Natalia Suomeen

Keskustele sarjan näyttelijöistä

Valvoja: zapoing

Natalia Suomeen

ViestiKirjoittaja marina » To Maalis 27, 2008 6:35

Tosta nyt en menis takuuseen, että Natalia ei tulis Suomeen, sillä hän eräässä haastattelussaan kertoi, että tulisi erittäin mielellään Suomeen ja onkin haaveillut asiasta jo pitkään. Hän myös kertoi, että toivottavasti ja aikaisintaan hän poikkeaisi täällä ensi keväänä. En tiedä milloin haastattelu julkaistiin, eli oliko se ennen joulua ja siis ennen kevättä, mutta jos se julkaistiin tuolloin, niin se saattaisi tarkottaa sitä, että Natalia tulisi Suomeen vielä tänä keväänä. Kyllä se mun käsityksen mukaan tulee Suomeen, jos hänen sanaansa on luottamista. :)
marina
 

ViestiKirjoittaja Fiti Martinez » To Maalis 27, 2008 6:46

Voisi hyvinkin tulla promotoimaan, kuten kävi Frankin... En tiedä tuliko Fran omatoimisesti vai oliko täällä Suomessa joku promoottori järjestänyt sen?

Mutta kyllä minäkin olen sitä mieltä, että Natalia tulee Suomeen, ennemmin tai myöhemmin ;)
Avatar
Fiti Martinez
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
 
Viestit: 151965
Liittynyt: Su Marras 25, 2007 8:34
Paikkakunta: E-Suomi

Re: Natalia Suomeen

ViestiKirjoittaja JCK » Pe Maalis 28, 2008 2:48

marina kirjoitti:Tosta nyt en menis takuuseen, että Natalia ei tulis Suomeen, sillä hän eräässä haastattelussaan kertoi, että tulisi erittäin mielellään Suomeen ja onkin haaveillut asiasta jo pitkään. Hän myös kertoi, että toivottavasti ja aikaisintaan hän poikkeaisi täällä ensi keväänä. En tiedä milloin haastattelu julkaistiin, eli oliko se ennen joulua ja siis ennen kevättä, mutta jos se julkaistiin tuolloin, niin se saattaisi tarkottaa sitä, että Natalia tulisi Suomeen vielä tänä keväänä. Kyllä se mun käsityksen mukaan tulee Suomeen, jos hänen sanaansa on luottamista. :)


http://p1.foorumi.info/serranofan/viewtopic.php?t=171
Viittaatko tähän haastatteluun? Huurteen palstalla käydyssä keskustelussa tuo haastattelu todettiin epäluotettavaksi lukuisista ristiriitaisuuksista johtuen.

Fiti Martinez kirjoitti:Mutta kyllä minäkin olen sitä mieltä, että Natalia tulee Suomeen, ennemmin tai myöhemmin


Toivottavasti ennemmin, pahoin vain pelkään että myöhemmin.
JCK
TuplaDiego
 
Viestit: 2622
Liittynyt: Pe Maalis 07, 2008 4:16


Paluu Näyttelijät

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron