jiida kirjoitti:no ihan sama mulle mitä te uskotte mulle riittää että näin sen, sain sen nimmarin. Nytmä kyllä lähen pois täältä, tylsä paikka. Jätän serrano perhe faniuteni vaan tvn ääree(:
No se on hyvä..
katte kirjoitti:Mä luulen että tuo on otettu jostain muualta kuin Suomesta... Liikkuihan siitä irc-galleriassakin huhu että Naty tulee Suomeen.

Antti kirjoitti:Noora81, olet nopeempi, olisin laittanu kans tuon seiskan jutun nettiin, onkohan se totta?toivottavasti olis, olis ollu kiva nahä Natalia Suomessa....
noora81 kirjoitti:Antti kirjoitti:Noora81, olet nopeempi, olisin laittanu kans tuon seiskan jutun nettiin, onkohan se totta?toivottavasti olis, olis ollu kiva nahä Natalia Suomessa....
Itse en usko tuohon, mutta onhan se toki mahdollista. Olisin vakuuttuneempi jos kuva olisi löytynyt jostain luotettavammasta lehdestä.
jiida kirjoitti:no ihan sama mulle mitä te uskotte mulle riittää että näin sen, sain sen nimmarin. Nytmä kyllä lähen pois täältä, tylsä paikka. Jätän serrano perhe faniuteni vaan tvn ääree(:
it's me kirjoitti:ne on semmosia epäilijöitä joita vois rankaista
RealMadrid kirjoitti:it's me kirjoitti:ne on semmosia epäilijöitä joita vois rankaista
^^??...
Usko mihin uskot, mutta itse en usko ennen kun näen kuvan.
Mutta onhan täällä porukkaa joka uskoi sen Wikipedian "helsingin kamppiin" -kusetuksen, niin kyllä "jopa sinun" voisin tuonkin uskoa nielevän.
it's me kirjoitti:RealMadrid kirjoitti:it's me kirjoitti:ne on semmosia epäilijöitä joita vois rankaista
^^??...
Usko mihin uskot, mutta itse en usko ennen kun näen kuvan.
Mutta onhan täällä porukkaa joka uskoi sen Wikipedian "helsingin kamppiin" -kusetuksen, niin kyllä "jopa sinun" voisin tuonkin uskoa nielevän.
KUULES NYT, ON OK, ET SANOT, ET SÄ JA PAHVI JA PARI MUUTA ETTE USKO TOHON JUTTUUN, MUTTA JOS HAUKUTTE FOORUMIN KÄYTTÄJÄÄ PELLEKSI, JA AIHEUTATTE HÄNEN POISLÄHTÖNSÄ, SILLOIN OLETTE ANSAINNEET RANGAISTUKSEN(JOTA MINÄ EN IKÄVÄ KYLLÄ ANTAA)
TUON KOMMENTTISI TULKITSEN VITTUILUKSI, JA SANON VAANM, ET EN TODELLAKAAN USKONUT SIIHEN KAMPPI JUTTUUN
TÄÄLLÄ SAA OLLA ERI MIELTÄ, MUTTA TOISIA EI SAA HAUKKUA PELLEIKSI!!!!!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa