Pepa Aniorte

Keskustele sarjan näyttelijöistä

Valvoja: zapoing

Pepa Aniorte

ViestiKirjoittaja Choni » Su Touko 17, 2009 8:13

Kuva

Pepa Aniorte oikealta nimeltään Josefina Aniorte on syntynyt 6. syyskuuta 1973 Orihuelassa, Espanjassa. Pepa muutti Murciaan ollessaan 4-vuotias.

Pepa on 168cm pitkä. Hänen lempinais näyttelijänsä on Bette Davis ja lempimies näyttelijänsä on Anthony Hopkins. Hänen lempilaulajansa on Miguel Bosé ja hänen lempielokuvansa on Baby Jane.

Pepa ei ole koskaan käynyt Suomessa, mutta haluaisi kyllä joskus tulla käymään täällä :wink: .

Pepa liittyi laulajaksi bändiin nimeltä cuadrilla latina ollessaan 18-vuotias. bändi soitti latino musiikkia ja kiersi ympäri Espanjaa. Hän oli bändissä 7- vuotta.

sen jälkeen jälkeen hän rupesi opiskelemaan Arte dramatico de Murciassa näyttelijäksi.

Pepa on näytellyt paljon teatterissa. Hän on näytellyt myös monissa Espanjalaisissa elokuvissa ja parissa tv-sarjassa pieniä rooleja.

Pepa sai Chonin roolin Serranosta vuonna 2005 ja näytteli Serranossa vuoteen 2008 saakka.

Heti Serranon jälkeen Pepa alkoi näyttelemään uudessa tv- sarjassa nimeltä Aguila roja. Aguilasta on tähän mennessä kuvattu 13 jaksoa, joista 12 on näytetty jo Espanjan tvssä ja viimeinen jakso näytetään seuraavan viikon torstaina.

Aguilan jälkeen Pepa on näytellyt teatterissa . Teatteri esityksen nimi on Baile solo parejas , ja se on saanut hyvät arvostelut ja varsinkin Pepan näyttelijätyötä on kehuttu paljon .

Tällä hetkellä Pepa on kuvaamassa toista tuotantokautta Aguila rojaan. Kuvaukset alkoivat huhtikuun lopussa.

----------------------------------------------------------------------------------

Keskustelua Pepasta!!
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Choni
Diego Serrano
 
Viestit: 1410
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 4:47
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Choni » Ti Touko 19, 2009 2:07

Mitä mieltä olette Pepasta? Onko hän teidän mielestänne hyvä näyttelijä?laulaja? Mitä mieltä olette hänen murteestaan?
Tota murre juttua ei kyllä välttämättä huomaa, jos ei espanjaa puhu. Espanjalaisilla foorumeilla sitä on aika paljon kritisoitu. Chonille se sopi hyvin, kun Chonihan oli asunut Murciassa , mutta Pepan roolille Aguila rojassa, se ei kuulemma sovi ollenkaan. Pepa on kyllä ylpeä murteestaan, vaikka sitä kuinka paljon kritisoitaisiin!!


Pepa on lempinäyttelijäni, koska mielestäni hän osaa eläytyä rooleihinsa hyvin ja hän osaa oikeasti näytellä. Monet Pepan vastanäyttelijätkin ovat sanoneet että Pepan kanssa on todella helppo näytellä, koska hän on niin hyvä näyttelemään.

Pepa on myös idolini ,koska haluan itsekkin näyttelijäksi ja Pepalla on mennyt näyttelijän ura alussa todella huonosti ja sillon häneltä loppui rahatkin kun ei ollut töitä. Sillon kaikki on vaan käskenyt häntä lopettamaa näyttelijän työt ja hankkimaan itselleen muita töitä. Mutta silti Pepa on jatkanut unelmansa toteuttamista ja sitten häntä lopulta onnisti ja sai roolin Serranosta ja sen jälkeen hän on saanut hyvin rooleja.

Mielestäni Pepa vaikuttaa todella mukavalta ja kivalta.

Niin ja mä oon Pepan idoli kanssa! :lol: , niin se ainakin mulle sanoi kun sanoin sille että se on mun idoli. haha :lol:

Edit. korjasin kirjoitusvirheen
Viimeksi muokannut Choni päivämäärä Ti Touko 19, 2009 8:41, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Choni
Diego Serrano
 
Viestit: 1410
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 4:47
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja tsikiita » Ti Touko 19, 2009 7:46

Choni kirjoitti: Pepa on kyllä ylpeä murteestaan, vaikka sitä kuinka paljon kritisoitaisiin!!

Pepa on lempinäyttelijäni, koska mielestäni hän osaa eläytyä rooleihinsa hyvin ja hän osaa oikeasti näytellä. Monet Pepan vastanäyttelijätkin ovat sanoneet että Pepan kanssa on todella helppo näytellä, koska hän on niin hyvä näyttelemään.

Pepa on myös idolini ,koska haluan itsekkin näyttelijäksi ja Pepalla on mennyt näyttelijän ura alussa todella huonosti ja sillon häneltä loppui rahatkin kun ei ollut töitä. Sillon kaikki on vaan käskenyt häntä lopettamaa näyttelijän työt ja hankkimaan itselleen muita töitä. Mutta silti Pepa on jatkanut unelmansa toteuttamista ja sitten häntä lopulta onnisti ja sai roolin Serranosta ja sen jälkeen hän on saanut hyvin rooleja.

Mielestäni Pepa vaikuttaa todella mukavalta ja kivalta.


Kauniisti ja hyvin kirjoitettu. Minä sanoisin samat sanat. Pepa on aivan mahtava. Osaa eläytyä rooliinsa ja on hyvä näyttelijä. Enpä oikein voi muuta kommentoida tuohon kirjoitukseseesi. Olen täysin samaa mieltä. Pepa on kyllä hyvä idoli <3
Kuva
Kuva
Avatar
tsikiita
TuplaDiego
 
Viestit: 2086
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2009 2:43

ViestiKirjoittaja kkiljun » To Touko 21, 2009 8:09

Hyvä näyttelijä on vaikka choni ei lempihahmoihin kuulu. Murre ei ainakaan mua yhtään häiritse.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja tsikiita » Pe Touko 22, 2009 4:00

Joo ei muakaan se murre häiritse ollenkaan. Mun mielestä Chonin puhetta on kiva kuunnella. Siinä on se murre ja jokin ihan oma sointu. :D
Kuva
Kuva
Avatar
tsikiita
TuplaDiego
 
Viestit: 2086
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2009 2:43

ViestiKirjoittaja René » Pe Touko 22, 2009 6:17

Todella hyvä näyttelijä!
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja tsikiita » Pe Touko 22, 2009 8:13

Onkos täällä paljonkin Pepa-faneja?? Täällä ainakin yksi ilmoittautuupi. <3
Kuva
Kuva
Avatar
tsikiita
TuplaDiego
 
Viestit: 2086
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2009 2:43

ViestiKirjoittaja Choni » Pe Touko 22, 2009 9:29

tsikiita kirjoitti:Onkos täällä paljonkin Pepa-faneja?? Täällä ainakin yksi ilmoittautuupi. <3


ja täällä toinen :wink: :D
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Choni
Diego Serrano
 
Viestit: 1410
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 4:47
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja tyttö_vaan » La Touko 23, 2009 8:20

Jep Choni kuuluu mun lempihahmoihin kanssa. :) Osaa kyllä näytellä ja eläytyä rooliinsa ainakin Serranon perheessä. Kaunis ja murre plussaa. Btw Choni - missä oot Pepan kanssa ollu yhteydessä? Käsitinkö väärin :o
Avatar
tyttö_vaan
Paquillo
 
Viestit: 68
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 10:14

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » La Touko 23, 2009 10:01

Hyvä esittely Pepasta ja kiitos siitä.
Choni ei kuulu Serranon perheessä lempihahmojan kaartiin, mutta ei mua ainakaan sen murre häiritse. Varsin hauska hahmo ja sopii hyvin Fitin siskoksi. Haluaisin kyllä nähdä Pepaa muissakin rooleissa ja muissakin sarjoissa.
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja tsikiita » La Touko 23, 2009 5:53

Joo, olis kyllä ihan kiva nähdä muissakin rooleissa mutta en tiedä sitten että osaisinko mä ajatella sitä eri hahmona kuin Chonina. Ja niin, en olekaan kiittänyt tästä hyvästä esittelystä. Kiitos siis siitä! :D
Kuva
Kuva
Avatar
tsikiita
TuplaDiego
 
Viestit: 2086
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2009 2:43

ViestiKirjoittaja Choni » La Touko 23, 2009 8:29

tyttö_vaan kirjoitti:Jep Choni kuuluu mun lempihahmoihin kanssa. :) Osaa kyllä näytellä ja eläytyä rooliinsa ainakin Serranon perheessä. Kaunis ja murre plussaa. Btw Choni - missä oot Pepan kanssa ollu yhteydessä? Käsitinkö väärin :o


Et käsittänyt väärin :wink: Pepa oli joskus kuukausi sitten semmosessa jutussa että sille sai lähetellä kysymyksiä ja sillon kysyin siltä kaikkee ja kerroin että se on mun idoli ja että oon tehnyt sille fani sivun ja kaikkee tommosta:)
ja se vastas kaikkiin mun kysymyksiin (paitsi kahteen kysymykseen jotka kysyin englanniksi ,niin ei taida osata englantia)
ja se sanoi että arvostaa paljon sitä että oon tehnyt sille fani sivut ja sitä että se on mun idoli ja kaikkea tommosta :D Oon vielläkin ihan innossaan tosta että se vastas mulle!!! :D

Edit. Niin ja se lupas käydä sillä mun tekemällä fani sivulla!!!jee!! :D
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Choni
Diego Serrano
 
Viestit: 1410
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 4:47
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja tsikiita » Su Touko 24, 2009 8:59

Wautsi Wauuu!!! Vähänkö mäkin haluasin jutella Pepan kanssa.. Tosin ehkä espanjan taitoni ei ainakaan vielä siihen riittäisi. Sulla on kyllä tosi hienot ne fanisivut joten Pepakin varmasti pitää niistä :)
Oletteko muuten huomanneet yhdessä serrano jaksossa, että Pepalla on siinä pieni sivurooli ennenkuin hänestä tuli Choni. Hän esittää lipunmyyjää siinä kun Joan manuel ostaa niitä bussilippuja Marcosille ja muulle polttariporukalle mahdollisimman kauas estääkseen Evan ja Marcosin häät. Kuka muistaa? http://www.youtube.com/watch?v=x1hEwS-_ ... re=related taisi olla tuo linkki ja sieltä kohta 0:30.
Kuva
Kuva
Avatar
tsikiita
TuplaDiego
 
Viestit: 2086
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2009 2:43

ViestiKirjoittaja Choni » Su Touko 24, 2009 9:56

joo oon huomannut kanssa ton että Pepa oli siinä yhdessä jaksossa lipun myyjänä :)

Oon katsonut sitä Pepan uutta sarjaa ja siinä alussa Pepan hahmo oli ihan erilainen kuin Choni, mutta nyt oon huomannut että pepan hahmo on muuttunut ihan Choniksi! Alussa se oli koko ajan ihan vakava ja kaikkee tommosta, mutta nyt se on muuttunut ihan Choniksi! Kun Jose Luisin näyttelijäkin näyttelee tossa sarjassa niin ainakin sillon kun ne näyttelee kaksin niin ne on ihan kuin Jose Luis ja Choni ja ne vaan läpsii toisiaan koko ajan niin kuin Serranossakin! :lol: Ootan aina noita kohtauksia missä ne on kaksin kun ne on niin hauskoja yhdessä :lol: (on ne yksinkin hauskoja, mutta kaksin ovat silti vielläkin hauskempia)

Tossa Pepan uudessa sarjassa on muuten sama käsikirjoittaja kuin Serranossakin.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Choni
Diego Serrano
 
Viestit: 1410
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 4:47
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja tsikiita » Ma Touko 25, 2009 6:04

Choni kirjoitti:joo oon huomannut kanssa ton että Pepa oli siinä yhdessä jaksossa lipun myyjänä :)

Oon katsonut sitä Pepan uutta sarjaa ja siinä alussa Pepan hahmo oli ihan erilainen kuin Choni, mutta nyt oon huomannut että pepan hahmo on muuttunut ihan Choniksi! Alussa se oli koko ajan ihan vakava ja kaikkee tommosta, mutta nyt se on muuttunut ihan Choniksi! Kun Jose Luisin näyttelijäkin näyttelee tossa sarjassa niin ainakin sillon kun ne näyttelee kaksin niin ne on ihan kuin Jose Luis ja Choni ja ne vaan läpsii toisiaan koko ajan niin kuin Serranossakin! :lol: Ootan aina noita kohtauksia missä ne on kaksin kun ne on niin hauskoja yhdessä :lol: (on ne yksinkin hauskoja, mutta kaksin ovat silti vielläkin hauskempia)

Tossa Pepan uudessa sarjassa on muuten sama käsikirjoittaja kuin Serranossakin.



Kuulostaa hyvältä tuo sarja, mikähän sen nimi mahtaa olla? Voisi olla kiva seurata itsekin sitä. :lol: :lol:
Kuva
Kuva
Avatar
tsikiita
TuplaDiego
 
Viestit: 2086
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2009 2:43

Seuraava

Paluu Näyttelijät

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron