Mikä biisi soi, kun...

Keskustele sarjan musiikista ja musiikintekijöistä

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja Belén » Su Joulu 21, 2008 10:37

... kirjoitti:
NataliaSanchez-fan kirjoitti:Nyt haluaisin tietää, että mikä laulu soi kun Lucía muistelee Serrano&Capdevíla -perheen "parhaimpia hetkiä" olohuoneessa, jaksossa 5x01?


Jos tarkotat tätä niin tässä on linkki että voit kuunnella http://www.youtube.com/watch?v=e21SFHcmUzk

Ja jos haluat ostaa tai ladata sen laulun niin se tuskin onnistuu koska tuo laulu ei ole virallinen, se tehtiin vain serranon perheeseen.


Sen voi ladata esim. eMule:lla tai vastaavalla. Laitat vaan hakusanaksi "Serranon perhe C'est l'amour" tai "Los Serrano C'est l'amour" :)
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Belén
Eva Capdevila Gómez
 
Viestit: 727
Liittynyt: To Kesä 26, 2008 11:18

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ke Tammi 07, 2009 7:08

Belén kirjoitti:
... kirjoitti:
NataliaSanchez-fan kirjoitti:Nyt haluaisin tietää, että mikä laulu soi kun Lucía muistelee Serrano&Capdevíla -perheen "parhaimpia hetkiä" olohuoneessa, jaksossa 5x01?


Jos tarkotat tätä niin tässä on linkki että voit kuunnella http://www.youtube.com/watch?v=e21SFHcmUzk

Ja jos haluat ostaa tai ladata sen laulun niin se tuskin onnistuu koska tuo laulu ei ole virallinen, se tehtiin vain serranon perheeseen.


Sen voi ladata esim. eMule:lla tai vastaavalla. Laitat vaan hakusanaksi "Serranon perhe C'est l'amour" tai "Los Serrano C'est l'amour" :)



Kiitos suuresti avustanne, ... ja Belén! :) Biisi on niiin ihana. ;)
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja Phtia » Su Tammi 25, 2009 4:43

Mikäs biisi soi tän päivän jaksossa 102. Sopeutumaton. (Il bambino della strada)? Kappale soi tavernassa Susanan järjestämien bileiden taustalla.
Biisi kuuluu ehkä vähän liian hiljaa, mutta kuitenkin kuuluu.

Tosta linkkiä kyseiseen kohtaan: http://www.youtube.com/watch?v=IgjieWSB ... re=related
Kohtaus missä biisi kuuluu alkaa suurinpiirtein 4min. 10sek. kohdalla tossa linkissä. Tota biisiä on mun mielestä soitettu muissakin bilekohtauksissa pitkin sarjaa.

Kovasti koetin ettiä, mutta en vaan löydä. Jos joku ton biisin tietää, niin kiitokset jo etukäteen. =)
Avatar
Phtia
Paquillo
 
Viestit: 78
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 8:28
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Fiti » Pe Heinä 31, 2009 1:45

Mikä kappale soi siinä jaksossa, missä Celian vanhemmat tulevat yllättäen visiitille Santa Justaan? Kappale soi siinä kohdassa, missä Diego, Fiti, Santi ja Celian vanhemmat ovat kaupungilla. Siinä laulussa ''ulistaan''.
Buenas noches!

Avatarini on Simpsoneista Frank Ormand.
Avatar
Fiti
 
Viestit: 22
Liittynyt: Pe Heinä 31, 2009 1:35

ViestiKirjoittaja Ocku » Su Elo 02, 2009 3:01

Mikä biisi se on, jonka Diego ja joku hyypiö esittää, "Los Susurros"... Joskus se on ainaki soinu siinä lopussa ku kerrotaan seuraavan jakson tapahtumista..
Ocku
Chuky Salas
 
Viestit: 49
Liittynyt: Ti Heinä 28, 2009 8:33
Paikkakunta: Seinäjoki

ViestiKirjoittaja -Summer- » Ke Elo 05, 2009 8:08

Sori jos menee offiksi :)

Jos jotain kiinnostaa, että mikä kappale soi tänään Serranoissa, Gaelin esittämänä, niin se kappale löytyy täältä: http://www.youtube.com/watch?v=tZweEx7S1U4
Ja sen nimi on siis Pá quererte un poquito más.
Kuva
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.
-Summer-
Diego Serrano
 
Viestit: 1715
Liittynyt: Ma Syys 01, 2008 4:19

ViestiKirjoittaja Lime » To Elo 06, 2009 6:06

Mikä sen Teten ja Lunan tanssikisa biisin nimi on??? Luultavasti se on joku tosi tunnettu kappale ja mä oon suurinpiirtein ainoo joka ei tiiä sitä.
Lime
 
Viestit: 4
Liittynyt: To Elo 06, 2009 5:37

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » To Elo 06, 2009 7:58

Lime kirjoitti:Mikä sen Teten ja Lunan tanssikisa biisin nimi on??? Luultavasti se on joku tosi tunnettu kappale ja mä oon suurinpiirtein ainoo joka ei tiiä sitä.


Mäkin haluaisin tietää sen, kuulosti tosi kivalta laululta. (:
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja diego-jámon » To Elo 06, 2009 10:58

NataliaSanchez-fan kirjoitti:
Lime kirjoitti:Mikä sen Teten ja Lunan tanssikisa biisin nimi on??? Luultavasti se on joku tosi tunnettu kappale ja mä oon suurinpiirtein ainoo joka ei tiiä sitä.


Mäkin haluaisin tietää sen, kuulosti tosi kivalta laululta. (:


Jep samoin..
Kuva
Kuva
Kuva

LOS SERRANO - HASTA SIEMPRE<3
Avatar
diego-jámon
Maria Teresa Capdevila Gómez
 
Viestit: 565
Liittynyt: To Elo 21, 2008 9:01
Paikkakunta: Vaasa

ViestiKirjoittaja Macacao » To Elo 20, 2009 11:11

Mikä kappale soi viimeisessä jaksossa kun Diego kävelee sillalla? Olisi niin mukava löytää se :(
Macacao
 
Viestit: 1
Liittynyt: To Elo 20, 2009 10:51

ViestiKirjoittaja lillye » Ke Elo 26, 2009 3:56

diego-jámon kirjoitti:
NataliaSanchez-fan kirjoitti:
Lime kirjoitti:Mikä sen Teten ja Lunan tanssikisa biisin nimi on??? Luultavasti se on joku tosi tunnettu kappale ja mä oon suurinpiirtein ainoo joka ei tiiä sitä.


Mäkin haluaisin tietää sen, kuulosti tosi kivalta laululta. (:


Jep samoin..


Joo, mäkin tarvisin tän tiedon :--D Kuulostaa niin tutulta, mutta hemmetti ei tuu mieleen.
Avatar
lillye
Guillermo Serrano
 
Viestit: 408
Liittynyt: Ke Elo 19, 2009 3:36

ViestiKirjoittaja Odetta » To Elo 27, 2009 2:30

Yhellä sivulla luki että toi Tete & Luna biisi on uudelleensovitettu, remixattu tota ohjelmaa varten, joten eipä taida löytyä :s
Kuva
Avatar
Odetta
 
Viestit: 21
Liittynyt: Ke Elo 19, 2009 8:04

ViestiKirjoittaja Phtia » La Joulu 26, 2009 6:34

Phtia kirjoitti:Mikäs biisi soi tän päivän jaksossa 102. Sopeutumaton. (Il bambino della strada)? Kappale soi tavernassa Susanan järjestämien bileiden taustalla.
Biisi kuuluu ehkä vähän liian hiljaa, mutta kuitenkin kuuluu.

Tosta linkkiä kyseiseen kohtaan: http://www.youtube.com/watch?v=IgjieWSB ... re=related
Kohtaus missä biisi kuuluu alkaa suurinpiirtein 4min. 10sek. kohdalla tossa linkissä. Tota biisiä on mun mielestä soitettu muissakin bilekohtauksissa pitkin sarjaa.

Kovasti koetin ettiä, mutta en vaan löydä. Jos joku ton biisin tietää, niin kiitokset jo etukäteen. =)


Toi sama biisi on 3. kauden jaksossa 18, Vieraita avaruudesta(Los Serranos: Don Quijote de Sta. Justa)
Jakson loppupuolella kun fiti ja santi ajaa rallia ajoradalla, toi sama biisi soi silloin taustalla. En vaan löydä mistään. Osaiskohan kukaan kertoa mikä biisi olis kyseessä? :)
Avatar
Phtia
Paquillo
 
Viestit: 78
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 8:28
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Phtia » To Tammi 14, 2010 12:46

Phtia kirjoitti:
Phtia kirjoitti:Mikäs biisi soi tän päivän jaksossa 102. Sopeutumaton. (Il bambino della strada)? Kappale soi tavernassa Susanan järjestämien bileiden taustalla.
Biisi kuuluu ehkä vähän liian hiljaa, mutta kuitenkin kuuluu.

Tosta linkkiä kyseiseen kohtaan: http://www.youtube.com/watch?v=IgjieWSB ... re=related
Kohtaus missä biisi kuuluu alkaa suurinpiirtein 4min. 10sek. kohdalla tossa linkissä. Tota biisiä on mun mielestä soitettu muissakin bilekohtauksissa pitkin sarjaa.

Kovasti koetin ettiä, mutta en vaan löydä. Jos joku ton biisin tietää, niin kiitokset jo etukäteen. =)


Toi sama biisi on 3. kauden jaksossa 18, Vieraita avaruudesta(Los Serranos: Don Quijote de Sta. Justa)
Jakson loppupuolella kun fiti ja santi ajaa rallia ajoradalla, toi sama biisi soi silloin taustalla. En vaan löydä mistään. Osaiskohan kukaan kertoa mikä biisi olis kyseessä? :)


Kappale soi kuuluvasti 4. kauden jaksossa 12. Kohtauksessa Curro leikkii pallolla ja kuuntelee tätä biisiä. Laitan vielä linkin mukaan ja kyseinen biisi on kuultavissa noin kohdassa 4:40.

http://www.youtube.com/watch?v=hwKNhhUe-3c

Muutkin sitä ovat tuolla youtubessa kyselly, mutta kun oikein kukaan ei tiedä/ halua sanoa sitä. En lepää ennen kuin tiedän tuon laulun.
Avatar
Phtia
Paquillo
 
Viestit: 78
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 8:28
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja futurey » La Tammi 16, 2010 8:25

Mikä biisi mahtaa soida 05x05 jaksossa "Koko ajan jano", siinä kohdassa kun alkaa sataa ja Raul miettii Afría ja Santi ja Lourdes on petipuuhissa ? En kyllä muista yhtään miten toi biisi meni...
futurey
 
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Elo 24, 2009 9:34

EdellinenSeuraava

Paluu Musiikki

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa