Guille<3 kirjoitti:Tietääkö kukaan onko Natuy ja Kio vielä yhdessä?((:

Natalia-Fan kirjoitti:Uutisista löydät uusimman jutun, sen perusteella ja kahden aikasemman lehtikuvien perusteella, luulisin että yhdessä on.

tsikiita kirjoitti:Juuh. Mulle ainaki tullu lehtijuttujen perusteela semmonen kuva et ne olis tosiaan yhdessä. <3

niña kirjoitti:Natalia oli sanonut kai El Mundon haastattelussa, että eivät he ole olleet ikinä yhessä, vaan ovat vain kavereita. Ja Victor oli myös sanonut näin, että.. Mut voihan olla, että he vaan sanoivat niin, koska eivät halua sitä julkisuuteen.
René kirjoitti:niña kirjoitti:Natalia oli sanonut kai El Mundon haastattelussa, että eivät he ole olleet ikinä yhessä, vaan ovat vain kavereita. Ja Victor oli myös sanonut näin, että.. Mut voihan olla, että he vaan sanoivat niin, koska eivät halua sitä julkisuuteen.
Mä kallistun tän kannalle

Natalia-Fan kirjoitti:Ikävä tuottaa pettymys, mutta kyllä he seurustelevat ihan oikeasti. (: Ei tarvii uskoo tietenkään, mutta itse tiedän 99,9% varmasti tän asian.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa