SJK:n kokoonpano?

Keskustele sarjan musiikista ja musiikintekijöistä

Valvoja: zapoing

SJK:n kokoonpano?

ViestiKirjoittaja Fiti Martinez » Su Helmi 17, 2008 4:00

En ole pahemmin seuraillut SJK:n taivalta, joten muutama kysymys on paikallaan :)

Oliko SJK:n kokoonpano koko ajan sama ja millainen se oli?
Oliko laulavia artisteja yksi vai kaksi (Sarjassahan ainakin useampi lauloi)?
Ja jos solisteja oli enemmän, kirjoittajan oma arvio kuka oli paras jne?
Avatar
Fiti Martinez
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
 
Viestit: 150418
Liittynyt: Su Marras 25, 2007 7:34
Paikkakunta: E-Suomi

ViestiKirjoittaja Huurre » Su Helmi 17, 2008 4:21

- -
Viimeksi muokannut Huurre päivämäärä Ma Joulu 08, 2008 7:19, muokattu yhteensä 1 kerran
Huurre
Diego Serrano
 
Viestit: 1232
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 2:21

ViestiKirjoittaja ÄsJiiKoo » Ke Heinä 09, 2008 7:04

Huurre: ihan tällei ohimennen pikku vinkkejä...
Quiero Despegaria ei suinkaan laula Adrián, vaan Victor :wink:
ja Estoy p'aella... Ainakin levyn kannessa kappale on Estoy p'alla, voihan toki olla että sulle on tullu kirjotusvirhe ;p
Kuva
Kuva
Avatar
ÄsJiiKoo
Diego Serrano
 
Viestit: 1254
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2008 5:42
Paikkakunta: Mikkeli

ViestiKirjoittaja Halla » Ke Heinä 09, 2008 8:22

ÄsJiiKoo kirjoitti:Huurre: ihan tällei ohimennen pikku vinkkejä...
Quiero Despegaria ei suinkaan laula Adrián, vaan Victor :wink:
ja Estoy p'aella... Ainakin levyn kannessa kappale on Estoy p'alla, voihan toki olla että sulle on tullu kirjotusvirhe ;p


Vastaan Huurteen puolesta:

Quiero Despegarin laulaa todellakin Adrian.

Tuossa alemmassa biisissä on sattunut ajatusvirhe, eli ko. biisi on nimeltään Estoy P'alla, kuten sanoitkin.
Halla
Raúl Martínez Blanco
 
Viestit: 375
Liittynyt: La Touko 17, 2008 1:06
Paikkakunta: Vet inte

ViestiKirjoittaja ÄsJiiKoo » Ke Heinä 09, 2008 8:38

Halla: Quiero Despegarinko muka Adrián ?? Ei mun mielestä :o mis nii on sanottu ? joka paikassa ku lukee et se on Victor :?
Kuva
Kuva
Avatar
ÄsJiiKoo
Diego Serrano
 
Viestit: 1254
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2008 5:42
Paikkakunta: Mikkeli

ViestiKirjoittaja ÄsJiiKoo » Ke Heinä 09, 2008 8:39

kuulostaakii iha Victorille nyt ku kuuntelen :D
Kuva
Kuva
Avatar
ÄsJiiKoo
Diego Serrano
 
Viestit: 1254
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2008 5:42
Paikkakunta: Mikkeli

ViestiKirjoittaja Halla » To Heinä 10, 2008 1:59

ÄsJiiKoo kirjoitti:Halla: Quiero Despegarinko muka Adrián ?? Ei mun mielestä :o mis nii on sanottu ? joka paikassa ku lukee et se on Victor :?


Mm. SJK bonus levyllä sanotaan, ettei Víctorilla ole ainuttakaan soolobiisiä. Sen lisäksi ko. levyssä lukee laulajan kohdalla: Adrian. Tosin suomalaisessa D.P.M. versiossa ei käsittääkseni lue biisien kohdalla esittäjiä ollenkaan.

"Joka paikkaan" ei välttämättä kannata muutenkaan ihan sokeasti luottaa. SJK-fanisivuja tulee kuin liukuhihnalta ja niiden perustajat kirjoittelevat nettiin useimmiten oikeastaan vain mitä mieleen juolahtaa. Ei tosin kaikki, mutta kiistatta suurinosa. Olen sen itse huomannut ja parhaani mukaan yritän oikaista näitä harhaluuloja. Tässä on myös se syy, miksi liikkuu edelleen juttuja, että SJK olisi muka pystyssä - näinhän asia ei todellisuudessa ole. Toisaalta... Sehän on jokaisen oma asia, kenen sanaan luottaa ja kenen ei. Faktat on vaan faktoja.
Halla
Raúl Martínez Blanco
 
Viestit: 375
Liittynyt: La Touko 17, 2008 1:06
Paikkakunta: Vet inte

ViestiKirjoittaja ÄsJiiKoo » To Heinä 10, 2008 7:47

Halla kirjoitti:
ÄsJiiKoo kirjoitti:Halla: Quiero Despegarinko muka Adrián ?? Ei mun mielestä :o mis nii on sanottu ? joka paikassa ku lukee et se on Victor :?


Mm. SJK bonus levyllä sanotaan, ettei Víctorilla ole ainuttakaan soolobiisiä. Sen lisäksi ko. levyssä lukee laulajan kohdalla: Adrian. Tosin suomalaisessa D.P.M. versiossa ei käsittääkseni lue biisien kohdalla esittäjiä ollenkaan.

"Joka paikkaan" ei välttämättä kannata muutenkaan ihan sokeasti luottaa. SJK-fanisivuja tulee kuin liukuhihnalta ja niiden perustajat kirjoittelevat nettiin useimmiten oikeastaan vain mitä mieleen juolahtaa. Ei tosin kaikki, mutta kiistatta suurinosa. Olen sen itse huomannut ja parhaani mukaan yritän oikaista näitä harhaluuloja. Tässä on myös se syy, miksi liikkuu edelleen juttuja, että SJK olisi muka pystyssä - näinhän asia ei todellisuudessa ole. Toisaalta... Sehän on jokaisen oma asia, kenen sanaan luottaa ja kenen ei. Faktat on vaan faktoja.


Joono mä kyl uskon sua... ainaki yritän vaikken millää kyl nyt onnistu :o D.P.M.:ssä ei tosiaankaa lue niitä ketkä laulaa :? "SJK bonuslevyllä" ? Ai sillä ekalla vai ? No eiha koko biisiä oltu sillo viel tehty :o Sori oon tosi ärsyttävä, ku en haluu uskoo et sen laulaa Adrián :D[/i]
Kuva
Kuva
Avatar
ÄsJiiKoo
Diego Serrano
 
Viestit: 1254
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2008 5:42
Paikkakunta: Mikkeli

ViestiKirjoittaja Sonjuu » To Heinä 10, 2008 8:47

Mä en kyllä tosiaan usko, että Adrián laulais Quiero Despegarin!!!
Se on Víctor joka laulaa, koska mä tunnista kyllä Víctorin äänen, sillä Adriánin ääni on vähä kimeempi tai sellanen. Eli mulle on ihan sama mitä sanotte, mä oon joka tapauksessa sitä mieltä et Víctor sen laulaa! Ette näköjää tunnista Víctorin ja Adrin ääniä! Mä oon kuunnellu Quiero Despegarin moonta kertaa, ja tiedän et Víctor siinä laulaa, enkä tosiaan erehdy äänistä! :D:D
Avatar
Sonjuu
TuplaDiego
 
Viestit: 2343
Liittynyt: To Touko 08, 2008 7:47
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Natalia-Fan » To Heinä 10, 2008 10:54

Hei,Huurre ja Halla,onks tää joku vitsi? :?
Kuva
Avatar
Natalia-Fan
NataEresMiOtraVida
 
Viestit: 8529
Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 6:20
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Halla » Pe Heinä 11, 2008 1:15

SJK-FAN kirjoitti:Hei,Huurre ja Halla,onks tää joku vitsi? :?


Valitettavasti ei, vaan ihan tosiasia.
Halla
Raúl Martínez Blanco
 
Viestit: 375
Liittynyt: La Touko 17, 2008 1:06
Paikkakunta: Vet inte

ViestiKirjoittaja Natalia-Fan » Pe Heinä 11, 2008 1:33

Halla kirjoitti:
SJK-FAN kirjoitti:Hei,Huurre ja Halla,onks tää joku vitsi? :?


Valitettavasti ei, vaan ihan tosiasia.


Jaa,no,en kyllä usko että muka Adrián laulaa Quiero Despegarin.Voihan sitä toki sanoo että sen laulaa Adrián,mutta tässä laulussa soi kyllä koko ajan Víctorin ääni y punto! :wink: Ja sen sanoo maalaisjärkikin.
Kuva
Avatar
Natalia-Fan
NataEresMiOtraVida
 
Viestit: 8529
Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 6:20
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Los Serrano » Pe Heinä 11, 2008 1:36

SJK-FAN kirjoitti:
Halla kirjoitti:
SJK-FAN kirjoitti:Hei,Huurre ja Halla,onks tää joku vitsi? :?


Valitettavasti ei, vaan ihan tosiasia.


Jaa,no,en kyllä usko että muka Adrián laulaa Quiero Despegarin.Voihan sitä toki sanoo että sen laulaa Adrián,mutta tässä laulussa soi kyllä koko ajan Víctorin ääni y punto! :wink: Ja sen sanoo maalaisjärkikin.


Miksi et usko jos se lukee siinä bonuslevylläkin?
Kuva
Avatar
Los Serrano
Diego Serrano
 
Viestit: 1319
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 4:16

ViestiKirjoittaja toomuchwine » Pe Heinä 11, 2008 1:45

Sonjuu kirjoitti:Ette näköjää tunnista Víctorin ja Adrin ääniä!

terveisiä hallalta:
ei ole kyse siitä, etteikö tunnistettaisi, vaan faktasta.
kuten sanottu, jokainen uskokoon ketä haluaa, vaikka ei tämä ole uskon asia.
Kuva
Avatar
toomuchwine
Marcos Serrano
 
Viestit: 643
Liittynyt: To Kesä 19, 2008 4:25
Paikkakunta: donde todo esta bien..

ViestiKirjoittaja René » Pe Heinä 11, 2008 2:16

Mä oon sillä puolella, että Adrian laulaa sen ^^ Jos on kerran todisteita Bonus levyllä nii mitä siitä rupee väitteleen... Mutta vaikenen... 8)
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

Seuraava

Paluu Musiikki

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa