MariTere kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:MariTere kirjoitti:"Anteeksi, äiti." Raul sanoo vakavana katsoen Candelan vetisiä silmiä. "Mitä on tapahtunut? Etkai vain tän takia itke?"
(On huono päivä Candelalla, tosiaan..)
"Minulla vain on niin huono päivä, enkä tiedä mikä isääsi vaivaa. Hän ei pidä minuun mitään kontaktia, istuu sohvalla kuin peruna ja toljottaa formulaa. Ei puhu eikä pukahda. Raha-asiat ovat huonosti kun mies vain istuu tavernassa eikä työskentele ja minun pitää pitää kaiken maailman tukiopetuksia ja lisäopetuksia jotta saa lisärahaa. Sinun jalkapallokuukausimaksu pitäisi maksaa ja tarpeeksi muutkin tekee tiukkaa." Candela sanoo ja lysähtää sohvalle hytisten itkusta.
(Dramaattista jooo.)
"Mutta tämmöistähän se aina on ollut.." Raul sanoo. Hän kuitenkin tajuaa, että tuo lause ei paljoa lohduttantu äitiään joten jatkaa: "Mutta.. sun pitää puhua isälle"

René kirjoitti:Guille laskee Tetén alas.
"Okei... Minä ja Teté... Seurustellaan." Guille aloittaa hiljaa.
"Me oltii leffassa ja käytiin syömässä... Ja sitten me... Mentiin uimaan."
Guille pyyhkii silkkipaidastaan vesi ja farkuistaan.

Churro kirjoitti:René kirjoitti:Guille laskee Tetén alas.
"Okei... Minä ja Teté... Seurustellaan." Guille aloittaa hiljaa.
"Me oltii leffassa ja käytiin syömässä... Ja sitten me... Mentiin uimaan."
Guille pyyhkii silkkipaidastaan vesi ja farkuistaan.
"Aaah..." Diego aloittaa ja nojautuu raskaasti seinään..."Tiedättekö miksi sitä kutsutaan...SE ON INSESTIÄ!!!" Hön pauhaa ja sanoo kuitenkin kumman rauhallisesti "Nyt menette molemmat kylmään suihkuun, niin nähdään tekeekö enää mieli häpäistä sukua!" Diego pauhaa ja antaa molemmille kunnon tillikat (Tetelle kuitenkin hieman laimeamman)
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa