oon eri mieltä, kuvanlaatu ont todella hyvä jokaisessa jaksossa.Suny kirjoitti:Kuvanlaatu on kyllä todellakin surkea muutamissa jaksoissa.
oon eri mieltä, kuvanlaatu ont todella hyvä jokaisessa jaksossa.Suny kirjoitti:Kuvanlaatu on kyllä todellakin surkea muutamissa jaksoissa.

Shelle kirjoitti:Millon 4 tuottiksen DVD Boxit ilmestyy? kun niitähän on kaksi... ainakin tietääkseni.

Nii onneks ne tulee noin nopeesti ne boxit.kkiljun kirjoitti:Shelle kirjoitti:Millon 4 tuottiksen DVD Boxit ilmestyy? kun niitähän on kaksi... ainakin tietääkseni.
Just katoin cdon.comista. Ja siellä luki, että 26.10.2008. Toisessa luki niin, mutta toisessa oli 29.10.2031. Uskon kyllä että siinä oli kirjotusvirhe. Ihanaa, että tuleekin noin äkkiä. Olisin luullut että vasta joulukuussa.

Shelle kirjoitti:Nii onneks ne tulee noin nopeesti ne boxit.kkiljun kirjoitti:Shelle kirjoitti:Millon 4 tuottiksen DVD Boxit ilmestyy? kun niitähän on kaksi... ainakin tietääkseni.
Just katoin cdon.comista. Ja siellä luki, että 26.10.2008. Toisessa luki niin, mutta toisessa oli 29.10.2031. Uskon kyllä että siinä oli kirjotusvirhe. Ihanaa, että tuleekin noin äkkiä. Olisin luullut että vasta joulukuussa.

Natalia-Fan kirjoitti:Shelle kirjoitti:Nii onneks ne tulee noin nopeesti ne boxit.kkiljun kirjoitti:Shelle kirjoitti:Millon 4 tuottiksen DVD Boxit ilmestyy? kun niitähän on kaksi... ainakin tietääkseni.
Jep, oon kans tyytyväinen ja yllättyny et noin nopeesti tulee.

teteFAN kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:Shelle kirjoitti:Nii onneks ne tulee noin nopeesti ne boxit.kkiljun kirjoitti:Shelle kirjoitti:Millon 4 tuottiksen DVD Boxit ilmestyy? kun niitähän on kaksi... ainakin tietääkseni.
joo. oli mukava kuulla että tulee aikasemmin nää.

Melissa kirjoitti:teteFAN kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:Shelle kirjoitti:Nii onneks ne tulee noin nopeesti ne boxit.kkiljun kirjoitti:Shelle kirjoitti:Millon 4 tuottiksen DVD Boxit ilmestyy? kun niitähän on kaksi... ainakin tietääkseni.
joo. oli mukava kuulla että tulee aikasemmin nää.
Ja mä oon kuullu et ne on tulos marraskuus?

![Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)
Make kirjoitti:Hei onkos teillä muilla ollu ongelmia tossa 3.tuotantokauden boksissa?
Tänään kun katselin 3.levyltä jaksoa 11- Paha Pulma, oli kuva todella outo. Se oli aivan kuin jostain hidastetusta leffasta, kaikki liikkeet tuli niinkun hidastettuna, sitten aina välillä se palautu normaaliksi, mutta sitten taas vähän ajan päästä se hidastu, sen ihan huomas millon se kuva muuttu![]()
Onko mulla nyt vika cd:ssä vai itse koneessa? Tosi ärsyttävä oli kattoa tommosta

teteFAN kirjoitti:Make kirjoitti:Hei onkos teillä muilla ollu ongelmia tossa 3.tuotantokauden boksissa?
Tänään kun katselin 3.levyltä jaksoa 11- Paha Pulma, oli kuva todella outo. Se oli aivan kuin jostain hidastetusta leffasta, kaikki liikkeet tuli niinkun hidastettuna, sitten aina välillä se palautu normaaliksi, mutta sitten taas vähän ajan päästä se hidastu, sen ihan huomas millon se kuva muuttu![]()
Onko mulla nyt vika cd:ssä vai itse koneessa? Tosi ärsyttävä oli kattoa tommosta
No en ainakaan ite ole huomannut tuota jaksoa katsoessani mitään häikkää.
![Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa