Suosikki näyttelijäsi?

Keskustele sarjan näyttelijöistä

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja stgnikki » La Helmi 16, 2008 10:38

Lahjakkain taitaa kyllä olla Veronica Sanchez (Eva), jonka jälkeen sanoisin Jesus Bonilla (Santiago), Antonio Molero (Fiti), Alejo Sauras (Raul), Antonio Resines (Diego), Alexandra Jimenez (Africa) jne....yhteenverona sanottakoon että ykkösenä Vero ihan sen takia jossa Marcos vihdoin paljasti Evalle rakastavansa tätä->se tapa jolla Eva reagoi tuli niin sydämestä( se repi,raapi, paljasti niin täydellisesti sydämensä että oksat pois), ja kaikki muut päänäyttelijät ovat todella hyviä kakkosia.
stgnikki
KvinttiDiego
 
Viestit: 5144
Liittynyt: La Tammi 19, 2008 9:20

ViestiKirjoittaja Fiti Martinez » La Helmi 16, 2008 10:42

Niin, eikös Veronica Sanchez ole tällä haavaa yksi menestyneimpiä naisnäyttelijöitä Espanjassa?
Avatar
Fiti Martinez
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
 
Viestit: 150419
Liittynyt: Su Marras 25, 2007 7:34
Paikkakunta: E-Suomi

ViestiKirjoittaja stgnikki » Su Helmi 17, 2008 11:15

katoppa..oonpa ollut hauska ja ihan vahingossa vielä :lol: ..toi"yhteenverona" :lol:
stgnikki
KvinttiDiego
 
Viestit: 5144
Liittynyt: La Tammi 19, 2008 9:20

ViestiKirjoittaja S-T » Su Helmi 17, 2008 12:38

Hahahah.. Jätkä on iha fakiiri :P
JUMALA ARMAHTAA, PALSTAMESTARI EI!!!
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
S-T
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
 
Viestit: 289102
Liittynyt: La Joulu 08, 2007 3:56

ViestiKirjoittaja stgnikki » Su Helmi 17, 2008 1:28

Fiti Martinez kirjoitti:Niin, eikös Veronica Sanchez ole tällä haavaa yksi menestyneimpiä naisnäyttelijöitä Espanjassa?


ilmeisesti on, mutta toi "suoritus" kyseisessä kohtauksessa on niin Oscarin arvoinen että...voisin puhua siitä loputtomiin., ei loppuisi adjektiivit kesken... :)
stgnikki
KvinttiDiego
 
Viestit: 5144
Liittynyt: La Tammi 19, 2008 9:20

ViestiKirjoittaja Sari » Ti Helmi 26, 2008 12:23

Voi vitsi! Nyt mun teke hirveesti mieli nähdä tuo Hipnos. :)
Niin ja tosiaan, en osaa sanoa kuka on paras, koska mielestäni kaikki ovat todella hyviä (:
Kuva
Guille & Teté <3<3
Avatar
Sari
Paquillo
 
Viestit: 66
Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 10:37

ViestiKirjoittaja it's me » La Maalis 01, 2008 9:34

mun suosikit on Fran Perea :D ja Alexandra Jiménez :D :P

Fran ei oo näyttelijänä mikään hirveen hyvä, mut laulajana se on tosi hyvä 8) mä kyl odotan aika paljon sitä uutta levyä koska mä pidän enemmän sen "omasta" tyylistä(siis ei Marcos-roolista jos tajuutte mitä tarkotan)

Alexandra on aika hyvä näytteleen Afrii, mut en tiiä ees mitä muita rooleja sil on ollu :( .
it's me
KvarttiDiego
 
Viestit: 4279
Liittynyt: Su Tammi 27, 2008 8:53
Paikkakunta: Huittinen

ViestiKirjoittaja S-T » La Maalis 01, 2008 9:37

it´s me kirjoitti:...mä kyl odotan aika paljon sitä uutta levyä koska mä pidän enemmän sen "omasta" tyylistä(siis ei Marcos-roolista jos tajuutte mitä tarkotan)

Alexandra on aika hyvä näytteleen Afrii, mut en tiiä ees mitä muita rooleja sil on ollu :( .


Koskas Franilta on tulossa uus lätty? Millanen se on?

Voisit kysyy tuolta Huurteen palstalta tosta Alexandrasta, kyllä se kaivaa tiedot esiin :P
JUMALA ARMAHTAA, PALSTAMESTARI EI!!!
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
S-T
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
 
Viestit: 289102
Liittynyt: La Joulu 08, 2007 3:56

ViestiKirjoittaja it's me » La Maalis 01, 2008 9:48

sillonku Fran oli Suomessa se kerto Aamu-tv:n haastattelus et se alkaa tekeen uutta entisiä hieman rockimpaa levyä tammikuussa(se on siis jo tekeillä) ja et se ilmestyy joskus loppuvuonna :) , tarkkaa päivää ei oo viel päätetty 8)
it's me
KvarttiDiego
 
Viestit: 4279
Liittynyt: Su Tammi 27, 2008 8:53
Paikkakunta: Huittinen

ViestiKirjoittaja Serr » Su Huhti 20, 2008 11:33

Paras näyttelijä on ehdottomasti Alexandra Jiménez. Mutta kaikki Serranossa olevat näyttelijät ovat monen monta kertaa parempia, kuin Suomessa esim. Salkkareissa näyttelevät peruskaurapuuronäyttelijät.

Espanjassa tuntuvat osaavan eläytyä jotenkin paremmin rooleihinsa. Varsinkin Santin näyttelijä, kun se räyhää ja riehuu.
Avatar
Serr
Marcos Serrano
 
Viestit: 654
Liittynyt: Su Huhti 20, 2008 10:50

ViestiKirjoittaja Natalia-Fan » Ma Huhti 28, 2008 12:16

Mun mielestä ehdottomasti paras on Adrián Rodríguez! (DVD),mulla ei tähän mitään "ihmeellisiä" perusteluja oo...mun mielestä Adrián näyttelee roolinsa hyvin,vaikka ei ihan päähenkilö/hahmo ookkaan.8)
Kuva
Avatar
Natalia-Fan
NataEresMiOtraVida
 
Viestit: 8529
Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 6:20
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja kkiljun » Ma Huhti 28, 2008 6:16

Mun mielest myös vero onparas kaikista. Belen(Lucia) on kyllä aika hyvä myös, varsinkin elokuvassa "Mar adentro", josta sai Goya-patsaansa. Elokuva on muutenkin loistava.

stgnikki kirjoitti:Lahjakkain taitaa kyllä olla Veronica Sanchez (Eva), jonka jälkeen sanoisin Jesus Bonilla (Santiago), Antonio Molero (Fiti), Alejo Sauras (Raul), Antonio Resines (Diego), Alexandra Jimenez (Africa) jne....yhteenverona sanottakoon että ykkösenä Vero ihan sen takia jossa Marcos vihdoin paljasti Evalle rakastavansa tätä->se tapa jolla Eva reagoi tuli niin sydämestä( se repi,raapi, paljasti niin täydellisesti sydämensä että oksat pois), ja kaikki muut päänäyttelijät ovat todella hyviä kakkosia.


Tarkoitatko sä sitä kohtaa jakson 33 lopussa vai jaksoa 25?
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » To Touko 01, 2008 10:53

Serranossa on yllättävän paljon hyviä näyttelijöitä, kun vertaa johonkin salkkareihin, missä ehkä ne vanhat salkkaritveteraanit ovat ihan ok näyttelijöitä, niihin kuuluu Ismo, Seppo + Lasse on aika kovis ja nää muut vähemmänkin vanhemmat näyttelijät. Ne uudet teinit kuten Oona ja Sofia on aika inhottavia, Sallasta puhumattakaan. En tiedä seuraatteko salkkareita, mut ite katson periaatteessa siksi, koska siinä joskus on jotain hauskoja kohtauksia Ismolta ja muilta, mitä ei voi missata :D.

Serranossa tosiaan hyviä näyttelijöitä kaikki: Diego, Santiago, Fiti, Eva, Marcos, Tete, Lucia blaa blaa vois melkein luetella kaikki tähän listaan :D.

Jos puhutaan sitten näistä ihan maailmalla tunnetuista näyttelijöistä, niin kyllä sinne menee arnold schwarzenegger ihan helposti ja toiseksi jackie chan, tossa ainakin kaks ihan loistavaa näyttelijää.
Avatar
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_
 
Viestit: 9052
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 2:41
Paikkakunta: L A H T I

ViestiKirjoittaja Phtia » Ke Touko 28, 2008 11:20

Ite en osaa sanoa noista näyttelijän lahjoista mitään, mutta pidän kovasti Diegosta, Fitistä ja Santista.

Diego hieman vanhanaikaisena on semmonen lupsakka hölmö, josta vaan pitää. Diego on vähän hassu niitten insestijuttujen kanssa, mutta kuitenkin hyvätahtoinen.

Fiti taas sytyttää muita toimimaan ja on se henkilö, joka sanoo tyyliin, että c´mon nyt mennään. Lisäksi Fiti keksii aina jotain ihme juttuja ja ehkäpä kuvittelee olevansa "kovempi jätkä" kuin oikeasti on. Esimerkkinä tulee mieleen jakso (21.) meluavista naapureista, jossa Fiti kertoo, kuinka tiikerin silmä -katse pelottaa vastustajaa tappelussa. Ja kun Fiti sitä sitten käyttää, niin tää naapuri vaan naureskelee Fitin mulkoilulle :D Aivan loistava!

Santi on alusta asti ollut mun suosikkeja, ehkä jopa mun lempi hahmo. Jostain syystä mua vaan naurattaa Santin jatkuvat räyhäämiset ja riehumiset. Santissa on jotain niin peri suomalaisen äijän luonnetta (semmonen tietynlainen jääräpäisyys), kun mikään ei tunnu onnistuvan ja epäonnistumista seuraa huuto, raivo ja tavaroiden paiskominen. :lol:

Tämä kolmikko muodostaa minusta niin hyvän kokonaisuuden, että huhhuh! Oikeastaan näiden henkilöiden takia jäin sarjaan koukkuun. Toki muutkin hahmot ovat tosi hyviä, mutta Diegon, Fitin ja Santin huumori iskee muhun parhaiten.
Avatar
Phtia
Paquillo
 
Viestit: 78
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 8:28
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Phtia » Ke Touko 28, 2008 11:27

Sen verran pitääkin mainita, että huomasin kirjoittaneeni vähän väärään ketjuun. Huomasin, että tuolla on erikseen ketju sarjan roolihahmoista. Noh liittyihän tää nyt jonkin verran ketjun aiheeseen, vaikka hieman vierestä kirjoitinkin.

En tiedä onnistuuko, mutta voihan modet vaikka siirtää ton mun aikasemman viestin noista hahmoista oikeeseen ketjuun.

Kiitos ja anteeksi! :D
Avatar
Phtia
Paquillo
 
Viestit: 78
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 8:28
Paikkakunta: Helsinki

EdellinenSeuraava

Paluu Näyttelijät

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa