrin luo ja ehtii melkein istahtaa penkille tämän viereen, kun kuvakulma vaihtuu kohtaukseen, jossa hän on vielä seisomassa suorin jaloin. Afri sen sijaan kääntää samaan aikaan päätään kuvakulman vaihdoksesta huolimatta oikealla ajoituksella.
Hyvin huomattu ! :D täytyy katsoa se kohta jossain vaiheessa :d
Avatar
Tselios
HYPERDIEGO
 
Viestit: 33997
Liittynyt: La Syys 25, 2010 10:22

ViestiKirjoittaja Natalia<3 » Pe Marras 12, 2010 12:23

Tselios kirjoitti:
churro1 kirjoitti:Jaksossa 74 on 42 minuutin kohdalla pieni klaffivirhe. Teté talsii koulun käytävässä Afrin luo ja ehtii melkein istahtaa penkille tämän viereen, kun kuvakulma vaihtuu kohtaukseen, jossa hän on vielä seisomassa suorin jaloin. Afri sen sijaan kääntää samaan aikaan päätään kuvakulman vaihdoksesta huolimatta oikealla ajoituksella.
Hyvin huomattu ! :D täytyy katsoa se kohta jossain vaiheessa :d

En oo muuten tämmöstä huomannukaa! :D
Kuva
Kuva
Avatar
Natalia<3
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21844
Liittynyt: Su Loka 25, 2009 6:17

ViestiKirjoittaja Tselios » Ma Marras 15, 2010 4:28

Oli tämä sanottu tai ei, niin sanon sen uudestaan.
Minua ihmetyttää se minkä takia Serranot kutsuvat sitä ulkovarastoa aika useasti autotalliksi, koska sinne ei voi mitenkään saada autoa :D eikä se ole ikinä edes voinnut olla autotalli :D
Avatar
Tselios
HYPERDIEGO
 
Viestit: 33997
Liittynyt: La Syys 25, 2010 10:22

ViestiKirjoittaja churro1 » Ma Marras 15, 2010 7:59

Tselios kirjoitti:Oli tämä sanottu tai ei, niin sanon sen uudestaan.
Minua ihmetyttää se minkä takia Serranot kutsuvat sitä ulkovarastoa aika useasti autotalliksi, koska sinne ei voi mitenkään saada autoa :D eikä se ole ikinä edes voinnut olla autotalli :D


Ehkäpä Serranot ovat vain tottuneet kutsumaan ulkovarastoa autotalliksi pohtimatta sen tarkemmin putkan käyttötarkoitusta.

Onhan Helsingissäkin urheilukenttä, jota kutsutaan Eläintarhaksi.
-
Espanjalainen Serranon perhe on televisiosarja,
jota yleisö ei tutkimusten mukaan pidä korkeatasoisena,
mutta rakastaa sitä fanaattisesti." -Turun Sanomat 18.9.2008
Avatar
churro1
Maria Teresa Capdevila Gómez
 
Viestit: 560
Liittynyt: La Joulu 12, 2009 4:15

ViestiKirjoittaja churro1 » Ma Marras 15, 2010 8:25

Jaksossa 42 Serranon jengi köröttelee kohti Valdemorillon kuntaa ja leirikoulua. Nopeutta on Renault Espacen mittarissa sellaiset 60-80 km/h. Joku nakkaa Lourditasin punaisen huivin auton kattoluukusta tielle, minkä jälkeen sitä etsitään Diegon rukista minuutin verran. Kohtauksen lopuksi nähdään kuva tiellä lojuvasta huivista ja pirssistä, joka etenee noin 50 metrin päässä. Eli koslan nopeus olisi loppukuvan perusteella ollut korkeintaan jotain 2-3 km/h. Ehkäpä Diegolla on jämähtänyt Madridin ruuhkavaihde päälle tai sitten hän ei uskalla sydänkohtauksen jäljiltä päästellä edes maaseudulla.
-
Espanjalainen Serranon perhe on televisiosarja,
jota yleisö ei tutkimusten mukaan pidä korkeatasoisena,
mutta rakastaa sitä fanaattisesti." -Turun Sanomat 18.9.2008
Avatar
churro1
Maria Teresa Capdevila Gómez
 
Viestit: 560
Liittynyt: La Joulu 12, 2009 4:15

EdellinenSeuraava

Paluu Jaksot ja tuotanto

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa