Yleistä keskustelua Franin musiikista, levyistä ja biiseistä

Keskustele sarjan musiikista ja musiikintekijöistä

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja Fausto » Ti Elo 19, 2008 6:02

Nyt saa Anttilan levyalesta Fran Perean levyjä edullisesti.. ainakin lappeenrannan anttilassa on molemmat Franin levyt yht. 15eur.
Avatar
Fausto
Diego Serrano
 
Viestit: 1452
Liittynyt: To Elo 14, 2008 12:15
Paikkakunta: Lappeenranta

ViestiKirjoittaja it's me » Pe Elo 29, 2008 11:37

3. levy, mistä siis puhuttiin, ilmestyy (2kk vanhojen tietojen mukaan) marraskuussa :D

ja on kyl parempaa settii, kun noi edelliset :D
it's me
KvarttiDiego
 
Viestit: 4279
Liittynyt: Su Tammi 27, 2008 8:53
Paikkakunta: Huittinen

ViestiKirjoittaja na-nna » La Elo 30, 2008 9:13

Saako Franin levyjä mistään nettikaupoista? Muualta kuin Cdonista tms. :D
Pelko on pieni pimiö, jossa negatiiviset kehitetään.
na-nna
 
Viestit: 3
Liittynyt: Su Elo 10, 2008 7:39

ViestiKirjoittaja it's me » La Elo 30, 2008 10:48

na-nna kirjoitti:Saako Franin levyjä mistään nettikaupoista? Muualta kuin Cdonista tms. :D


älä tilaa cdonista, ne kusetti mua aikas pahasti :wink:

tai no voithan tilata, mut en oo varma saatko lopulta mitään :roll:
it's me
KvarttiDiego
 
Viestit: 4279
Liittynyt: Su Tammi 27, 2008 8:53
Paikkakunta: Huittinen

ViestiKirjoittaja Nasseliini » Su Elo 31, 2008 12:21

it's me kirjoitti:
na-nna kirjoitti:Saako Franin levyjä mistään nettikaupoista? Muualta kuin Cdonista tms. :D


älä tilaa cdonista, ne kusetti mua aikas pahasti :wink:

tai no voithan tilata, mut en oo varma saatko lopulta mitään :roll:


Off topic, mutta miten ne sua kusetti?? Mä oon tilannu kohta kaks vuotta levyni ja muutakin kamaa tuolta ja aina on pelannu paitsi kerran yhtä musa dvd:tä ei ollu varastossa, ni se ei sitte lopulta tullukkaa, mut ei ne siitä laskuttaneetkaan..
Avatar
Nasseliini
África Sanz
 
Viestit: 111
Liittynyt: To Elo 28, 2008 6:04

ViestiKirjoittaja MariTere » Su Elo 31, 2008 10:07

Nasseliini kirjoitti:
it's me kirjoitti:
na-nna kirjoitti:Saako Franin levyjä mistään nettikaupoista? Muualta kuin Cdonista tms. :D


älä tilaa cdonista, ne kusetti mua aikas pahasti :wink:

tai no voithan tilata, mut en oo varma saatko lopulta mitään :roll:


Off topic, mutta miten ne sua kusetti?? Mä oon tilannu kohta kaks vuotta levyni ja muutakin kamaa tuolta ja aina on pelannu paitsi kerran yhtä musa dvd:tä ei ollu varastossa, ni se ei sitte lopulta tullukkaa, mut ei ne siitä laskuttaneetkaan..


Juu, mäki tilasin LS kauden.. Luulin et ne huijas mua, ku kesti niin kauan. Mut kyl se sit tulikin 1½ viikon odottelun jälkeen. Se oli vaan ollu varastossa, sen takia kesti niin kauan :wink:
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja it's me » Su Elo 31, 2008 10:42

Nasseliini kirjoitti:
it's me kirjoitti:
na-nna kirjoitti:Saako Franin levyjä mistään nettikaupoista? Muualta kuin Cdonista tms. :D


älä tilaa cdonista, ne kusetti mua aikas pahasti :wink:

tai no voithan tilata, mut en oo varma saatko lopulta mitään :roll:


Off topic, mutta miten ne sua kusetti?? Mä oon tilannu kohta kaks vuotta levyni ja muutakin kamaa tuolta ja aina on pelannu paitsi kerran yhtä musa dvd:tä ei ollu varastossa, ni se ei sitte lopulta tullukkaa, mut ei ne siitä laskuttaneetkaan..


No, katsos, tilasin sieltä levyn. Muutaman päivän päästä tuli ilmotus, et se on postitettu ja tulee kohta. 2 päivää tosta, tuli ilmotus, ettei sitä levyy oo varastossa. Jouduin hankkiin levykaupasta, tuplasti kalliimmalla. :twisted: :x :evil: :twisted: :x
it's me
KvarttiDiego
 
Viestit: 4279
Liittynyt: Su Tammi 27, 2008 8:53
Paikkakunta: Huittinen

ViestiKirjoittaja Choni » Su Elo 31, 2008 10:50

Minkä niminen nainen laulaa Franin kanssa Dejate envolver nimisessä biisissä?
Viimeksi muokannut Choni päivämäärä Ma Syys 01, 2008 6:04, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Choni
Diego Serrano
 
Viestit: 1410
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 4:47
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja na-nna » Su Elo 31, 2008 1:27

No joo, mutta pointti oli se, että en halua tilata tuolta, sillä täytyisi maksaa joko luottokortilla tai laskulla, mutta jos laskulle tilaa, niin täytyy antaa sosiaaliturvatunnus... Ei oikein houkuta, täytyy miettiä mitä äippä tuohon sanoo.. :D EI näet oikein tykkää, jos annan henkilötunnukseni, tiä minkä takia... :)

// Tilasin juuri äsken kaksi levyä, La chica de la habitacion de al ladon ja Punto y Aparten... Postiennakolla, joten huiputus ei oikein onnistu.
Viimeksi muokannut na-nna päivämäärä Ti Joulu 30, 2008 4:57, muokattu yhteensä 1 kerran
Pelko on pieni pimiö, jossa negatiiviset kehitetään.
na-nna
 
Viestit: 3
Liittynyt: Su Elo 10, 2008 7:39

ViestiKirjoittaja Choni » Ma Syys 01, 2008 6:06

Choni kirjoitti:Minkä niminen nainen laulaa Franin kanssa Dejate envolver nimisessä biisissä?


Onko sen naislaulajan nimi Mar Godoy?

Tietäiskö joku?
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Choni
Diego Serrano
 
Viestit: 1410
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 4:47
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Lollipop- » Su Syys 14, 2008 3:30

voisiko joku lähettää mule muutamia sunta justa klanin biisejä ja fran perean? erityisesti tahtoisin sen 1 mas 1 son 7- kappaleen :) biisejä voi lähettää vaikka mesen kautta. jos olet halukas lähettämään mulle kyseisiä biisejä, niin laita yksäri tulemaan.. kerron meseni sitten siellä :) kiitos!
Kuva
Kuva
"Beauty begins the moment you decide to be yourself." - Coco Chanel
Avatar
Lollipop-
HYPERDIEGO
 
Viestit: 30773
Liittynyt: Ma Elo 04, 2008 5:03

ViestiKirjoittaja kkiljun » Pe Loka 10, 2008 10:26

Lainasin just sen franin toisen cd:n kirjastosta. Kuulostaa kyllä ihan hyvältä. Ja plussaa sekin, että fran on ite kaikkien kappaleiden tekemisessä mukana. Ensimmäisessä levyssähän ne oli kaikki jonkun muun tekemiä.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja kkiljun » Pe Loka 24, 2008 6:52

Kyllä on myönettävä, että franin kakkoslevyn kappaleet on ihan mahtavia. Varsinkin tietysti jo tutut "Punto y aparte" ja "Entonces". Tykkään myös paljon kappaleesta "Ni uno palabra mas". Tuun varmasti ostaa cd:n itelleni, kun laina-aika on loppunu.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja NHK » Ma Joulu 29, 2008 3:59

Itellä on kaikki Franin levyt. Jäi ivain vähän harmittamaan, ettei tuolla kokoelma levyllä, tai millään muulla levyllä, ollut akustisia versioita La Chica De La Habitaction De Ladosta. Myös mielestäni noitsta Mi Corazonista ja 1 + 1 son 7 olisi voinnut olla kunnon akustiset versiot, eli ei mitään muuta kun kitaralla soitettu.

Oli ihan kiva huomata, että ainakin tuo Franin Helsingin keikka oli vedetty aika samallalailla kuin mitä tuon En Concierto levy ja dvd. Samanlainen rakenne esityksessä, mikä ei tietenkään mikään ihme ollut.

Tietääkö kukaan muuten saisisiko noita Franin biisien akustisia versioita jostain? Onko niitä levytetty ollenkaan tai saako niitä jostain muualta?
Avatar
NHK
TuplaDiego
 
Viestit: 2605
Liittynyt: Ma Joulu 29, 2008 1:22
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja E_frica » Pe Tammi 02, 2009 12:14

Itseltäni löytyy Franin eka cd ja haluaisin kovasti toisenkin. Pakko sanoa, että biisien tekstit ovat ihania ja välillä tosi kauniita! Fran osaa! :D Paljon monipuolisia biisejä sillö levyllä. Varmistaisin vain vielä, että onko Fran Perea kirjoittanut sanoitukset itse? :D
... y te quiero mucho <3

Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
E_frica
Candela Blanco
 
Viestit: 177
Liittynyt: Ke Marras 05, 2008 6:22

EdellinenSeuraava

Paluu Musiikki

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa