Serranon Perheen Roolipeli :D

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

ViestiKirjoittaja MariTere » La Helmi 07, 2009 7:17

NataliaSanchez-fan kirjoitti:
MariTere kirjoitti:
MariTere kirjoitti:"Anteeksi, äiti." Raul sanoo vakavana katsoen Candelan vetisiä silmiä. "Mitä on tapahtunut? Etkai vain tän takia itke?"

(On huono päivä Candelalla, tosiaan..)

"Minulla vain on niin huono päivä, enkä tiedä mikä isääsi vaivaa. Hän ei pidä minuun mitään kontaktia, istuu sohvalla kuin peruna ja toljottaa formulaa. Ei puhu eikä pukahda. Raha-asiat ovat huonosti kun mies vain istuu tavernassa eikä työskentele ja minun pitää pitää kaiken maailman tukiopetuksia ja lisäopetuksia jotta saa lisärahaa. Sinun jalkapallokuukausimaksu pitäisi maksaa ja tarpeeksi muutkin tekee tiukkaa." Candela sanoo ja lysähtää sohvalle hytisten itkusta.

(Dramaattista jooo. :D)

"Mutta tämmöistähän se aina on ollut.." Raul sanoo. Hän kuitenkin tajuaa, että tuo lause ei paljoa lohduttantu äitiään joten jatkaa: "Mutta.. sun pitää puhua isälle"

"Ei ole helppoa kun äijä ei puhu eikä pukahda sanaakaan." Candela hymähtää.

"No jos mä sitten puhun sille" Raul on hiljaa hetken.. "Tai no en tiedä"

Mut mä lähen nyt Serranoille, tuutko sä?
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Churro » La Helmi 07, 2009 7:33

René kirjoitti:Guille tulee suihkusta ja pistää pyyhkeen päällen ja astuu ovesta ulos. Hän pysähtyy isänsä eteen kädet puuskassa rintakehänsä päällä häpeän merkeissä. Hän peittää koko ylävartalonsa. #Jos isä huomaa, että olen treenannut...# Guille puree huultaan.

Diego viittaa Guillen poikien huoneeseen ja häätää Curron ulos.
"Nyt kerrot minulle kaiken tai saamme uuden vessaharjan taloon, koska vanha on mennyt parempaan tarkoitukseen" Hän sanoo ja jatkaa; "Kuinka kauan olette salanneet tämän Teten kanssa??"
Kuva
Kuva
Churro
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja René » La Helmi 07, 2009 7:36

Churro kirjoitti:
René kirjoitti:Guille tulee suihkusta ja pistää pyyhkeen päällen ja astuu ovesta ulos. Hän pysähtyy isänsä eteen kädet puuskassa rintakehänsä päällä häpeän merkeissä. Hän peittää koko ylävartalonsa. #Jos isä huomaa, että olen treenannut...# Guille puree huultaan.

Diego viittaa Guillen poikien huoneeseen ja häätää Curron ulos.
"Nyt kerrot minulle kaiken tai saamme uuden vessaharjan taloon, koska vanha on mennyt parempaan tarkoitukseen" Hän sanoo ja jatkaa; "Kuinka kauan olette salanneet tämän Teten kanssa??"

Guille katoaa vaatekaapin ovien taakse ja tulee yöpuvussaan ulos ja istuutuu läksypöydän viereen. "Ehkäpä kuukauden, pari." Guille sanoo hiljaa.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja Churro » La Helmi 07, 2009 7:39

"MITÄ??!! Niinkö kauan??? Olen sentään isäsi!!!" Diego sanoo ja tietää ettei Guille olisi henkensä uhallakaan kertonut.
"Kuitenkin, tälle on tultava loppu, mitä siitä tulisi, jos Lucia saisi tietää!!??" Diego puuskahtaa ja hänen vatsansa menee kuralle pelkästä ajatuksesta.
Kuva
Kuva
Churro
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja René » La Helmi 07, 2009 7:44

Guillen sisimmässä velloo pelko ja raivo. "Minä en lopeta tätä suhdetta." Guille sanoo todella vihaisesti isälleen. "Minä rakastan Tetéä hyvin paljon ja minulle on ihan sama, vaikka koko maailma saisi tietää." Guille puhuu epäkunnioittavasti ja nousee ylös. "Jopa hänen takiaan olen hankkinut nää pienet vatsalihakset ja muskelit." Guille osoittaa rintakehäänäsä. "Eikä me olla oltu vielä... Niin..." Guille puhuu hiljaa e.kunnoittavasti.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja Churro » La Helmi 07, 2009 7:46

"Vai että niin.... EIHÄN TUOSSA IÄSSÄ VIELÄ!!!!!!!!!" Diego huutaa ja sanoo epätoivoisesti "Etkö sinä poika tajua, että tuo on mahdotonta mitä te Teten kanssa teette??? Te olette sisaruksia!!!!"
Kuva
Kuva
Churro
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja MariTere » La Helmi 07, 2009 7:46

MariTere kirjoitti:
MariTere kirjoitti:
MariTere kirjoitti:"Anteeksi, äiti." Raul sanoo vakavana katsoen Candelan vetisiä silmiä. "Mitä on tapahtunut? Etkai vain tän takia itke?"

(On huono päivä Candelalla, tosiaan..)

"Minulla vain on niin huono päivä, enkä tiedä mikä isääsi vaivaa. Hän ei pidä minuun mitään kontaktia, istuu sohvalla kuin peruna ja toljottaa formulaa. Ei puhu eikä pukahda. Raha-asiat ovat huonosti kun mies vain istuu tavernassa eikä työskentele ja minun pitää pitää kaiken maailman tukiopetuksia ja lisäopetuksia jotta saa lisärahaa. Sinun jalkapallokuukausimaksu pitäisi maksaa ja tarpeeksi muutkin tekee tiukkaa." Candela sanoo ja lysähtää sohvalle hytisten itkusta.

(Dramaattista jooo. :D)

"Mutta tämmöistähän se aina on ollut.." Raul sanoo. Hän kuitenkin tajuaa, että tuo lause ei paljoa lohduttantu äitiään joten jatkaa: "Mutta.. sun pitää puhua isälle"

"Ei ole helppoa kun äijä ei puhu eikä pukahda sanaakaan." Candela hymähtää.

"No jos mä sitten puhun sille" Raul on hiljaa hetken.. "Tai no en tiedä"

Mut mä lähen nyt Serranoille, tuutko sä?

(Tekee mieli pelata roolipeliä, joten jatkan tästä)

//Serranoilla//

"Marcos, eva! Oletteko täällä?" Raul huutaa kun on mennyt ovesta sisään.
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja René » La Helmi 07, 2009 7:54

Churro kirjoitti:"Vai että niin.... EIHÄN TUOSSA IÄSSÄ VIELÄ!!!!!!!!!" Diego huutaa ja sanoo epätoivoisesti "Etkö sinä poika tajua, että tuo on mahdotonta mitä te Teten kanssa teette??? Te olette sisaruksia!!!!"

"ME EMME OLE SISARUKSIA!! HALUAT VAIN USKOTELLA NIIN!" Guille karjaisee kovaa ja heittää kynäpurkin samassa seinään.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja Churro » La Helmi 07, 2009 7:57

"Te OLETTE sisaruksia, eikä siitä pääse yli eikä ympäri" Diego sanoo..."Santa Justassa on monia muitakin kiinnostavia tyttöjä kuin Tete....etkö ole ikinä vilkuillut muka leipurin tytärtä sillä silmällä??"
Kuva
Kuva
Churro
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja René » La Helmi 07, 2009 8:00

"Ai sitä haavisuuta?" Guille naurahtaa. "En edes unissani!" Guille sanoo ilkeästi. "Teté ja minä olemme rakastuneita eikä kukaan estä sitä. Et sinä, ei Santi, ei Fiti, EI KUKAAN!" Guille painaa päänsä pöytään.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja MariTere » La Helmi 07, 2009 8:00

Raul huomaa, että kukaan ei ollut kuullut häntä. Hän lähtee kävelemään yläkertaan, kunnes kuulee Guillen ja Diegon huutavan. "Mitä täällä tapahtuu?!" hän kysyy.
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Churro » La Helmi 07, 2009 8:16

René kirjoitti:"Ai sitä haavisuuta?" Guille naurahtaa. "En edes unissani!" Guille sanoo ilkeästi. "Teté ja minä olemme rakastuneita eikä kukaan estä sitä. Et sinä, ei Santi, ei Fiti, EI KUKAAN!" Guille painaa päänsä pöytään.

"Tulet kuitenkin vielä kiittämään minua tästä myöhemmin" Diego sanoo huokaisten raskaasri. Hän nousee lähteäkseen.
Kuva
Kuva
Churro
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja René » La Helmi 07, 2009 8:19

"Jos erotat meidät, en todellakaan kiitä tai anna sinulle anteeksi IKINÄ!" Guille paiskaa oven kiinni heti kun isä oli astunut kynnyksen yli. Guille alkaa hiljaa itkemään ja painaa päänsä Marcosin tyynyyn.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja Churro » La Helmi 07, 2009 8:30

"Kuten sanoin, kiität vielä joskus" Diego sanoo oven läpi ja menee alas.
Kuva
Kuva
Churro
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja René » La Helmi 07, 2009 8:31

"P*skat mitään kiitän!" Guille huutaa ja se varmasti kuuluu alas. Poika hautautuu veljensä peittoon ja itkee itsensä uneen.

//Myöhemmin//

Guille herää ja kävelee alas. Hän vaihtaa jalkapallon pois rakkauselokuvaan, vaikka Real Madrid oli tekemässä maalia.
René
ÜBERDIEGO

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen