Tietoa Groqui näytteliästä..

Keskustele sarjan näyttelijöistä

Valvoja: zapoing

Tietoa Groqui näytteliästä..

ViestiKirjoittaja Groqui » To Syys 23, 2010 8:50

Kaikki tieto Hyödyllinen.. Minua kiinnostaa kyseinen henkilö paljon, mutta hänestä ei löydy tietoa paljoa eikä mitään haastatteluita tai edes kuvia mistään.
Groqui
 

Re: Tietoa Groqui näytteliästä..

ViestiKirjoittaja Fiti Martinez » To Syys 23, 2010 10:46

Groqui kirjoitti:Kaikki tieto Hyödyllinen.. Minua kiinnostaa kyseinen henkilö paljon, mutta hänestä ei löydy tietoa paljoa eikä mitään haastatteluita tai edes kuvia mistään.


Tarkennatko sen verran, että haluatko tietoja Grogui -henkilöhahmosta, Grogui -henkilöhahmon näyttelijästä vai kummastakin?
Kuva
Kuva
Kuva
Mayormente soy un administrador de Campo! (-: 8-) [mustatlasit] [perushymy] [alkupFM]
Avatar
Fiti Martinez
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
 
Viestit: 150443
Liittynyt: Su Marras 25, 2007 7:34
Paikkakunta: E-Suomi

Re: Tietoa Groqui näytteliästä..

ViestiKirjoittaja Groqui » Pe Syys 24, 2010 3:24

Fiti Martinez kirjoitti:
Groqui kirjoitti:Kaikki tieto Hyödyllinen.. Minua kiinnostaa kyseinen henkilö paljon, mutta hänestä ei löydy tietoa paljoa eikä mitään haastatteluita tai edes kuvia mistään.


Tarkennatko sen verran, että haluatko tietoja Grogui -henkilöhahmosta, Grogui -henkilöhahmon näyttelijästä vai kummastakin?


Haluaisin tietoa Groqui näytteliästä, en tiedä muuta kuin hänen nimensä en muuta kyseisestä henkilöstä.. Groqui hahmon tunnen erittäin hyvin yksi lempihahmoista serrannon perheessä, vaikka rooli on pieni..
Groqui
 

Re: Tietoa Groqui näytteliästä..

ViestiKirjoittaja Fiti Martinez » Pe Syys 24, 2010 8:23

Groqui kirjoitti:
Fiti Martinez kirjoitti:
Groqui kirjoitti:Kaikki tieto Hyödyllinen.. Minua kiinnostaa kyseinen henkilö paljon, mutta hänestä ei löydy tietoa paljoa eikä mitään haastatteluita tai edes kuvia mistään.


Tarkennatko sen verran, että haluatko tietoja Grogui -henkilöhahmosta, Grogui -henkilöhahmon näyttelijästä vai kummastakin?


Haluaisin tietoa Groqui näytteliästä, en tiedä muuta kuin hänen nimensä en muuta kyseisestä henkilöstä.. Groqui hahmon tunnen erittäin hyvin yksi lempihahmoista serrannon perheessä, vaikka rooli on pieni..


Kiitos tiedosta. Keskustelu aiheesta jatkukoon!
Kuva
Kuva
Kuva
Mayormente soy un administrador de Campo! (-: 8-) [mustatlasit] [perushymy] [alkupFM]
Avatar
Fiti Martinez
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
 
Viestit: 150443
Liittynyt: Su Marras 25, 2007 7:34
Paikkakunta: E-Suomi

ViestiKirjoittaja zapoing » To Helmi 17, 2011 5:16

oon koittanu joskus ettii mut en oo oikein löytäny
Kuva
Kuva
Avatar
zapoing
Moderaattori I (va)
 
Viestit: 116207
Liittynyt: La Tammi 15, 2011 10:31

ViestiKirjoittaja Fermin » La Helmi 19, 2011 5:58

Näin varmasti joskus täällä foorumilla ihan jotai keskustelua hahmosta/näyttelijästä. Ilmoittelen jos löydän. Näyttelijästä osaan sanoa vain, että hänen nimensä on Pablo Jiménez.
I ate his liver with some fava beans and nice Chianti
Fermin
Queen Hysteria
 
Viestit: 7802
Liittynyt: La Tammi 15, 2011 1:45


Paluu Näyttelijät

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron