Mikä tekee Natalia Sanchezista niin suositun?

Keskustele sarjan näyttelijöistä

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » Ti Kesä 17, 2008 4:07

Ulkonäkö, olemus ja mielestäni hyvät näyttelijäntaidot :)
Moro Moro
Avatar
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_
 
Viestit: 9052
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 2:41
Paikkakunta: L A H T I

ViestiKirjoittaja noora81 » Ti Kesä 17, 2008 4:25

Kaunis tyttö, joka on sekä näyttelijänä että laulajana hyvin lahjakas.
noora81
Guillermo Serrano
 
Viestit: 481
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 12:32

ViestiKirjoittaja JJL » Ti Kesä 17, 2008 4:27

Kaunis tyttö, ja hyvä lauluääni.
Avatar
JJL
HYPERDIEGO
 
Viestit: 30294
Liittynyt: Su Kesä 01, 2008 12:38

Re: Mikä tekee Natalia Sanchezista niin suositun?

ViestiKirjoittaja NataliaSánchez » La Heinä 12, 2008 9:36

Natalia on niin kaunis ja loistava näyttelijä:)
NataliaSánchez
 
Viestit: 13
Liittynyt: La Heinä 12, 2008 8:54

ViestiKirjoittaja Álex » Ma Heinä 14, 2008 10:24

MariTere kirjoitti:
Tété & Guille kirjoitti:Naty on hyvä näyttelijä, Laulaja, ja kaikki mitä hän tekee, näyttää hyvältä. Hän on myös kaunis, ja Aurinkoinen. :wink: Sarjan alussa Natalia oli vielä kovin "pieni", ja samaistun yleensä suunnilleen samanikäisiin näyttelijöihin. Oikeastihan Naty on vanhempi, mutta suomihan on "vähän" jäljessä.


Sama juttu täällä.
Natyn ääni ja sama ikä tuo kaiken ilon :wink:

Veronicakaan ei ole huono mutta ei mun makuun


Outoa, mä taas aina tykkään enemmän vanhemmista ku mitä ite oon :) Siks nää Teté, Guille ja Curro porukoineenkaa ei iske läheskään samalla lailla ku Marcosin ja Evan ikäluokan jutut.
Kuva
Avatar
Álex
Santiago Serrano
 
Viestit: 854
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 12:32
Paikkakunta: Espoo

ViestiKirjoittaja katte » Ti Heinä 15, 2008 11:27

Álex kirjoitti:
MariTere kirjoitti:
Tété & Guille kirjoitti:Naty on hyvä näyttelijä, Laulaja, ja kaikki mitä hän tekee, näyttää hyvältä. Hän on myös kaunis, ja Aurinkoinen. :wink: Sarjan alussa Natalia oli vielä kovin "pieni", ja samaistun yleensä suunnilleen samanikäisiin näyttelijöihin. Oikeastihan Naty on vanhempi, mutta suomihan on "vähän" jäljessä.


Sama juttu täällä.
Natyn ääni ja sama ikä tuo kaiken ilon :wink:

Veronicakaan ei ole huono mutta ei mun makuun


Outoa, mä taas aina tykkään enemmän vanhemmista ku mitä ite oon :) Siks nää Teté, Guille ja Curro porukoineenkaa ei iske läheskään samalla lailla ku Marcosin ja Evan ikäluokan jutut.

Mulla aikalailla sama juttu, enkä oikein tajua tätä Naty-vimmaa mutta minkäs sille voin jos toiset tykkää :) onhan Naty näyttelijänä ihan hyvä.
Avatar
katte
Diego Serrano
 
Viestit: 1554
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 3:28

ViestiKirjoittaja René » Ke Heinä 16, 2008 1:46

Serrano-4ever kirjoitti:Ulkonäkö, olemus ja mielestäni hyvät näyttelijäntaidot :)


Yhdyn tuohon ^^
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja TeteCapdevila » To Heinä 17, 2008 3:20

Sam kirjoitti:
Serrano-4ever kirjoitti:Ulkonäkö, olemus ja mielestäni hyvät näyttelijäntaidot :)


Yhdyn tuohon ^^


Minä myös! :D
Avatar
TeteCapdevila
Maria Teresa Capdevila Gómez
 
Viestit: 562
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 8:57

ViestiKirjoittaja Shelle » To Heinä 17, 2008 8:36

TeteCapdevila kirjoitti:
Sam kirjoitti:
Serrano-4ever kirjoitti:Ulkonäkö, olemus ja mielestäni hyvät näyttelijäntaidot :)


Yhdyn tuohon ^^


Minä myös! :D
Minä myös ^^ :)
♥ Let your colors burst
you're a firework
Shelle
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022
 
Viestit: 461590
Liittynyt: Su Touko 04, 2008 5:43
Paikkakunta: Etelä-Suomi

ViestiKirjoittaja ellasi » Su Heinä 20, 2008 7:04

Nataliahan on tosi hyvä näyttelijä! Sehän oli jo Serranon ekoissa jaksoissa tosi luonnollinen, vaikka se oli niin nuori. Näyttelytaidot on ainakin mun suurin syy miks tykkään Natystä (:
Avatar
ellasi
 
Viestit: 9
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2008 11:22

:D

ViestiKirjoittaja Janika » To Heinä 24, 2008 2:02

:roll: No, itse en kummempi Tete-fani ole, mutta minun mielestäni Tetessä on luonne ja ulkonäkö. Monikin varmasti haluaisi olla saman näköinen, myös minä jossain määrin. :oops:
Raquel del Rosario :)
Janika
 
Viestit: 11
Liittynyt: To Heinä 24, 2008 1:55
Paikkakunta: Jyväskylä

ViestiKirjoittaja ÄsJiiKoo » Pe Heinä 25, 2008 10:46

nno... näyttelijäntaidot varmaankii huomasin ite heti ekana.. mutta olemus, lauluääni (ei puheäänessäkää vikaa oo :D ) ja ulkonäkö on varmasti myös osa suosiota. En oo ite kovinkaa iso Teté-/Nataliafani, mutta noista asioista just nimenomaan tykkään kyseisessä ihmisessä :)
Kuva
Kuva
Avatar
ÄsJiiKoo
Diego Serrano
 
Viestit: 1254
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2008 5:42
Paikkakunta: Mikkeli

ViestiKirjoittaja Glaymore » La Elo 09, 2008 7:10

ÄsJiiKoo kirjoitti:nno... näyttelijäntaidot varmaankii huomasin ite heti ekana.. mutta olemus, lauluääni (ei puheäänessäkää vikaa oo :D ) ja ulkonäkö on varmasti myös osa suosiota.


Nämä asiat nimenomaan.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Glaymore
Raúl Martínez Blanco
 
Viestit: 386
Liittynyt: To Elo 07, 2008 6:04

ViestiKirjoittaja MyChem » La Elo 09, 2008 8:27

Shelle kirjoitti:
TeteCapdevila kirjoitti:
Sam kirjoitti:
Serrano-4ever kirjoitti:Ulkonäkö, olemus ja mielestäni hyvät näyttelijäntaidot :)


Yhdyn tuohon ^^


Minä myös! :D
Minä myös ^^ :)

Minäkin :)
Kuva
Avatar
MyChem
TuplaDiego
 
Viestit: 2477
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 12:24
Paikkakunta: Oulu..

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Su Elo 10, 2008 10:15

katte kirjoitti:
Álex kirjoitti:
MariTere kirjoitti:
Tété & Guille kirjoitti:Naty on hyvä näyttelijä, Laulaja, ja kaikki mitä hän tekee, näyttää hyvältä. Hän on myös kaunis, ja Aurinkoinen. :wink: Sarjan alussa Natalia oli vielä kovin "pieni", ja samaistun yleensä suunnilleen samanikäisiin näyttelijöihin. Oikeastihan Naty on vanhempi, mutta suomihan on "vähän" jäljessä.


Sama juttu täällä.
Natyn ääni ja sama ikä tuo kaiken ilon :wink:

Veronicakaan ei ole huono mutta ei mun makuun


Outoa, mä taas aina tykkään enemmän vanhemmista ku mitä ite oon :) Siks nää Teté, Guille ja Curro porukoineenkaa ei iske läheskään samalla lailla ku Marcosin ja Evan ikäluokan jutut.

Mulla aikalailla sama juttu, enkä oikein tajua tätä Naty-vimmaa mutta minkäs sille voin jos toiset tykkää :) onhan Naty näyttelijänä ihan hyvä.


Joo, mäkin tykkään enemmän vähän vanhemmista näyttelijöistä. Mutta - ei Natyssa mitään vikaa ole, hyvä näyttelijä ja tekee kaiken luonnollisesti. En vain kiinnitä häneen sillä tavalla huomiota, että olisin joku fani.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 16140
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 5:38
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

EdellinenSeuraava

Paluu Näyttelijät

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron