Evilman kirjoitti:Kappas vaan.
Jakso on kuitenkin 6x06.
Koitin kattoo Youtubesta, mut en löytäny.. täytyy odottaa et saan ton 6 kauden boxin..
Evilman kirjoitti:ANGELCARRO:n accountti on näköjään suspended.
Noh, pitänee boxi ostaa.

SRO kirjoitti:Montako jaksoa ootte muuten katsoneet putkeen? Mä en mitään varsinaista maratonia yrittänyt tehdä mutta oon 5 varmaan päivän aikana katsonut
René kirjoitti:SRO kirjoitti:Montako jaksoa ootte muuten katsoneet putkeen? Mä en mitään varsinaista maratonia yrittänyt tehdä mutta oon 5 varmaan päivän aikana katsonut
Mulla meni koko 4.2 putkeen... Alotin aamulla...:D:D:D
Sama juttu 5.2:D:D

SRO kirjoitti:René kirjoitti:SRO kirjoitti:Montako jaksoa ootte muuten katsoneet putkeen? Mä en mitään varsinaista maratonia yrittänyt tehdä mutta oon 5 varmaan päivän aikana katsonut
Eikä edes tiukkaa tehnyt? Aika kova suoritus 13 jaksoa kerralla

Ite kans joskus ku olin Lappeenrantaan muuttanut taisin kattoa ykkösboksin putkeen.SRO kirjoitti:René kirjoitti:SRO kirjoitti:Montako jaksoa ootte muuten katsoneet putkeen? Mä en mitään varsinaista maratonia yrittänyt tehdä mutta oon 5 varmaan päivän aikana katsonut
Eikä edes tiukkaa tehnyt? Aika kova suoritus 13 jaksoa kerralla

kkiljun kirjoitti:Itellä menee varmaan myös parhaimmassa tapauksessa kaheksan jaksoa päivässä.
Pitääpä varmaan tässä sitäkin harkita, kun ollaan tässä sarjan läpikattelussa vasta jaksossa 35 eikä sitä nyt ihan elokuuhun asti jaksa katella. Tahti kun on ollu noin 8-10 jaksoa viikossa. Töissäkin kun pitää käydä.......
![Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa